قصه نعیم و دخترش در پوست شیر به کجا می رسد؟

121
0
نعیم و دخترش در پوست

راستش در ابتدا کمی بعید به نظر می رسید که پلتفرم فیلم نت بتواند با فیلیمو و نماوا وارد رقابت شده و مخاطب به دست آورد. اما با گذشت مدتی و انتشار محتوای جذاب در آن ، این پلتفرم توانست خیلی زود به مخاطب بالا دست یابد. پس از انتشار برنامه های موفق نظیر سریال راز بقا و برنامه شب آهنگی ، حال مدتی است این پلتفرم یک سریال جذاب به نام پوست شیر منتشر میکند.در این مقاله سعی داریم به بررسی ابعاد داستان نعیم و دخترش در پوست شیر  بپردازیم.

نعیم و دخترش در پوست شیر

این سریال به قلم جمشید محمودی نگارش شده است و با هدایت و کارگردانی وی فیلمبرداری آن صورت گرفته است. این فیلمنامه نویس و کارگردان ۳۹ ساله کشورمان پیش از این دو اثر به نام های سایه بان و دل دار را برای رسانه ملی ساخته است و پیش از این شکستن همزمان بیست استخوان و چند متر مکعب عشق را در کارنامه آثار سینمایی خود دارد. این اولین حضور وی در نمایش خانگی است که می توان ادعا کرد تا به اینجای کار موفق بوده است. این سریال در ژانر درام جنایی است که هم زمان به موضوعات خانوادگی نیز می پردازد. 

بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشورمان نظیر شهاب حسینی ، پانته آ بهرام ، هادی حجازی فر و مهرداد صدیقیان در آن به ایفای نقش پرداخته اند. 

داستان کلی پوست شیر

نعیم پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و به دیدار دخترش می‌رود. دختر او در جریان سفر به شمال ربوده و کشته می‌شود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور می‌شود که به همراه دوستش رضا قاتلان دخترش را پیدا کند. نقش نعیم را هادی حجازی فر بازی می کند. بازی وی در این سریال تحسین برانگیز است.

نعیم و دخترش در پوست
نعیم و دخترش در پوست

در قسمت هایی از سریال کلیه اکت ها و حرکات این بازیگر به طور دقیق و از روی منطق است. پانته آ بهرام نیر که در سریال نقش مادر ساحل را بازی می کند به خوبی توانسته است این نقش را در بیاورد. 

علیرضا کمالی خوش درخشیده است

علیرضا کمالی بازیگر پرسابقه کشورمان ، در این سریال بسیار خوش درخشیده است. وی که فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنرهای زیبا می باشد ، پیش از این در بسیاری از فیلم ها و سریال های سینما و تلویزیون از سال ۸۲ حضور داشته است.

نعیم و دخترش در پوست
نعیم و دخترش در پوست

وی در این فیلم شخصیت رضا دوست نعیم را بازی می کند که بخاطر بالا خواهی از رفیقش درگیر داستان ها و مشکلات او می شود. وی توانسته است که در این فیلم تحسین بسیاری از منتقدان را برانگیخته است. 

نعیم، دخترش ساحل را زنده پیدا خواهد کرد؟

با انتشار قسمت جدید این فیلم در روز چهارشنبه ، رگه هایی از امید در قلب پدر و مادر دختر ربوده شده اشان پیدا می شود. عوامل و دست اندرکاران این سریال در حقیقیت با انتشار دو قسمت اخیر ثابت کرده اند ، که سریال های ایرانی نیز ظرفیت این را خواهند داشت که با یک قصه و داستان خوب ، مخاطب خود را شوکه کند و از مخاطب خود بخواهد قصه را تا پایان همراه شود. شما چه فکر می کنید ؟ آیا روند این داستان از این هم جذاب تر خواهد شد یا خیر ؟

 

4.5/5 - (11 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس