3 لپ تاپ برتر CHUWI برای دانش آموزان در سال 2022

56
0
لپ تاپ برتر CHUWI برای دانش آموزان

تعطیلات تابستانی نزدیک است و زمان استراحت فرا رسیده است. آموزش الکترونیکی اکنون صرف نظر از مرحله تحصیل یا رشته، یک هنجار برای دانش آموزان است. وقتی فصل جدید تحصیلی آغاز می‌شود و دانش‌آموزان به مدرسه بازمی‌گردند، به یک لپتاپ مناسب نیاز خواهند داشت که از یادگیری آنها پشتیبانی کند. در ادامه 3 لپ تاپ برتر CHUWI برای دانش آموزان را بررسی خواهیم کرد.

اکثر دانش‌آموزان به لپتاپ های کارآمد نیاز دارند، که می‌تواند به آنها در انجام تکالیف، تحقیق و مطالعه، ایجاد صفحات گسترده/ارائه، خلق آثار هنری یا حتی شرکت در سخنرانی ها و وبینارهای آنلاین کمک کند. از آنجایی که اکثر دانش‌آموزان و دانشجویان نمی‌توانند لپتاپ های گران قیمت را بخرند، بسیار مهم است که انتخاب لپتاپ آنها ارزش مناسبی برای پول داشته باشد.

باید بتواند تمام نیازهای یادگیری آنها را برآورده کند، بدون اینکه ضربه ای به کیف پول کوچک آنها وارد کند. ما همراهان ایده آل یادگیری را برای دانش آموزان در بخش های مختلف گرد هم آورده ایم. در ادامه در مورد آنها بیشتر بدانید. یک گزینه مناسب را به موقع رزرو کنید تا قبل از شروع کلاس ها با وسیله جدیدتان آشنا شوید. ۳ لپتاپ دانشجویی Chuwi برتر برای سال 2022 موارد زیر هستند.

1- لپ تاپ : CHUWI GemiBook

CHUWI GemiBook
CHUWI GemiBook

GemiBook شیک یک لپتاپ با ارزش است که می‌تواند به درستی تمام نیازهای بهره‌وری و سرگرمی روزانه شما را برآورده کند. برای شروع، صفحه نمایش 13 اینچی IPS با وضوح 2K برای چشم ها لذت بخش است. سپس پردازنده کارآمد اینتل Celeron J4115 همه چیز را خنک و آرام نگه می دارد. رم 12 گیگابایتی mega به راحتی امکان انجام چند کار روزانه شما را فراهم می کند. با 256 گیگابایت حافظه فلش SSD، تقریباً هیچ وقت برای هیچ نیاز دانشگاهی، فضای ذخیره سازی تمام نمی‌شود.

این لپتاپ تمام فلزی ممتاز تنها ۱.۴ کیلوگرم وزن دارد و از طراحی فوق العاده قابل حمل برخوردار است. دارای وایفای دو بانده است و با یک بار شارژ 8 ساعت کارایی کارآمد را برای شما به ارمغان می آورد. اگر این برای متقاعد کردن شما کافی نبود، پس قیمت مطمئناً همینطور خواهد بود. قیمت GemiBook در سراسر جهان حدود 279 دلار است. این ارزش شگفت انگیز برای هر دانشجویی است، به ویژه برای دانشجویان رشته های مهندسی و هنرهای تجسمی.

2- لپ تاپ برتر CHUWI برای دانش آموزان: Chuwi HeroBook Pro

Chuwi HeroBook Pro
Chuwi HeroBook Pro

اگر بودجه شما محدود است، اما مایل به مصالحه در کارایی و بهره‌وری نیستید، HeroBook Pro ممکن است دستگاه مناسبی برای شما باشد. این لپتاپ یکی از کم هزینه ترین لپتاپ های موجود در بازار است، اما قطعاً نباید آن را دست کم گرفت. این لپتاپ با نمایشگر 14.1 اینچی IPS مقاوم در برابر تابش نور، از پردازنده اینتل Gemini Lake N4020 با 8 گیگابایت رم برای انجام چند کار روان استفاده می‌کند. 256 گیگابایت حافظه فلش SSD برای تمامی فایل های آکادمیک شما کافیست.

با یک بار شارژ می‌تواند ۹ ساعت شگفت‌انگیز دوام بیاورد و شما را در یک روز کامل ساپورت کند. HeroBook Pro با حداقل حاشیه، صفحه کلید کامل و راحت، به حرکات چند لمسی نیز مجهز شده است تا شما را در انجام تکالیف روزانه سرعت بخشد. آخرین اما مطمئنا کلیدی ترین عامل قیمت است. HeroBook Pro در سرتاسر جهان با قیمت شگفت‌انگیز فقط 259 دلار در دسترس است.

3- لپ تاپ Chuwi HeroBook Air

Chuwi HeroBook Air
Chuwi HeroBook Air

برای اکثر دانش‌جویان، شرایط تحصیلی محدود به شرکت در کلاس های آنلاین، انجام تکالیف یا سخنرانی ها و مرور وب برای تحقیق است. HeroBook Air فوق‌العاده قابل حمل و کاربردی همه این نیازها را به راحتی برآورده می‌کند. مهمتر از آن، همچنین یک قیمت اقتصادی مناسب است. این نوتبوک فوق باریک دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی IPS LCD با پردازنده Intel Celeron N4020 Dual-Core است. خنک‌کننده‌ی بدون فن و بدون سر و صدا تضمین می‌کند که در طول مطالعه مزاحم نشوید.

و برای استراحت، می‌توانید ویدیوهای 4K را با سرعت 60 فریم بر ثانیه با کارت گرافیک یکپارچه نسل نهم اینتل UHD تماشا کنید. چند کار بدون هیچ مشکلی 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD Flash را تضمین می کند. صفحه‌کلید کامل، وای‌فای، بلوتوث و ۹ ساعت عمر باتری را اضافه کنید.

همه این امکانات با تنها 199 دلار. این قیمت HeroBook Air را به انتخابی آسان برای دانشجوبان با بودجه محدود تبدیل می کند. تنها با هزینه بیشتر 10 دلاری می‌توانید نسخه لمسی آن را دریافت کنید و یک تبلت دو در یک را در اختیار شما قرار دهد.

ما مطمئن هستیم که گزینه های فوق برای طیف گسترده ای از دانش آموزان و دانشجویان در سراسر جهان پاسخگو خواهد بود. برای رزرو همراه یادگیری خود از فروشگاه Chuwi دیدن کنید. لوازم جانبی باکیفیتی را اضافه کنید که به شما کمک می کند از لپتاپ خود بیشترین استفاده را ببرید. برای شیرین کردن معامله، همیشه می‌توانید از کوپن تخفیف 20 دلاری CW20ZK برای سفارش‌های بیش از 199 دلار استفاده کنید. این پیشنهاد تا 31 ژوئیه در فروشگاه رسمی Chuwi معتبر است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس