گوشی هوشمند شیائومی ردمی 11 پرایم 5G در تاریخ 6 سپتامبر عرضه می شود

37
0
شیائومی ردمی 11 پرایم 5G در تاریخ 6 سپتامبر عرضه می شود

گوشی هوشمند شیائومی ردمی 11 پرایم 5G در تاریخ 6 سپتامبر عرضه می شود. سری Redmi گوشی های شیائومی، اخیراً مدل Redmi Note 11SE جدید خود را در هند معرفی کرده است که درواقع همان Redmi Note 10S تغییر نام یافته است که بیش از یک سال پیش در این کشور آسیایی عرضه شد. امروز، ردمی اعلام کرد که یک گوشی هوشمند دیگر را در تاریخ 6 سپتامبر به نام Redmi 11 Prime 5G در هند معرفی خواهد کرد.

این برند چینی هنوز مشخصات ردمی 11 پرایم 5G را به طور دقیق ارائه نداده است، اما تصویری که در توییتر به اشتراک گذاشته شده، نشان می دهد که این گوشی هوشمند از چه ویژگی های کلیدی برخوردار است.

طبق این اطلاعات، 11 پرایم 5G از یک صفحه نمایش notch با بریدگی در بالای آن ساخته شده است و پنل پشتی آن دو دوربین را در خود جای داده است که توسط یک فلاش LED به هم متصل شده اند. ردمی 11 پرایم از نسل اینترنت 5G پشتیبانی می کند. همچنین مشخصات کلیدی دیگر آن شامل Dimensity 700 SoC، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی می باشند.

Redmi 11 Prime 5G دارای جک هدفون 3.5 میلی متری در بالای گوشی و دو اسلات سیم کارت است که هر دو از سیم کارت 5G پشتیبانی می کنند. حداقل دو گزینه رنگی سبز و نقره ای و خاکستری نیز در دسترس خواهند بود.

با توجه به اینکه هنوز یک هفته تا رونمایی این گوشی هوشمند باقی مانده است، بنابراین می‌ توانید انتظار داشته باشید که ردمی جزئیات بیشتری را در مورد Redmi 11 Prime 5G منتشر کند.شیائومی ردمی 11 پرایم 5G در تاریخ 6 سپتامبر عرضه می شود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس