مشخصات لپتاپ شیائومی بوک ایر در لیست فروشگاه JD.com قرار گرفت

52
0
مشخصات لپتاپ شیائومی بوک ایر

شیائومی در رویداد پنچشنبه خود که در تاریخ 27 اکتبر برگزار شد از سری ردمی نوت 12 و همچنین لپتاپ ویندوزی شیائومی بوک ایر خود رونمایی کرد. فروشگاه آنلاین JD.com لپتاپ شیائومی بوک ایر را برای رزرو در لیست وبسایت خود قرار داده است و به دنبال آن، مشخصات فنی این محصول لو رفته است.

طبق مشخصات موجود در این وب سایت، لپتاپ شیائومی بوک ایر از نمایشگر لمسی 13.3 اینچی اولد با رزولوشن تصویر 2880 در 1800 و نسبت تصویر 16:10 بهره می‌برد. پنل جلویی این لپتاپ همچنین دارای دوربین سلفی است که البته رزولوشن آن مشخص نشده است.

نرخ نوسازی نمایشگر شیائومی بوک ایر نیز برابر با 60 هرتز است. کانفیگ‌های شیائومی بوک ایر شامل پردازنده سری U نسل 12 اینتل پی باشد که از بین پردازنده‌های Core i5 و Core i7 قابل انتخاب است. به همراه این پردازنده، حافظه رم 16 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی نیز وجود دارد.

چشمگیرترین ویژگی لپتاپ شیائومی بوک ایر اندازه آن است، ضخامت این لپتاپ تنها حدود 12 میلی‌متر ذکر شده است. وزن شیائومی بوک ایر نیز 1.2 کیلوگرم است. به علاوه، لیست وبسایت JD.com تایید کرده است که صفحه کلید شیائومی بوک ایر فول سایز است که هنوز مشخص نیست آیا به نور پس زمینه مجهز است یا خیر. سایر مشخصات شامل پشتیبانی از اتصال Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 و همچنین دو پورت Thunderbolt است.

به نظر می رسد این لپ تاپ دارای حسگر اثر انگشت در سمت راست نیز خواهد بود. همچنین مجهز به باتری 58.3 وات ساعتی همراه با آداپتور 65 وات تایپ C همراه است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس