3 نکته مهم در خرید تتر

55
0
خرید تتر

ارز دیجیتال تتر با نام اختصاریUSDT یکی از بزرگ‌ترین استیبل کوین‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال است. خرید تتر همواره راه امنی برای حفظ سرمایه در برابر بازار پرنوسان‌ ارزهای دیجیتال است. همچنین این ارز با قیمت ثابت 1 دلار، می‌تواند جایگزین مناسبی برای خرید دلار در ایران باشد.

خرید تتر، دردسرهای جابه‌جایی یا نگهداری پول فیزیکی را ندارد و به سادگی در حساب ارز دیجیتال شما ذخیره می‌شود. اما در هنگام خرید تتر نیز درست مانند هر سرمایه گذاری دیگری، باید نکات مهمی را در نظر گرفت که در ادامه این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت. اما پیش از آن، بهتر است کمی بیشتر راجع به تتر بدانیم.

ارز تتر چیست و چه اهمیتی دارد؟

تبدیل ارزهای دیجیتال به ارزهای فیات همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های معامله‌گران بوده است. همچنین با مشاهده نوسانات قیمتی شدید ارزهای دیجیتال، نیاز به ارز ثابتی که بتوان به سرعت دارایی‌ها را به آن تبدیل کرد بیش از پیش احساس شد.

به همین جهت استیبل کوین‌هایی مانند تتر به وجود آمدند. تتر بهترین گزینه برای جابه‌جایی پول است چرا که ارزش آن در حین جابه‌جایی تغییر نمی‌کند و در صورت استفاده از شبکه ترون برای انتقال، از سرعت و کارمزد کمی برخوردار است.

صرافی‌های ارز دیجیتال زیادی تتر را در دسترس کاربران خود قرار داده‌اند اما پیش از خرید آن مطمئن شوید که به تمام نکات مربوط به خرید این ارز توجه کافی داشته‌اید، در قسمت بعد، به معرفی و بررسی برخی از این نکات می‌پردازیم.

نکات مهم در خرید ارز تتر

خرید ارز تتر
خرید ارز تتر

یک صرافی معتبر انتخاب کنید.

برای خرید تتر پیش از هر کاری باید یک صرافی امن و معتبر با کارمزد معقول انتخاب کنید. از معامله تتر در کانال های تلگرامی یا با اشخاص پرهیز کنید چرا که در این نوع از معاملات ریسک کلاهبرداری بسیار زیاد است. همچنین صرافی های خارجی به دلیل تحریم‌های بین المللی علیه ایران از ارائه خدمات به کاربران ایرانی خودداری می‌کنند؛ بنابراین خرید تتر در صرافی های خارجی می‌تواند ریسک بلوکه شدن حساب را به همراه داشته باشد. بهترین گزینه، انتخاب یک صرافی معتبر داخلی و خرید تتر از آن با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب است.

یک کیف پول مناسب برای نگهداری از تترهای خود انتخاب کنید

هر ارز دیجیتال را باید در یک کیف پول دیجیتال امن نگهداری کرد. تقریبا تمام صرافی‌های متمرکز به شما خدمات کیف پول نیز ارائه داده و می‌توانید ارزهای خود را در کیف پول صرافی نگهداری کنید اما برای امنیت بیشتر، می‌توانید آن‌‌ها را به یک کیف پول نرم افزاری و یا سخت افزاری نیز منتقل کنید.

در صورتی که حجم زیادی از تتر خریداری کرده‌اید، بهترین گزینه استفاده از کیف پول‌های سخت افزاری است. در غیر این صورت، کیف پول صرافی و یا کیف پول‌های نرم افزاری نیز برای نگهداری از تتر مناسب هستند.

تحلیل تکنیکال را جدی بگیرید!

خرید هر ارزی پیش از نگاه به نمودار قیمتی آن می‌تواند ضررهای سنگینی برای شما به دنبال داشته باشد. اگرچه قیمت تتر ثابت و معادل با یک دلار است اما قیمت دلار در ایران ثابت نیست و متناسب با شرایط اقتصادی و سیاسی تغییر می‌کند؛ بنابراین پیش از خرید تتر، نمودار نوسانات دلار را چک کرده و تلاش کنید این ارز را در قیمت‌های پایین خریداری کنید.

نگهداری ارز تتر

همان طور که پیش‌تر نیز ذکر شد، برای نگهداری تتر بایستی یک کیف پول مناسب انتخاب کنید. در این قسمت به معرفی کیف پول‌های مناسب برای نگهداری تتر می‌پردازیم.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

تراست ولت یک اپلیکیشن موبایلی رایگان برای گوشی‌های اندروید و iOS است. این کیف پول یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها است و بر اساس اعلام وب سایت رسمی تراست ولت، می‌تواند بیش از 4.5 میلیون دارایی مختلف اعم از کوین‌، توکن و NFT را در خود ذخیره کند.

اتمیک ولت (Atomic Wallet)

مزیت مهم اتمیک ولت نسبت به تراست ولت، ارائه نسخه برای ویندوز، مک و لینوکس است. این کیف پول را نیز می‌توان به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های معتبر اپلیکیشن دانلود و نصب کرد.

نکته مهم در نصب و راه‌اندازی کیف پول‌های نرم افزاری، دانلود آن‌ها از وب سایت رسمی یا فروشگاه‌های معتبری مانند پلی استور (Play Store) است. به هیچ وجه آن‌ها را از لینک‌های نامعتبر یا مراجع فاقد صلاحیت دانلود نکنید.

خرید تتر از صرافی ارز دیجیتال

خرید تتر ارزان
خرید تتر ارزان

پس از انتخاب یک صرافی معتبر و تهیه کیف پول، حالا نوبت به خرید تتر از صرافی می‌رسد. در صرافی ارزپایا، می‌توانید ارز تتر را با ریال خریداری کنید و یا ارزهای دیجیتال دیگر خود را به تتر تبدیل کنید. این صرافی با نرخ کارمزد 0.2 درصد از مبلغ کل معامله، یکی از ارزان‌ترین صرافی‌های داخلی از نظر نرخ کارمزد است. همچنین سرعت و امنیت بالای این صرافی آن را تبدیل به یکی از بهترین صرافی‌ها برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال کرده است.

ارزپایا برای معامله‌گران حرفه‌ای پنل خرید و فروش حرفه‌ای و برای معامله‌گران مبتدی پنل خرید و فروش سریع را ارائه داده است. در پنل خرید و فروش حرفه‌ای، امکان ثبت سفارش خرید تتر در قیمت دلخواه وجود دارد. در این پنل می‌توانید نمودار ارزهای دیجیتال و دفتر ثبت سفارشات را مشاهده کرده و با توجه به تحلیل خود، قیمت مد نظر برای خرید یا فروش را ثبت کنید.

در پنل خرید و فروش سریع، نیازی به ثبت سفارش نیست و صرفا با مشخص کردن تعداد ارز مورد نظر برای خرید یا فروش، معامله شما انجام خواهد شد. در این حالت، قیمت ارزها به صورت خودکار با توجه به قیمت میانگین سفارشات ثبت شده در پنل خرید و فروش حرفه‌ای محاسبه خواهد شد.

اکثر صرافی‌های داخلی برای خرید ارز دیجیتال نیاز به احراز هویت دارند. احراز هویت در ارزپایا به صورت فرایندی ساده و سریع طراحی شده و در هر مرحله توضیحات کافی برای کاربران ارائه شده است. در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانان ارزپایا به صورت شبانه روزی از طریق تلفن، تیکت و چت آنلاین پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی اول نیوز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

5/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس