قیمت گوشی‌های ردمی K60

62
0
قیمت گوشی‌های ردمی K60

گفته‌می‌شود سری ردمی K60 با تراشه‌های پرچم‌دار کواکلام و مدیاتک، نمایشگر 2K و ازهمه مهم‌تر قیمت مشابه نسل قبل روانه‌ی بازار خواهند شد. در این پست به بررسی قیمت گوشی‌های ردمی K60 می پردازیم.

قیمت گوشی‌های ردمی K60

طی ماه گذشته شاهد معرفی اولین سری از گوشی‌های مجهز به تراشه‌ی پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 2 بودیم که هرکدام سعی دارند با ارائه‌ی قابلیت‌های ویژه، مشتریان را به خرید ترغیب کنند.

ردمی نیز به‌زودی از سری جدید گوشی‌های رده‌بالای خود رونمایی خواهد کرد. این برند که همیشه محصولاتی با قدرت سخت‌افزاری بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کند، مطمئناً موردتوجه بسیاری از علاقمندان به بازار گوشی‌های هوشمند است. اکنون جزئیات جالبی درمورد نسل بعدی پرچم‌داران این شرکت دردسترس قرار گرفته است که شاید بسیاری از کاربران از مدت‌ها قبل انتظار آن را داشتند.

براساس اعلام افشاگر نام‌آشنا، Digital Chat Station، سری ردمی K60 از شارژ بی‌سیم سریع، نمایشگر 2K و حافظه‌ ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۱۶ گیگابایتی بهره خواهند برد و جالب‌تر این‌که قیمت آن‌ها نسبت به نسل قبل، تغییر نخواهد کرد.

جزئیات فاش‌شده ازطرف Digital Chat Station با شایعاتی که اخیراً درمورد بالارده‌ترین مدل ردمی K60 دردسترس قرار گرفته است، مطابقت دارد. لو ویبینگ، رئیس شیائومی چین و مدیرکل برند ردمی نیز درمورد نمایشگرهای 2K سری ردمی K60 صحبت کرده است.

سری ردمی K60 در چند مدل با مشخصات متفاوت عرضه خواهند شد. این گوشی‌ها احتمالاً با تراشه‌های Snapdragon 8+ Gen 1، Snapdragon 8 Gen 2 و Dimensity 8200 روانه‌ی بازار خواهند شد. گفته می‌شود این محصولات به نمایشگر 2K مجهز خواهند شد و دوربین سلفی آن‌ها در بریدگی پانچ‌هول بالای صفحه‌نمایش آن‌ها قرار خواهد گرفت. این محصولات احتمالاً از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهند برد. گفته می‌شود یکی از مدل‌های این سری از از شارژ سریع ۶۷ وات سیمی و شارژ ۳۰ وات بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد درحالی‌که مدل دوم با شارژ ۱۲۰ وات سیمی و شارژ ۳۰ وات بی‌سیم روانه‌ی بازار خواهد شد. گفتنی است این محصولات درواقع اولین نسل خانواده‌ی ردمی خواهند بود که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهند کرد.

طبق گزارش‌ها سری ردمی K60 در ژانویه ی سال آینده معرفی خواهند شد. این محصولات لقب قاتل پرچم‌داران سال ۲۰۲۳ را یدک می‌کشند.

gizchina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس