فیلمنامه فیلم بتمن 2 (The Batman 2) در حال نگارش است

61
0
فیلم بتمن 2

مت ریوز، کارگردان فیلم بتمن 2 در مورد وضعیت این فیلم، سریال پنگوئن و آینده پروژه‌های مرتبط با دنیای این فیلم صحبت کرده است.

فیلم بتمن 2

اطلاعات جدیدی از پروژه‌های آینده دنیای بتمن مت ریوز منتشر شده است. مت ریوز، کارگردان فیلم The Batman تایید کرد که با وجود تغییرات گسترده در مجموعه دی سی، دنباله این فیلم در دست ساخت است و سریال پنگوئن نیز به‌زودی جلوی دوربین خواهد رفت. ریوز در مصاحبه با کولایدر گفت که با وجود روی کار آمدن جیمز گان و تغییرات گسترده‌ای که در فیلم‌های این مجموعه داده است، اما فیلم The Batman 2 همچنان در دست ساخت است و او هم‌اکنون روی فیلمنامه این فیلم کار می‌کند.

زمانی‌که از او در مورد زمان شروع فیلم‌برداری فیلم بتمن ۲ پرسیده شد، ریوز پاسخ داد: «نمی‌توانم به این سؤال پاسخ بدم. اما در حال کار روی یک فیلم هستیم و من روی آن کار خواهم کرد. من و ماتسون تاملین، شریکم عمیقا در حال کار روی فیلمنامه فیلم هستیم و برای کاری که داریم انجام می‌دهیم بسیار هیجان‌زده هستیم.» تاملین پیش از این در نوشتن فیلمنامه فیلم The Batman کمک کرده بود و بازگشت او برای دنباله این فیلم تایید شده بود.

ریوز همچنین در مورد رابرت پتینسون، بازیگر نقش بتمن گفت که او هیجان‌زده است که دوباره قرار است با رابرت پتینسون کار کند؛ چرا که او را بازیگر و فردی ویژه و فوق‌العاده می‌داند. ریوز همچنین تایید کرد که مراحل فیلم‌برداری سریال The Penguin از ماه فوریه امسال (بهمن یا اسفند) آغاز خواهد شد. او در مصاحبه با کولایدر گفت: «ما به‌زودی فیلم‌برداری سریال The Penguin را با بازی کالین فارل شروع می‌کنیم. این سریالی بسیار هیجان‌انگیز است.»

همچنین به‌نظر می‌رسد که سریال پنگوئن اهمیت زیادی برای دنباله فیلم بتمن دارد. ریوز می‌گوید که اتفاقات این سریال درنهایت به فیلم The Batman 2 ارتباط پیدا خواهد کرد. ریوز همچنین می‌گوید که آن‌ها برنامه‌های بیشتری برای دنیای The BatVerse دارد که احتمالا شامل سریال‌های بیشتری از این دنیا خواهد بود. یکی از این پروژه‌ها احتمالا سریالی با تمرکز روی تیمارستان آرکهام است.

فیلم The Batman ماه اسفند گذشته روی پرده‌های سینما رفت و درنهایت توانست بیش از ۷۷۰/۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل بیش از ۳۶۹/۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۰۱/۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

gamespot

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس