محبوب‌ترین بازی‌ های پلی استیشن 2022

42
0
محبوب‌ترین بازی‌ های پلی استیشن 2022

محبوب‌ترین بازی‌های پلی استیشن پلاس سطح اکسترا و پرمیوم در سال ۲۰۲۲ توسط سونی معرفی شده‌اند که رتبه اول به بازی مستقل Stray رسیده است. در این خبر به بررسی محبوب‌ترین بازی‌ های پلی استیشن 2022 می پردازیم.

محبوب‌ترین بازی‌ های پلی استیشن 2022

بازی مستقل Stray توانسته است به موفقیت دیگری دست پیدا کند. آنگونه که توسط آمار پلی استیشن Wrap-Up 2022 مشخص شده، این بازی توانسته محبوب‌ترین اثر پلی استیشن پلاس اکسترا و پرمیموم در سال ۲۰۲۲ باشد. این بازی مستقل با محوریت گربه ساخته آناپورنا اینتراکتیو به طرز اعجاب‌آوری چند بازی AAA را پشت سر گذاشته تا این رتبه را از آن خود کند.

البته می‌توان بخش عظیمی از محبوبیت این بازی را به اینکه در روز عرضه روی سرویس نامبرده در دسترس قرار گرفت، وابسته بدانیم. پنج بازی محبوب پلی استیشن پلاس اکسترا و پرمیوم در سال ۲۰۲۲ به شرح زیر است:

Stray
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
Ghost of Tsushima
Assassin’s Creed Valhalla
Red Dead Redemption II
به‌علاوه در بین آثار کلاسیک سرویس پلاس، بازی Mafia: Definitive Edition بالاتر از God of War Remastered و Toy Story 2 محبوب‌ترین بازی سال اشتراک سطح پرمیوم بود. در بین آثار رایگان ماهانه هم سه بازی فیفا ۲۲، UFC 4 و Dirt 5 در رده‌های بالا قرار دارند.

در قابلیت Wrap-Up آمار جالب دیگری از جامعه بازیکنان Stray هم منتشر شده است. در مجموع بازیکنان بیش از یک میلیارد بار میو کرده‌اند؛ بیش از دوازده میلیون وسیله را خراب کرده‌اند، بالای ۶۳۵ هزار توپ بسکتبال داخل سبد انداخته‌اند و درون سطل‌ها بیش از ۸۱۴هزار مایل جابه‌جا شدند.

Stray توانسته بود در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ جایزه بهترین بازی مستقل و بهترین بازی مستقل نخست یک استودیو جدید را دریافت کند. این بازی همچنین در سه بخش بهترین بازی سال، بهترین طراحی هنری و بهترین کارگردانی هم نامزد شده بود؛ هرچند رقابت را به دیگر آثار واگذار کرد.

playstationlifestyle

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس