مانیتورهای سری E اچ پی رونمایی شد

61
0
مانیتورهای سری E اچ پی

مانیتورهای سری E اچ پی از درگاه USB-C استفاده می‌کنند و در ابعاد مختلف – از ۲۱٫۵ اینچ تا ۴۴٫۵ اینچ – با وضوح حداکثر 4K به دست مشتریان می‌رسند.

اچ پی ۱۱ مانیتور سری E رونمایی کرده است. بزرگ‌ترین مدل، اولین مانیتور فوق عریض خمیده‌ی ۴۵ اینچ Dual QHD دنیا محسوب می‌شود.

مانیتورهای سری E اچ پی

تمامی مانیتورهای سری E اچ پی از ۹۰ درصد مواد بازیافتی یا قابل‌بازیافت استفاده می‌کنند. این مانیتورها تا پیش از پایان ماه جاری میلادی با قیمت پایه‌ی ۲۱۹ دلار روانه‌ی بازار خواهند شد. مدل ۲۱۹ دلاری پنل HD دارد.
مانیتور E27k G5 به پنل ۲۷ اینچ 4K با وضوح ۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل مجهز است و روشنایی ۳۵۰ نیت ارائه می‌دهد. این پنل ۹۹ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

مانیتور موردبحث از طریق درگاه USB-C به کامپیوترهای ویندوزی یا مک های اپل متصل می‌شود و به درگاه DisplayPort 1.4 و HDMI 2.0 نیز مجهز است. مانیتور E27k G5 پایه‌ای با قابلیت تنظیم شیب و ارتفاع دارد.
E27u G5 مانیتوری ۲۷ اینچ با وضوح ۲٬۵۶۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل و روشنایی ۳۵۰ نیت است که ۹۹ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. این مانیتور نیز از درگاه USB-C با استاندارد ۶۵ وات Power Delivery و درگاه DisplayPort 1.2 استفاده می‌کند. E27u G5 سه درگاه USB-A و یک درگاه اضافی USB-C و HDMI 1.4 دارد و از پایه‌ی قابل تنظیم بهره می‌گیرد.
E32k G5 از پنل ۳۲ اینچ 4K با روشنایی ۳۵۰ نیت استفاده می‌کند و به تنوع مناسبی از درگاه‌ها مجهز است.

اچ پی مانیتور فوق عریض هیجان‌انگیزی به نام E45c G5 معرفی کرده است که ابعادش به ۴۵ اینچ می‌رسد و محتوای بصری را با وضوح ۵٬۱۲۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل و روشنایی ۴۰۰ نیت نمایش می‌دهد. این مانیتور اچ پی نیز توانایی پوشش ۹۹ درصد از فضای رنگی sRGB را دارد.

مانیتور خمیده‌ی اچ پی به دو درگاه USB-C با استاندارد ۶۵ وات Power Delivery و درگاه HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 و چهار درگاه USB-A مجهز است.

appleinsider

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس