لپ تاپ گیمینگ گیگابایت سری AORUS

60
0
لپ تاپ گیمینگ گیگابایت سری AORUS

گیگابایت، برند سرشناس صنعت کامپیوتر، در نمایشگاه CES 2023 دو لپ تاپ جدید به نام AORUS X15 و AORUS X17 با سخت‌افزار پرقدرت رونمایی کرد. آن دو لپ تاپ از نمایشگر ۲۴۰ هرتز QHD و پردازنده‌ی نسل ۱۳ سری HX و ۱۶ گیگابایت رم GDDR5 و پردازنده‌ی گرافیکی RTX 4090 Laptop استفاده می‌کردند. در این مطلب به بررسی لپ تاپ گیمینگ گیگابایت سری AORUS می پردازیم.

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت سری AORUS

گیگابایت دو لپ تاپ رده‌بالای دیگر در قالب محصولات خانواده‌ی AORUS به‌نمایش گذاشته است. این لپ تاپ‌های جدید که AORUS 15 و AORUS 17 نام دارند به ترتیب به نمایشگر ۱۵ اینچ و ۱۷ اینچ مجهزند و در قوی‌ترین کانفیگ از پردازنده‌ی نسل سیزدهمی رده‌بالای Core i7-13700H و پردازنده‌ی گرافیکی RTX 4070 Laptop استفاده می‌کنند. این پردازنده‌ی گرافیکی ۱۴۰ وات توان دارد.

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت سری AORUS
لپ تاپ گیمینگ گیگابایت سری AORUS

گیگابایت می‌گوید لپ تاپ‌های گیمینگ جدیدش به سیستم خنک‌کننده‌ی WINDFORCE Infinity مجهزند که جلوی داغی بیش از حد محصول به هنگام پردازش‌های سنگین را می‌گیرد. این لپ تاپ‌ها نمایشگر ۲۴۰ هرتز با وضوح 1440p دارند. مدل ۱۵ اینچ در کانفیگی با نمایشگر ۳۶۰ هرتز نیز عرضه می‌شود.

روی بدنه‌ی لپ تاپ‌های جدید گیگابایت از نورپردازی RGB استفاده شده است. این لپ تاپ‌ها به سه درگاه USB Type-A و یک درگاه USB Type-C و یک درگاه Thunderbolt 4 و یک درگاه HDMI 2.1 و یک DisplayPort 1.4 و جک هدفون مجهزند.
لپ تاپ‌های AORUS 15 و AORUS 17 در قوی‌ترین کانفیگ از ۶۴ گیگابایت رم استفاده می‌کنند. قیمت این محصولات اعلام نشده است. گیگابایت نسل قبل این لپ تاپ‌ها را با قیمت پایه‌ی ۳٬۷۰۰ دلار عرضه کرده بود.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس