فیلم های اکران شده در ماه مارس

65
0
فیلم های اکران شده در ماه مارس

در این مقاله فیلم های اکران شده در ماه مارس را بررسی میکنیم؟

فیلم های اکران شده در ماه مارس: فیلم Batman (4 مارس)

“چه کسی بهترین بتمن است؟” بتمن، رابرت پتینسون به کارگردانی مات ریوز (کارگردان Cloverfield، Dawn of Scient of Pepes)، با بازی Bruce Wayne، یک مرد که مکانیسم مقابله ای دقیقی برای پردازش مرگ والدین خود و شاید Gotham طراحی کرده است. این فیلم همچنین دارای یک تکه بزرگ از گالری راج بتمن است که شامل zoë Kravitz به عنوان Catwoman، Paul Dano به عنوان Riddler، و کالین فرل به عنوان پنگوئن است.

فیلم های اکران شده در ماه مارس: فیلم The DropOuts اکران در Hulu، START-UP ، ۳ مارس

این اثر با یک پادکست الهام گرفته از داستان محکومیت شرکت Theranos و مدیر عامل شرکت سایه ای آن الیزابت هولمز ادامه می دهد. آماندا سیفان هولمز را در مقابل نوین اندروز، ویلیام ه. میسی و لوری متكالو، بازی می کند.

Dicktown (FXX وHulu ۳ مارس)

DickTown ماجراهای کارآگاه جان هاچمن و دوست قلدرش دیوید پورفوی (دیوید ریس، که با هاجمن سریال را ساخته است) را نشان می‌دهد. داستان در کل خنده دار است، اما بخش های غم انگیز و معماگونه برای نوجوانان دارد.

After Yang ( ۴ مارس)

یکی از اتفاقات ساندنس امسال، آخرین اثر کارگردان کوگونادا (کلمبوس) یک داستان علمی تخیلی با تمرکز شدید شخصیتی است. کالین فارل در نقش پدر خانواده ای چهار نفره ایفای نقش می کند که پسر او مشکلاتی با خانواده پیدا کرده و از خانواده جدا می‌شود.

Fresh (هولو، ۴ مارس)

Fresh اولین فیلمی نیست که نشان دهنده بد بودن این مسئله است که یک زن مجرد به دنبال ابراز علاقه باشد. هیچ فیلمی این مسئله را مانند Fresh هیجان انگیز نشان نداده است. اولین نمایش ساندنس در سال 2022، با بازی دیزی ادگار جونز در نقش نوآ، زنی ناامید که پس از یک فیلم عاشق استیو (سباستین استن) می شود.

هشدار پیش از تماشا: هر شباهتی به یک کمدی رمانتیک پس از یک نقطه خاص به پایان می رسد، زیاد به داستان آن اعتماد نکنید! کارگردان آن کیست؟ کارگردان باسابقه موزیک ویدیو، میمی کیو اولین فیلم خود را کارگردانی می‌کند.

Luci and Desi (Amazon Prime ۴ مارس)

این مستند به کارگردانی امی پولر، نگاهی دقیق به زندگی، حرفه و رابطه لوسیل بال و دسی آرناز دارد. همکاری آنها به تعریف تلویزیون آن طور که می‌شناسیم کمک کرد.

The Boys Presents: Diabolical (Amazon Prime ۴ مارس)

برداشت طنزآمیز و دارک «The Boys» از ابرقهرمانان همیشه حاکی از آن است که خارج از محدوده داستان اصلی، اتفاقات بیشتری رخ داده است. این مجموعه برخی از آن داستان ها را به تصویر می‌کشد. نویسنده اصلی کتاب های مصور Garth Ennis و تهیه کنندگان اجرایی، روگن و ایوان گلدبرگ، و اندی سمبرگ هستند.

فیلم های اکران شده در ماه مارس: فیلم The winning time: The Rise of the Lakers dynasty(HBO ۶ مارس)

این مینی سریال که از کتاب «Showtime: Magic, Kareem, Riley and the Los Angeles Lakers Dynasty در دهه 1980» نوشته جف پرلمن اقتباس شده است، داستان پشت صحنه سوپراستار لیکرز را روایت می کند که به ایجاد زرق و برق و افراط در دهه هشتاد پرداخت. NBA ساخته شده توسط مکس بورنشتاین و تهیه کننده اجرایی توسط آدام مک کی. ستاره های آن ترکیبی از چهره های آشنا (جان سی ریلی، جیسون کلارک) و تازه واردان (کوئینسی آیزیا، سولومون هیوز) هستند.

Shining Vale (Starz ۶ مارس)

در این کمدی جدید کورتنی کاکس در نقش یک رمان نویس بازی می‌کند، در شهری بزرگ که پس از برخورد با مشکل سعی می‌کند از نو شروع کند. خانه جدید او ممکن است توسط ارواح اهریمنی تسخیر شده باشد یا در غیر این صورت دچار مشکل شود. گرگ کینیر، میرا سوروینو و شریلین فن در این فیلم همبازی هستند.

Pam Hupp (NBC و Peacock ۸ مارس)

نکته ای که در مورد Pam Hupp الهام بخش است، این است که او یک قاتل است. مردم در مورد گناهکار بودن یا نبودن او مطمئن نیستند.

فیلم های اکران شده در ماه مارس: انیمیشن Pixar’s Turning Red (Disney+ ۱۱ مارس)

می لی (با صداپیشگی روزالی چیانگ) مشکلی دارد که فراتر از مسائل معمولی است که همراه با نوجوانی پیش می آید، هر زمان که او غرق می شود به یک پاندا قرمز تبدیل می شود. این سومین فیلم Pixar است که به طور اختصاصی از Disney+ اکران می‌شود.

The Adam Project (Netflix ۱۱ مارس)

رایان رینولدز و کارگردان شاون لوی در یکی از بزرگ ترین فیلم های موفق سال گذشته با هم همکاری کردند. پس چرا دوباره این کار را نکنند؟ در این همکاری دوم، رینولدز در نقش مسافری در زمان از آینده نزدیک است که باید به عقب برگردد و با خود دوران کودکی (واکر اسکوبل) متحد شود.

به نظر می‌رسد که آنها این بار کمی مستقیم تر از Free Guy آن را بازی می‌کنند، بنابراین انتظار داشته باشید که Levy مهارت هایی را که در ساخت بهترین قسمت های Stranger Things به دست آورده است، بیاورد.

The Last days of Ptolemy Great (Apple TV+ ۱۱ مارس)

این مینی سریال جدید که از رمانی نوشته والتر موزلی (شیطان با لباس آبی) اقتباس شده است، ساموئل ال جکسون را در نقش مردی مسن نشان می‌دهد که به لطف یک درمان تجربی، به طور موقت از زوال عقل خلاص می شود.

او با دانستن اینکه زمانش محدود است، تصمیم به رسیدگی به برخی کارهای ناتمام می گیرد. بازیگران شامل والتون گوگینز و دومینیک فیشبک می‌شوند، همچنین رامین بحرانی (چاپ شاپ، ببر سفید) روی صندلی کارگردان قرار دارد.

Minx (HBO Max ۱۷ مارس)

اوفلیا لویباند نقش جویس را بازی می کند، زنی که تصمیم می گیرد اصول فمینیستی خود را با انتشار مجله ای پیش ببرد. اما این کار را با راهنمایی داگ (جیک جانسون)، ناشری که به خوبی آن را می شناسد، انجام می‌دهد.

Welcome to Fletch (Fox ۱۷ مارس / Hulu ۱۸ مارس)

این کمدی ساخته جنی بیکس درباره یک گروه مستندساز است که تلاش می‌کنند زندگی در یک شهر کوچک را به تصویر بکشند با شخصیت های عجیب و غریب با بازی ایا کش و شان ویلیام اسکات. این سریال اولین قسمت خود را در 17 مارس در فاکس منتشر می‌کند و روز بعد هفت قسمت اول را در Hulu پخش می‌کند.

Deep Water (هولو، 18 مارس)

آخرین فیلم آدریان لاین و اولین فیلم او در بیست سال گذشته، به نظر تلاشی برای بازگرداندن این ژانر است. این فیلم که از رمان پاتریشیا هایسمیت اقتباس شده است، با بازی بن افلک و آنا د آرماس، به عنوان زوجی که رابطه شان مرگبار می‌شود.

X (سینماها، 18 مارس)

مدتی از ساخت یک فیلم ترسناک تی وست می گذرد. جدیدترین اثر کارگردان «خانه شیطان» به نظر می رسد ارزش انتظار را داشته باشد. میا گوث به عنوان بخشی از گروه فیلمسازان دهه هفتادی که تلاش می کنند فیلمی پورنو به نام دختر کشاورز را در ناکجاآباد فیلمبرداری کنند، بازیگران را رهبری می کند.

Human Resources (Netflix ۱۸ مارس)

این کمدی متحرک که برگرفته از Big Mouth است، بر هیولاهای هورمونی و موجودات مختلف تمرکز دارد که رفتار انسان را شکل می‌دهند. این یک ایده هوشمندانه است که کمی شبیه Inside Out به نظر می رسد. صداپیشگان ترکیبی از کهنه سربازان و تازه واردان Big Mouth، از جمله نیک کرول، مایا رودولف، رزی پرز و تهندیو نیوتن است.

Life & Beth (Hulu، 18 مارس)

امی شومر در بازگشت به تلویزیون، در نقش بث بازی می‌کند. زنی که با نزدیک شدن به 40 سالگی به دنبال شروعی تازه است، اما در گذشته اش گرفتار شده است (در فلش بک هایی به سال های نوجوانیش که ویولت یانگ آن نقش را بازی میکند، دیده می‌شود).

این اولین پروژه تلویزیونی مهم امی شومر است که به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان فعالیت می کند. جز یک “حادثه” که زندگی بث را تغییر می دهد، Hulu جزئیات زیادی در مورد نمایش ارائه نمی دهد. بازیگران آن شامل Michael Cera و Michael Rappaport هستند.

WeCrashed (Apple TV+ 18 مارس)

هر کسی که به دنبال فیلمی همراه با The Dropout است، احتمالاً باید این مینی سریال را که ظهور و سقوط WeWork را نشان می‌دهد، تماشا کند. جرد لتو در نقش آدام نیومن یکی از بنیانگذاران شرکت، در مقابل “آن‌هاتاوی” در نقش ربکا نویمان، همسر آدام و مدیر اجرایی WeWork بازی می کند.

Atlanta(FX 24مارس)

تقریباً چهار سال از پایان فصل دوم آتلانتا می‌گذرد. با این وجود، ظاهراً فصل سوم قرار است داستان را به گونه ای دنبال کند که گویی هیچ زمانی نگذشته است و با Paper Boi (برایان تایری هاوارد) در تور اروپا با Earn (Glover) شروع می‌شود. همانطور که اخیرا اعلام شد، این فصل ماقبل آخر سریال خواهد بود، بنابراین تا زمانی که هنوز در دسترس است از آن لذت ببرید.

Halo (Paramount+ 24مارس)

تلاش برای تبدیل بازی پرطرفدار انسان ها به یک مقابله با بیگانگان! Halo یک سریال تلویزیونی است که کشمکش انسان ها با فضایی ها را در قرن ۲۶ نشان می‌دهد. این کشمکش سرانجام از طریق این سریال پرمخاطب Paramount+ با بازی پابلو شرایبر در نقش Master Chief نمایش داده خواهد شد.

Pachinko (Apple TV+ 25 مارس)

این اقتباس مینی سریال از رمان پرفروش مین جین لی درباره چندین نسل از زندگی یک خانواده کره ای ساکن ژاپن که کوگونادا با همکاری جاستین چون (بلو بایو) کارگردانی می کند، به پایان آن کمک می کند. داستان بیشتر قرن بیستم را در بر می گیرد و بازیگران شامل Youn Yuh-jung از Minari و Jin Ha (Devs) هستند.

The Lost City (۲۵ مارس)

ساندرا بولاک در فیلمی سرگرم کننده، نقش لورتا سیج را بازی می‌کند، نویسنده ای پرفروش که توسط یکی از بزرگ ترین طرفدارانش (دانیل رادکلیف) ربوده می‌شود و متقاعد می‌شود که می‌تواند او را به گنجی پنهان برساند. چانینگ تیتوم یکی دیگر از شخصیت ها، قصد دارد او را نجات دهد. ستاره چهارمی نیز وجود دارد و اگر هنوز تریلر این فیلم را تماشا نکرده اید، تماشا نکنید. بگذارید غافلگیر کننده باشد.

فیلم های اکران شده در ماه مارس: فیلم Moon Knight (Disney + 30 مارس)

آخرین سری Disney+ Marvel یکی از عجیب ترین شخصیت های کمیک این شرکت را زنده می‌کند. اسکار آیزاک در نقش مارک اسپکتور بازی می کند. یا شاید او استیون گرانت است؟ یا شاید کسی به نام آقای نایت؟ اگرچه اسپکتور یک مزدور ماهر است، اما همیشه از هویت خود مطمئن نیست، وضعیتی که به نظر می رسد با یک خدای مصری، و احتمالاً یک رهبر فرقه شوم با بازی اتان هاوک مرتبط باشد. این مجموعه، WandaVision، Loki، و She-Hulk نشان می‌دهند که Disney+ تبدیل به مکانی شده است که مارول برای عجیب و غریب شدن استفاده می‌کند!

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس