طراحی جدید خودرو لکسوس LX600

102
0
خودرو لکسوس LX600

لکسوس LX از آن خودروهایی است که همواره با عشق و نفرت مخاطبان روبرو شده است، اما هردو گروه قبول دارند که طراحی خودرو لکسوس LX600 در نسل جدید، تاحد زیادی جلب توجه می­‌کند.

خودرو لکسوس LX600

اکنون مالکان لکسوس LX600 که خواهان جلب توجه بیشتری هستند، می­‌توانند از مجموعه قطعاتی که لیبرتی واک (Liberty Walk) برای تزئین این خودرو پیشنهاد کرده، استفاده کنند.

محصول جدید لیبرتی واک که پیش از رونمایی در نمایشگاه خودرو توکیو در فضای مجازی معرفی شده، صرفاً تغییرات ظاهری را برای این شاسی­‌بلند بزرگ به همراه آورده است.

نخستین عامل جالب توجه، کاپوت فیبرکربنی است که هرچند از نظر فرم با نمونه استاندارد تفاوتی ندارد، اما به ورودی هوا در دو طرف مجهز شده است. لبه گلگیرهای فیبرکربن و رینگ‌های AME به رنگ مشکی براق به همراه تایرهای یوکوهاما، سایر تغییراتی درنظر گرفته شده توسط تیونر ژاپنی برای لکسوس LX600 خواهد بود.

هنوز از قیمت کیت قطعات لیبرتی واک برای لکسوس LX600 اطلاعی نداریم، ولی انتظار می‌­رود که این مورد هم در نمایشگاه خودرو توکیو اعلام شود.

علاوه بر لکسوس LX600، نمونه‌­ای از فراری F40 هم توسط لیبرتی واک مورد تغییر قرار گرفته است، که در نمایشگاه توکیو به معرض نمایش درخواهد آمد.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس