لغو سریال 1899

37
0
لغو سریال 1899

شبکه نتفلیکس در اقدامی غیر منتظره و غافلگیر کننده اعلام کرد که سریال 1899 پس از ساخت و انتشار تنها یک فصل از آن لغو شده است. در این خبر به بررسی لغو سریال 1899 می پردازیم.

لغو سریال 1899

آبان امسال بود که سریال 1899 از شبکه نتفلیکس پخش شد و نقدهای نسبتا مثبتی از منتقدان دریافت کرد و با واکنش مثبت بینندگان این شبکه مواجه شد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال قرار نیست برای فصل دوم بازگردد. نتفلیکس تصمیم گرفت تا سریال 1899 را پس از تنها یک فصل از آن لغو کند و بدین ترتیب قرار نیست شاهد تولید و پخش فصل دوم این سریال باشیم که بسیاری از طرفداران منتظر ادامه اتفاقات آن پس از پایان جنجالی آن بودند.

این خبر تا حد زیادی باعث غافلگیری رسانه‌ها نیز شده است؛ چرا که نتفلیکس به سریال‌های خود بیش از یک فصل فرصت می‌دهد و در صورت کافی نبودن بینندگان یا بازگشتن هزینه‌های آن تصمیم به ادامه یا لغو آن می‌گیرد. باران بو اودار و یانتیه فریز، سازندگان سریال Dark وظیفه ساخت سریال 1899 را بر عهده داشته‌اند. اودار در واکنش به خبر لغو این سریال ضمن تایید آن گفت که آن‌ها از اینکه سریال برای فصل دوم تمدید نشده ناامید شده‌اند.
اودار همچنین تایید کرد که آن‌ها تصمیم داشتند تا مانند سریال Dark، داستان سریال 1899 را در فصل دوم و سوم ادامه دهند و داستان را در فصل سوم به پایان برسانند. امیلی بیچام، آندریاس پیتسچمن، آنورین برنارد، میگل برناردو، ماچی موسیاو، لوکاس لینگارد تونسن، روزالی کریگ، کلارا روزاجر، ماریا اروولتر، یان گائل، ماتیلد الیور، خوزه پیمنتائو، ایزابلا وی، گبی وانگ، جوناس بلوکت، فلین ادواردز، الکساندر ویلوم و آنتون لسر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال 1899 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال 1899 که دارای یک داستان کاملا اورجینال است، داستان مسافرانی در کشتی حاوی مهاجران در مسیر لندن تا نیویورک را روایت می‌کند که از کشورهای مختلف اروپایی و ژاپنی هستند و با امید و آرزوهای جدید برای زندگی بهتر در قرن جدید، کشور خود را به مقصد آمریکا ترک کرده‌اند. زمانی‌که آن‌ها یک کشتی مهاجر دیگر را در دریا کشف می‌کنند، سفر آن‌ها به سفری غیر منتظره تبدیل می‌شود. آنچه که پیش از این به آن‌ها وعده داده شده بود، به یک کابوس وحشتناک تبدیل خواهد شد.

vulture

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس