SmartThings Station سامسونگ در CES 2023 رونمایی شد

65
0
SmartThings Station سامسونگ

SmartThings Station سامسونگ یک هاب بزرگ است که از استانداردهای خانه هوشمند Matter و Thread برای اتصال دستگاه‌هایی مانند تلویزیون، اسپیکر، ترموستات و دوشاخه به SmartThings پشتیبانی می‌کند. همچنین علاوه‌بر محصولات بومی SmartThings، از دستگاه‌های مبتنی بر Matter نیز پشتیبانی می‌کند که با اسکن یک کد QR در برنامه موبایل SmartThings می‌توان آنها را همگام‌سازی کرد.

SmartThings Station سامسونگ

علاوه‌بر‌این، دستگاه جدید سامسونگ می‌تواند گجت‌های شما را نیز شارژ کند. درواقع SmartThings Station به‌عنوان یک پد شارژ سریع 15 واتی عمل می‌کند که می‌توان از طریق آن گوشی‌ها و هدفون‌های گلکسی را شارژ کرد. گوشی‌های دیگر را نیز با این دستگاه می‌توان شارژ کرد، اما ظاهراً سرعت شارژ آنها کمتر خواهد بود. همچنین هنگامی که شارژ دستگاه کامل شده باشد، می‌تواند به کاربر اطلاع‌رسانی کند.

در مورد دکمه، می‌توان اقدامات مختلفی را به آن اختصاص داد که با فشارهای کوتاه، طولانی و دوبار فشار قابل اجرا هستند. به عنوان مثال، می‌توانید دستوری برای روشن‌کردن چراغ‌های خانه با دوبار ضربه‌زدن روی دکمه به آن ارائه کرد.

SmartThings Station سامسونگ
SmartThings Station سامسونگ

دستگاه جدید سامسونگ که ابتدا در کره‌جنوبی عرضه می‌شود و سپس در اوایل ماه فوریه به ایالات متحده می‌رود، 59.99 دلار (79.99 دلار با آداپتور USB-C) قیمت دارد و در رنگ‌های مشکی یا سفید عرضه می‌شود.

«جیون جونگ»، رئیس SmartThings سامسونگ می‌گوید که سایر محصولات این شرکت با هاب خانه‌های هوشمند داخلی در نیمه اول سال جاری پشتیبانی از Matter را دریافت خواهند کرد. یخچال‌های Family Hub سامسونگ در این ماه و تلویزیون‌ها و مانیتورهای آن در مارس سال جاری به‌روزرسانی خواهند شد. جونگ همچنین تأیید کرد که نسخه iOS برنامه SmartThings نیز در این ماه برای سازگاری با Matter به‌روزرسانی دریافت خواهد کرد.

androidauthority

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس