لپ تاپ Redmi G Pro 2024 شیائومی : قدرتمندترین لپ تاپ گیمینگ

64
0
لپ تاپ Redmi G Pro 2024 شیائومی

شیائومی جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ خود را با نام Redmi G Pro 2024 عرضه کرد. این محصول که وارد فهرست بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ می‌شود، دارای مشخصات قابل‌ توجه و قدرت پردازشی چشمگیر است. در این پست به بررسی مشخصات لپ تاپ Redmi G Pro 2024 شیائومی می پردازیم.

لپ تاپ Redmi G Pro 2024 شیائومی

ردمی جی پرو ۲۰۲۴ از پردازنده‌ اینتل نسل ۱۴ مدل Core i9-14900HX همراه با گرافیک انویدیا مدل RTX 4060 استفاده می‌کند. جدیدترین لپ تاپ شیائومی به ۱۶ گیگابایت رم DDR5 و فضای ذخیره‌سازی SSD PCIe 4.0 با ظرفیت یک ترابایت مجهز است.

لپ‌‌تاپ گیمینگ شیائومی از سیستم خنک‌کننده‌ی پیچیده‌ی متشکل از دو فن، سه لوله‌ی حرارتی و یک محفظه‌ی بخار (VC) استفاده می‌کند. این سیستم ظرفیت خنک‌کنندگی ۲۱۰ وات را ارائه می‌دهد. در این حالت حداکثر توان CPU و GPU به ترتیب ۱۳۰ و ۱۴۰ وات خواهد بود.

ردمی جی پرو از دو رابط 2280 M.2 برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۸ ترابایت و اسلات رم دوگانه تا ۹۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین لپ‌تاپ شیائومی دارای نمایشگر ۱۶ اینچی با وضوح 2.5K و نرخ نوسازی متغیر ۲۴۰ هرتز است. این نمایشگر با سرعت پاسخ‌دهی سه میلی‌ثانیه، پشتیبانی از فناوری G-SYNC و روشنایی ۵۰۰ نیت همراه با عمق رنگ ۱۰ بیتی و کنترل روشنایی DC، تصاویری خیره‌کننده را با رنگ‌های زنده و حرکت روان ارائه می‌دهد.

بهترین لپ تاپ شیائومی از درگاه‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به یک درگاه Thunderbolt 4، سه درگاه USB-A 3.2 نسل دوم و یک درگاه HDMI 2.1 مجهز است و همچنین از یک درگاه UBS-A 2.0، یک درگاه MiniDP 1.4، یک درگاه RJ45، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و یک اسلات کارت حافظه‌ی SD پشتیبانی می‌کند.

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس