بهترین لپ تاپ ها کدامند ؟

47
0
بهترین لپ تاپ ها

اگر یک لپ ‌تاپ عالی می‌خواهید، باید پول زیادی  خرج کنید، درست است؟ لازم نیست. ده ها لپ تاپ خوب با قیمت های مختلف در بازار وجود دارد. در حالی که پیدا کردن لپ‌تاپ مناسب برای نیازهای شما بسیار دشوار است (بعضی‌ها برای مثال برای دانشجویان دانشگاه مناسب‌تر هستند، در حالی که برخی دیگر برای گیمرها ایده‌آل هستند)، به همین دلیل است که ما لیستی از بهترین لپ تاپ ها در حال حاضر را ارائه کرده‌ایم. 

بهترین لپ تاپ ها

علاوه بر جدیدترین تخفیف‌ها، بهترین ویژگی‌ها (و معایب) هر مدل تخفیف ‌خورده را شرح می دهیم  تا در طول خریدتان کمک بیشتری به شما دهیم. و اگر نیاز به تحقیق بیشتری دارید، می‌توانید راهنمای ما را در مورد بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار و برترین لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت نیز بررسی کنید.

لپ تاپ MACBOOK AIR

بهترین لپ تاپ ها
بهترین لپ تاپ ها

مک بوک ایر مجهز به پردازنده M1 اپل بهترین لپ تاپ برای اکثر مردم است و ترکیب خوبی از تمام ویژگی هایی که یک کاربر معمولی لپ تاپ به آن نیاز دارد را با قیمت مناسب ارائه می دهد. لپ‌تاپ‌های سطح پایه اپل با این قیمت سریع‌تر از بسیاری از لپ‌تاپ‌های ویندوزی هستند و برنامه‌های ویرایش عکس و ویدیویی  مانند Photoshop و Adobe Premiere را با ظرافت انجام می‌دهند، مخصوصاً در مقایسه با نسل‌های قبلی خود که مجهز به اینتل هستند. خوشبختانه، عمر باتری  خوب می باشد. در واقع، ما متوجه شدیم که بین هشت تا ده ساعت طول می کشد حتی زمانی که بازی Shadow of the Tomb Raider را بازی می کردیم.

علاوه بر ارائه عملکرد عالی، این لپ تاپ دارای ویژگی های خوب دیگری نیز می باشد، از جمله صفحه کلید راحت و trackpad (ترک پد) عالی. فقط توجه داشته باشید که وب کم 720p آن خیلی خوب نیست، بنابراین اگر یک وب کم با وضوح بالا برای شما اهمیت زیادی دارد، ممکن است بخواهید آن را جداگانه خریداری کنید. با توجه به محدودیت‌های تراشه M1، می‌توانید در هر بار تنها از یک نمایشگر خارجی استفاده کنید.

مک بوک ایر پایه با تراشه M1 دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD است و قیمت آن از 999 دلار شروع می شود. 

لپ تاپ MACBOOK PRO

در حال حاضر، خط تولید مک‌بوک پرو شامل مدل‌های جدیدتر ۱۴ و ۱۶ اینچی است که در اواخر سال ۲۰۲۱ عرضه شدند و مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی که به‌تازگی در اواسط سال ۲۰۲۲ با پردازنده M2 اصلاح شده‌اند. با توجه به اینکه به تازگی منتشر شده است، احتمالاً به این زودی شاهد تخفیف قابل توجهی نخواهیم بود.

مک بوک پرو 13 اینچی 2020 ، شبیه به مک بوک ایر است و از همان پردازنده M1 استفاده می کند، اما دارای نوار لمسی است. برخلاف مک بوک ایر بدون فن، این مک بوک ایر می تواند به دلیل داشتن فن برای مدت طولانی تری کار کند.

MacBook Pro 13 دارای همان پردازنده M1 Air است اما دارای صفحه نمایش روشن تر، عمر باتری بیشتر و فن برای عملکرد پایدارتر است.

از سوی دیگر، مک‌بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید به پردازنده‌های سریع‌تر M1 Pro مجهز شده‌اند و اگر می‌خواهید پول بیشتری برای عملکرد سریع‌تر خرج کنید، می‌توانید از یک CPU M1 Max استفاده کنید. مهم نیست که چه چیزی دریافت می‌کنید، این لپ‌تاپ‌ها با برخی از بادوام‌ترین باتری‌هایی که تاکنون آزمایش کرده‌ایم، عملکردی باورنکردنی دارند.

مک بوک پرو 14 اینچی را می توان به CPU جدید M1 Pro یا M1 Max مجهز کرد و می توان آن را طوری پیکربندی کرد که تا 64 گیگابایت حافظه یکپارچه داشته باشد. 

مک بوک پرو 16 اینچی جدید یک نیروگاه خلاقانه است که به آخرین سیلیکون اپل مجهز شده است. صفحه نمایش 16 اینچی که با M1 Pro یا M1 Max قابل تنظیم است، به لطف مجموعه گسترده ای از پورت ها، می تواند به طور همزمان به سه نمایشگر خارجی و یک تلویزیون K4 متصل شود.

لپ تاپ HP SPECTRE X360 14

بهترین لپ تاپ ها
بهترین لپ تاپ ها

در بازار برای یک 2 در 1 ، HP Spectre x360 14 بهترین گزینه ای است که می توانید بخرید. ما به این  لپ‌تاپ ویندوزی نیز علاقه داریم. دارای صفحه نمایش OLED با نسبت ابعاد 3:2 فوق العاده، صفحه کلید راحت و صفحه لمسی صاف است.

فراتر از یک نگاه، قدرتمند است، با عمر باتری طولانی و بلندگوهایی که صدایی عالی دارند. اگر صفحه‌نمایش را به اطراف بچرخانید، تبلت فوق‌العاده‌ای می‌شود، با یک قلم داخلی که می‌تواند به صورت مغناطیسی در کنار شاسی بچسبد.

در حالی که ما چیزهای بیشتری برای ستایش یافتیم تا شکایت، برخی از مسائل وجود دارد که باید از آنها آگاه بود. پد لمسی سفت به نظر می رسد و لپ تاپ حاوی برخی از نرم افزارهای از پیش نصب شده است. و با شروع قیمت 1519.99 دلار، ارزان نیست. حتی بهتر از آن، این مدل مجهز به پردازنده Intel Core i7-1195G7 است که با وجود اینکه یک تراشه آخرین نسل است، همچنان سریع است.

HP Spectre x360 14 بهترین لپ تاپ 2 در 1 در سال 2022 است.

لپ تاپ LENOVO YOGA 9I

بهترین لپ تاپ ها
بهترین لپ تاپ ها

لپ تاپ 14 اینچی Yoga 9i لنوو لپ تاپ مورد علاقه ما برای سرگرمی های چند رسانه ای است. این تبدیل پذیر (تغییر پذیر) مجهز به بلندگوهای خارق العاده ای است که بهترین صدایی را که تا به حال برای لپ تاپ هایی با این اندازه شنیده ایم ارائه می کند. همچنین دارای صفحه نمایش لمسی عالی 1080p و مزایای دیگر، از جمله قلم داخلی و عمر باتری است که در تمام طول روز دوام می آورد. فقط توجه داشته باشید که با bloatware همراه است که حذف نصب آنها می تواند چالش برانگیز باشد و ما صفحه نمایش 16:9 را نسبتاً فشرده و کم نور دیدیم.

Lenovo Yoga 9i یک لپ تاپ قابل حمل و قابل تبدیل با صدای برجسته و یک قلم است.

لپ تاپ ASUS ROG ZEPHYRUS G15

بهترین لپ تاپ ها
بهترین لپ تاپ ها

گیمرهاعاشق ROG Zephyrus G15 ایسوس خواهند شد که ما آن را بهترین لپ‌تاپ بازی در بازار می‌دانیم. این لپ‌تاپ به اندازه‌ای قدرتمند است که بتواند از پس بازی‌های سخت‌گیری مانند Red Dead Redemption II برآید، اما همچنین یکی از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های بازی است، بنابراین می‌توانید آن را به هر کجا که می‌خواهید ببرید.

بعلاوه، به صفحه نمایش سریع QHD 165 هرتزی، انتخاب پورت عالی، عمر باتری خوب، و همچنین صفحه کلید و تاچ پد راحت مجهز شده است. فقط توجه داشته باشید که دارای وب کم نیست.

لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G15 یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ است که در حال حاضر می توانید خریداری کنید. علیرغم نداشتن وب‌کم، شکست دادن عملکرد نسبت به هزینه کار دشواری است.

لپ تاپ HP ENVY X360 13

بهترین لپ تاپ ها
بهترین لپ تاپ ها

اگر به دنبال لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به ThinkPad لنوو هستید، Envy x360 13 تبدیل‌پذیر HP بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید با کمتر از 1000 دلار تهیه کنید. علیرغم قیمت نسبتا پایین آن، طراحی شیک با صفحه نمایش روشن و رنگارنگ دارد. به علاوه، باتری در تمام طول روز دوام می آورد و عملکرد آن به اندازه ای خوب است که حتی می تواند با برخی بازی های سبک مقابله کند. با این حال، توجه داشته باشید که با صفحه نمایش با نسبت تصویر 16:9 (به طور کلی 16:10 برای بهره وری بهتر است) و همچنین bloatware از پیش نصب شده ارائه می شود. همچنین، در حالی که لپ تاپ دارای یک اسلات(slot) microSD، دو پورت USB-A و یک پورت USB-C است، اما فاقد هر دو Thunderbolt 3 و HDMI است. با این وجود، هنوز هم لپ تاپ خوبی است.

HP Envy x360 13 یک لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر زیبا با گزینه‌های پردازنده فوق‌العاده است.

لپ تاپ HP PAVILION AERO 13

بهترین لپ تاپ ها
بهترین لپ تاپ ها

آیا به یک لپ تاپ ویندوزی نیاز دارید که حتی مقرون به صرفه تر باشد؟ HP’s Pavilion Aero 13 یک انتخاب عالی است. با وزن تنها 2.1 پوند، سبک‌تر، نازک‌تر و در نتیجه قابل حمل‌تر از Envy x360 13 HP است، اما عملکرد سریعی دارد. به علاوه، بر خلاف Envy x360 13 اچ‌پی، صفحه نمایش عمودی جادارتر 16:10 را ارائه می‌کند که برای لپ‌تاپ‌هایی در این بازه قیمت به طرز شگفت‌آوری روشن است. عمر باتری آن بسیار بهتر از Envy x360 13 HP است، اگرچه، متأسفانه، با نرم افزارهای bloatware عرضه می شود، از نظر طراحی به خوبی ظاهر نمی شود، و کیفیت صدای بلندگوهای آن خیلی خوب نیست. در حال حاضر می توانید لپ تاپ مجهز به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را با قیمت 679.99 دلار به جای 889.99 دلار از HP خریداری کنید. فقط توجه داشته باشید که این مدل دارای پردازنده Ryzen 5 AMD است که نسبت به مدلی که ما آزمایش کردیم، قدرتمندتر است.

از بسیاری جهات مشابه Envy x360 13 گران‌تر، HP Pavilion Aero 13 یک لپ‌تاپ اقتصادی با کیفیت بالا است که هم فوق‌العاده سبک و هم قدرتمند است.

منبع : theverge

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس