بازگشت جان اسنو در اسپین آف سریال بازی تاج و تخت در HBO

135
0
بازگشت جان اسنو در اسپین آف سریال بازی تاج و تخت

Kit Harrington نقش خود را به عنوان وارث تبعیدی تخت آهنین بازی خواهد کرد و بازگشت جان اسنو در اسپین آف سریال بازی تاج و تخت را رقم خواهد زد.

HBO در مراحل اولیه ی ساخت اسپین آف Game of Thrones با بازی جان اسنو، تازه کار بداخلاق از خانواده ی استارک است که آخرین بار در انتهای سریال برنده ی جایزه امی، به نام فراتر از دیوار دیده شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، کیت هرینگتون برای اسپین آف جدید قرارداد امضا کرده است، این سریال دنباله‌ای است که بعد از وقایع بازی تاج و تخت اتفاق می‌افتد. در پایان سری اصلی، اسنو متوجه شد که نام واقعی او اگون تارگرین است و همین موضوع به او ادعای تاج و تخت آهنین را داد. با این حال، اسنو خود را به طرف دیگر دیوار تبعید کرد، درواقع جایی که او برای سکونت در سرزمین های شمالی به Free Folk پیوست.

این نمایش جدید که هنوز نامی از آن برده نشده است، فرصتی جالب برای HBO برای بازنویسی یا حداقل کاهش بخشی از آسیب های ناشی از پایان سریال بازی تاج و تخت است که با نظرات متفاوت طرفداران و منتقدان مواجه شد. این مورد همچنین نشانه ی دیگری است که HBO در حال برنامه ریزی یک دنیای تلویزیونی Song Of Fire And Ice برای رقابت با مارول و جنگ ستارگان است.

بازگشت جان اسنو در اسپین آف سریال بازی تاج و تخت
بازگشت جان اسنو در اسپین آف سریال بازی تاج و تخت

هالیوود ریپورتر به چند سری پیش درآمد دیگر نیز اشاره کرد که در حال ساخت هستند. البته سریال House of the Dragon نیز وجود دارد که در 21 آگوست از HBO Max پخش می شود. این سریال عمدتا بر اساس رمان آتش و خون George R.R. Martin است که داستان رقص اژدها، جنگ داخلی بین رینیرا تارگرین و او را روایت می کند. که درواقع برادر ناتنی ایگون بوده است.

علاوه بر سریال House of the Dragon، HBO در حال کار بر روی 9 Voyages است، نمایشی درباره ی “مار دریایی” Corlys Velaryon، شوهر شاهزاده خانم و بعداً ملکه Rhaenys Targaryen (و همچنین در خانه اژدها نیز ظاهر شده است). تأسیس دورن توسط پرنسس نایمریا در 10000 کشتی به نمایش گذاشته خواهد شد که وقایع آن 1000 سال قبل از سریال House of the Dragon اتفاق می‌افتد.

همچنین رمان‌های Dung & Egg نیز ممکن است اسپین آف لایو اکشن خود را داشته باشند. در ادامه باید گفت که سه مجموعه ی انیمیشن در دست ساخت است، از جمله امپراتوری طلایی که از سرزمین چینی Yi Ti الهام گرفته شده است.

هیچ تاریخی برای هیچ یک از این سریال ها به جز سریال House of the Dragon وجود ندارد، تا بعد از پخش سریال House of the Dragon منتظر اخبار بیشتری از این سریال ها نباشید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس