لیست گوشی های دریافت کننده آپدیت MIUI 14 منتشر شد

64
0
گوشی های دریافت کننده آپدیت MIUI 14

شیائومی در رویداد امروز خود رسماً از MIUI 14 در کنار سری شیائومی ۱۳ رونمایی کرد. رابط‌کاربری جدید این شرکت به امکانات جدیدی مجهز شده و بهبودهای زیادی روی آن اعمال شده است. غول فناوری چینی می‌گوید پوسته‌ی مبتنی‌بر اندروید ۱۳ آن حجم کمی دارد و عملکرد بهبودیافته‌ای ارائه می‌دهد. چینی‌ها همچنین فهرست اولین دسته از گوشی‌های هوشمند سازگار با به‌روزرسانی MIUI 14 را اعلام کرد. در این خبر به بررسی گوشی های دریافت کننده آپدیت MIUI 14 می پردازیم.

 

انتشار به‌روزرسانی MIUI 14 برای اولین سری از گوشی‌های هوشمند شیائومی در ماه فوریه آغاز خواهد شد. این آپدیت ابتدا برای گوشی‌های پرچم‌دار سری شیائومی ۱۲، سری ردمی K50 و جدیدترین گوشی تاشوی چینی‌ها یعنی میکس فولد ۲ دردسترس قرار خواهد گرفت. شیائومی به‌زودی فهرست سایر گوشی‌های دریافت‌کننده‌ی MIUI 14 را اعلام خواهد کرد. توجه داشته باشید جدول زمانی اعلام شده فعلاً مختص کاربران چین است.

گوشی های دریافت کننده آپدیت MIUI 14

شیائومی 12S اولترا
شیائومی 12S پرو
شیائومی 12S
شیائومی ۱۲ پرو
نسخه‌ی Dimensity شیائومی ۱۲ پرو
شیائومی ۱۲
ردمی K50 پرو
ردمی K50
نسخه‌ی Extreme ردمی K50
نسخه‌ی Gaming ردمی K50
میکس فولد ۲
شیائومی هنوز برنامه‌ی زمانی انتشار MIUI 14 را برای دستگاه‌های سری پوکو اعلام نکرده است. این شرکت همچنین اشاره‌ای به تاریخ ارائه‌ی نسخه‌ی جهانی جدیدترین نسخه‌ی MIUI نکرده است.

به‌طور خلاصه، MIUI 14 فضای کم‌تری از حافظه‌ی ذخیره‌سازی را اشغال می‌کند و موتور بهبودیافته‌ی آن به اجرای روان‌تر و سریع‌تر برنامه‌ها کمک می‌کند. علاوه‌براین تعداد برنامه‌های ازپیش‌ نصب‌شده روی این پوسته‌ی سفارشی کاهش یافته است و کاربران می‌توانند بسیاری از برنامه‌های پیش‌فرض را حذف کنند.

از دیگر تغییرات مهم MIUI 14 می‌توان به گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر، ابزارک‌های جدید، پوشه‌های صفحه‌ی اصلی و نمادهای بزرگ اشاره کرد. این به‌روزرسانی همچنین حریم‌خصوصی کاربران را در اولولیت خود قرار داده است و شیائومی می‌گوید همه‌ی پردازش‌ها به‌صورت محلی روی دستگاه انجام خواهد شد و هیچ اطلاعاتی در فضای ابری ذخیره نمی‌شود. ازطرف دیگر دستیار هوشمند Mi AI نیز بهبود یافته است و اکنون می‌توان از آن برای اسکن اسناد، ترجمه و فیلترکردن تماس‌های هرزنامه استفاده کرد.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس