کنترلر Raikiri Pro ایسوس در رویداد CES ۲۰۲۳ معرفی شد

31
0
کنترلر Raikiri Pro ایسوس

کنترلر Raikiri Pro ایسوس برای ایکس‌باکس، به نمایشگر OLED مجهز شده است که مواردی مثل وضعیت باتری، میکروفون و غیره را نشان می‌دهد.

کنترلر Raikiri Pro ایسوس

ایسوس در جریان رویداد CES ۲۰۲۳ کنترلر جدید خود را برای ایکس‌باکس معرفی کرد. این محصول از صفحه‌نمایش OLED بهره می‌برد و قابلیت‌های جذابی دراختیار گیمرهای رایانه‌های شخصی قرار می‌دهد. ROG Raikiri Pro از پنل OLED کوچک ۱٫۳ اینچی بهره می‌برد که در بالای دکمه‌ی ایکس‌باکس تعبیه شده است و انیمیشن‌های سفارشی، وضعیت باتری، میکروفون و موارد دیگر را نمایش می‌دهد.

صفحه‌نمایش OLED کنترلر ایسوس ROG Raikiri Pro از وضوح ۱۲۸ در ۴۰ پیکسل بهره می‌برد و می‌توان ازطریق آن وضعیت شارژ یا میکروفون و جفت‌شدن بلوتوث را بررسی کرد یا تصاویر زمینه‌ی متحرک یا متن روی آن نمایش داد.

دو دکمه در بالای Raikiri Pro تعبیه شده است که می‌توان از آن‌ها برای تعویض پروفایل کنترلر هنگام بازی استفاده کرد. شما می‌توانید ازطریق برنامه‌ی Armory Crate مواردی مثل نقشه‌برداری مجدد دکمه‌ها، تنظیم حساسیت جوی‌استیک‌ و دکمه‌های تریگر را انجام دهید. علاوه‌براین چهار دکمه‌ی قابل برنامه‌ریزی در بخش پشتی این محصول تعبیه شده است و یک دی-پد (D-Pad) دایره‌ای نیز دارد.
Raikiri Pro اولین کنترلر ایکس‌باکس است که مجوز اتصال بلوتوث سه‌حالته دارد و از نرخ‌ تأخیر کم و فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز بهره می‌برد. ایسوس این محصول را به‌عنوان کنترلر حرفه‌ای برای کامپیوترهای شخصی توصیف می‌کند. البته این برند فقط به اتصال سیمی ازطریق USB C به ایکس‌باکس سری S و X اشاره کرده است و این یعنی بسیاری از قابلیت‌های حرفه‌ای کنترلر جدید ایسوس احتمالاً فقط روی رایانه‌های شخصی کار می‌کنند.

ایسوس Raikiri Pro همچنین ESS DAC داخلی دارد و از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و دکمه‌ی بی‌صدا (Mute) بهره می‌برد. تاریخ عرضه و قیمت این محصول هنوز مشخص نیست اما گفته می‌شود در بازه‌ی زمانی سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۳ دردسترس قرار خواهد گرفت.

theverge

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس