گوشی ردمی K60 احتمالاً با تراشه Dimensity 8200 عرضه خواهد شد

44
0
K60 احتمالاً با تراشه Dimensity 8200

سری ردمی K60 درحال‌حاضر درمرحله‌ی تأیید طراحی قرار دارد و امروز یکی از افشاگران، جزئيات بسیار مهمی را درمورد نسخه‌ی استاندارد این گوشی‌ها به‌اشتراک گذاشت. طبق گفته‌ی DigitalChatStation، ردمی K60 از تراشه‌ای به‌نام Dimensity 8200 مدیاتک بهره خواهد برد. K60 احتمالاً با تراشه Dimensity 8200 عرضه می شود.

ردمی K60 استاندارد همچنین از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره خواهد برد، اما هیچ جزئیاتی درمورد حسگر آن دردسترس نیست، زیرا درحال‌حاضر نمونه‌های مختلفی از حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی در بازار وجود دارد.

این دومین‌باری است که جزئیاتی درمورد تراشه‌های نسل بعد Dimensity 8100 منتشر می‌شود. این افشاگر ادعا کرده است گوشی ویوو iOQO Neo7 SE از تراشه‌ای بهره خواهد برد که ظاهراً فرکانس آن ۳٫۱ گیگاهرتز خواهد بود و مثل سیستم-روی-چیپ پرچم‌دار Dimensity 9000 از هسته‌های Cortex X2 بهره خواهد برد.

علاوه‌براین، انتظار می‌رود ردمی K60 از صفحه‌ نمایش QHD پلاس، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی، شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی و شارژ سیمی ۶۷ واتی بهره ببرد. مدیر این برند در ویبو از دنبال‌کنندگان خود سؤال کرد که آیا تمایل دارند از راهکاری شبیه‌ به داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو استفاده کنند و به این نکته نیز اشاره کرد که احتمال دارد ردمی از رابط کاربری منحصر‌به‌فرد اپل برای ارائه‌ی این قابلیت استفاده کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس