لپ تاپ Latitude 9440 دل معرفی شد

41
0
لپ تاپ Latitude 9440 دل

لپ تاپ Latitude 9440 دل که در دسته‌ی لپ تاپ‌های تبدیل‌پذیر جای می‌گیرد و نمایشگر ۱۶:۱۰ دارد، در نگاه اول تا حدی ما را یاد لپ تاپ‌های سری XPS می‌اندازد. Latitude 9440 بدنه‌ای از جنس آلومینیوم دارد، وزنش نزدیک‌ به ۱٫۵ کیلوگرم است و از نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۱٫۵ درصد استفاده می‌کند. بر اساس ادعای دل، این بهترین نسبت نمایشگر به بدنه در لپ تاپ‌های ۱۴ اینچ تجاری فوق‌پریمیوم است.

مشخصات لپ تاپ Latitude 9440

لتیتود ۹۴۴۰ دل کیبورد مجهز به نور پس‌زمینه‌ی مینی LED دارد. به ادعای دل، استفاده از مینی LED مصرف انرژی نور پس‌زمینه‌ی کیبورد را ۷۵ درصد کاهش و عمر باتری را تا حداکثر سه ساعت افزایش می‌دهد. لپ تاپ‌های سری لتیتود معمولاً شارژدهی خیلی خوبی ندارند. کیبورد لپ تاپ لتیتود ۹۴۴۰ تا حد زیادی مشابه لپ تاپ XPS 13 Plus است.

لپ تاپ Latitude 9440 دل
لپ تاپ Latitude 9440 دل

لپ تاپ جدید سری لتیتود به تاچ‌پد مبتنی‌بر بازخورد هپتیک مجهز است که در بالای آن دکمه‌های میانبر برای دسترسی به میکروفون، وب‌کم، اشتراک‌گذاری نمایشگر و کنترل چت‌ها دیده می‌شود. لپ تاپ لتیتود ۹۴۴۰ سه درگاه Thunderbolt 4 و جک هدفون و اسلات قفل و اسلات سیم‌کارت نانو دارد. دل می‌گوید لپ تاپش به پردازنده‌های نسل ۱۳ اینتل مجهز است.
دل افزون‌بر ۹۴۴۰، سری ۷۰۰۰ لپ تاپ‌های خانواده‌ی لتیتود را نیز به‌روزرسانی کرده است. لپ تاپ‌های Latitude 7340 و Latitude 7440 جزو سبک‌ترین لپ تاپ‌های سازمانی امسال هستند. این دو لپ تاپ به وب‌کم پنج مگاپیکسلی جدیدی مجهز هستند و می‌توانند به شبکه‌ی 5G متصل شوند.

لپ تاپ Latitude 9440 دل
لپ تاپ Latitude 9440 دل

دو لپ تاپ جدید Latitude 7340 و Latitude 7440 نیز به کیبوردی با نور پس‌زمینه‌ی مینی LED مجهز هستند، اما درگاه‌های متنوع‌تری دارند: یک HDMI 2.0 در کنار Thunderbolt 4 و USB 3.2 Gen 1.

دل فعلاً قیمت و تاریخ عرضه‌ی لپ تاپ‌های جدید سری لتیتود را اعلام نکرده است.

theverge

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس