7 مورد از بهترین روش مدیریت رمز عبور در آیفون شما

88
0
مدیریت رمز عبور در آیفون

آیا برای به خاطر سپردن رمزهای عبور خود تلاش می کنید؟ شما به یک روش مدیریت رمز عبور نیاز دارید. در این مقاله بهترین مدیریت رمز عبور برای آیفون شما توضیح داده شده است.

ما در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم که در آن حساب های آنلاین شما تا حد زیادی هویت شما را تعیین می کند. شما می توانید این حساب ها را در درجه اول با رمز عبور ایمن کنید. با این حال، به خاطر سپردن آنها در صورت وجود بیش از حد می تواند چالش برانگیز باشد.

مدیران رمز عبور می توانند رمزهای عبور شما را به خاطر بسپارند، گذرواژه های جدید ایجاد کنند، و برخی حتی به عنوان مدیران 2FA دو برابر می شوند. بسیاری از مدیران رمز عبور وجود دارد، اما انتخاب یکی از آنها مشکل است. بیایید به برخی از بهترین مدیریت رمز عبور برای آیفون شما نگاهی بیندازیم.

iCloud Keychain.1

آیفون شما دارای یک مدیر رمز عبور پیش ‌فرض به نام iCloud Keychain است که در همه دستگاه‌های اپل موجود است. در ابتدا زمانی که راه اندازی شد به مرورگر سافاری محدود شد. با گذشت زمان، اپل آن را از سافاری گرفت و در سیستم عامل ادغام کرد. با رفتن به Settings > Passwords می توانید در آیفون خود به آن دسترسی داشته باشید.

می توانید با فشار دادن دکمه “+” رمزهای عبور جدید را ذخیره کنید یا با استفاده از گزینه Edit، رمزهای غیر ضروری را حذف کنید. همچنین می توانید احراز هویت دو مرحله ای را مانند سایر برنامه های احراز هویت برای حساب های خود تنظیم کنید که هر 30 ثانیه یک کد منحصر به فرد تولید می کند. متأسفانه، فقط در دستگاه های اپل قابل دسترسی است و هیچ راه حلی برای استفاده از آن در دستگاه های اندرویدی وجود ندارد. اگرچه، راهی برای دسترسی به iCloud Keychain در رایانه شخصی ویندوزی وجود دارد.

بهترین بخش این است که برای استفاده از این سرویس در iPhone، iPad یا Mac خود نیازی به پرداخت هزینه ندارید. رمزهای عبور شما در تمام دستگاه های اپل همگام سازی می شود. اگر بخشی از اکوسیستم اپل هستید، این یک راه حل عالی است.

2.مدیریت رمز عبور در آیفون: 1Password

1Password احتمالاً یکی از محبوب ترین مدیران رمز عبور است. این ویژگی با حفظ یک رابط کاربری عالی همراه است. دارای ویژگی هایی مانند 2FA، همگام سازی در چندین دستگاه، 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی اسناد، و تولید، ذخیره و به اشتراک گذاری رمزهای عبور است.

دارای یک ویژگی محافظت در برابر نفوذ است که در صورت لو رفتن رمز عبور شما در هنگام نقض داده به شما اطلاع می دهد و به شما پیشنهاد می کند آن را تغییر دهید. علاوه بر این، در تمام پلتفرم‌ های اصلی در دسترس است و اگر اهل اکوسیستم هستید، در اپل واچ شما نیز قابل دسترسی است.

همچنین از Face ID و Touch ID در آیفون شما پشتیبانی می‌کند و از طریق 1Password sync، iCloud، Dropbox یا Wi-Fi همگام ‌سازی می‌شود. این یک نسخه آزمایشی 14 روزه رایگان ارائه می دهد و به دنبال آن یک برنامه اشتراک که از 3.99 دلار در ماه شروع می شود.

3. LastPass

LastPass شبیه به 1Password است زیرا یک محصول ممتاز است که مدتی است در دسترس بوده است. با این حال، به جای آزمایشی، یک برنامه رایگان کامل دارد.

سیستم قوی آن اعتبار ورود، گذرواژه‌های Wi-Fi، مجوزهای نرم‌افزار، عضویت‌ها و سایر اطلاعات خصوصی را پشت یک رمز عبور ذخیره می‌کند.

می توانید میانبرهایی برای موارد مورد علاقه خود ایجاد کنید، صندوقچه خود را با پین و اثر انگشت ایمن کنید، یک ممیزی امنیتی انجام دهید، و اعلان های مربوط به نقض سایت را دریافت کنید. همچنین دارای یک ویژگی منحصر به فرد “دسترسی اضطراری” است که می تواند حساب شما را در مواقع اضطراری به شخصی که به او اعتماد دارید تحویل دهد.

می‌توانید از LastPass برای ذخیره رمزهای عبور در آیفون خود و همگام‌سازی آن‌ها در دستگاه‌های خود استفاده کنید، اما این سرویس چند ویژگی اضافی را در پشت اشتراکی که از 3 دلار در ماه شروع می‌شود قفل می‌کند (صورتحساب سالانه).

4.مدیریت رمز عبور در آیفون: NordPass

NordPass یکی از قدیمی ترین مدیران رمز عبور موجود است، و بیشتر شما آن را کاملا می شناسید زیرا از توسعه دهندگان NordVPN است. همه ویژگی‌های ضروری مانند همگام ‌سازی چند دستگاه، گذرواژه‌های تکمیل خودکار، ذخیره و تولید گذرواژه‌های نامحدود، 2FA و غیره را دارد.

به غیر از رمزهای عبور، می توانید اطلاعات شخصی خود مانند کارت های اعتباری، پاسپورت، کارت شناسایی و موارد دیگر را ذخیره کنید. می‌توانید رمز عبور خود را در دسته ‌ها سازماندهی کنید تا سریع به آنها دسترسی داشته باشید یا به اشتراک بگذارید. همچنین داده های لو رفته و آسیب پذیری ها را بررسی می کند تا حساب های شما را ایمن نگه دارد. از آنجایی که از استاندارد رمزگذاری XChaCha20 استفاده می کند، لازم نیست نگران امنیت باشید.

همچنین می توانید از بیومتریک خود برای باز کردن قفل برنامه برای رمزهای عبور و سایر جزئیات استفاده کنید. در حالی که NordPass رایگان است، بسیاری از ویژگی ها را تحت طرح اشتراک پریمیوم که از 4.99 دلار در ماه شروع می شود، محدود می کند. خوشبختانه، NordPass یک آزمایش رایگان 30 روزه را برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه ارائه می دهد.

5. Dashlane

Dashlane یک مدیر رمز عبور غنی از ویژگی ها است که به شما امکان می دهد کارهای بیشتری از ذخیره رمزهای عبور انجام دهید. این به شما امکان می دهد رمزهای عبور نامحدود را در هر دستگاهی ذخیره کنید. در درجه اول بر حریم خصوصی تمرکز دارد، بنابراین لازم نیست نگران اطلاعات خود باشید.

دارای ویژگی های قوی مانند پر کردن خودکار، خزانه ها، پشتیبانی از FaceID و TouchID، تولید کننده رمز عبور، نظارت بر سلامت رمز عبور، VPN و غیره است. این یک دسته جداگانه برای ذخیره شناسه های شما مانند پاسپورت، گواهینامه رانندگی و شماره امنیتی ایجاد می کند تا به سرعت به آنها دسترسی داشته باشید.

Dashlane با دسترسی محدود رایگان است، اما اگر می‌خواهید از همه ویژگی‌ها لذت ببرید، می‌توانید طرح پریمیوم را با 39.99 دلار در سال دریافت کنید. اگر می‌خواهید ابتدا این سرویس را بررسی کنید و تصمیم بگیرید، یک آزمایش 30 روزه برای طرح حق بیمه ارائه می‌دهد.

6.مدیریت رمز عبور در آیفون: Keeper

Keeper به شما امکان می دهد رمزهای عبور نامحدود را در یک صندوق رمزگذاری شده ذخیره و تولید کنید و در هر دستگاهی به آنها دسترسی داشته باشید. علاوه بر رمزهای عبور، می ‌توانید فایل ‌ها، عکس‌ ها، ویدیوها و کارت ‌هایی را برای پرداخت در هنگام خرید آنلاین ذخیره کنید.

دارای ویژگی BreachWatch است که اکانت های نقض شده را در Web dark نظارت می کند. همچنین نشان می‌دهد که کدام حساب ‌ها با استفاده از ویژگی حسابرسی امنیتی نیاز به به‌روزرسانی رمز عبور دارند. علاوه بر این، ویژگی ‌های دیگری مانند تکمیل خودکار، اشتراک‌ گذاری رکورد، دسترسی اضطراری، پشتیبانی 2FA، احراز هویت بیومتریک و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، Keeper با سیری در آیفون شما یکپارچه می شود، بنابراین می توانید برای استفاده از این سرویس به دستورات صوتی تکیه کنید. Keeper یک دوره آزمایشی 14 روزه را ارائه می دهد و بعداً می توانید در طرح شخصی که هزینه آن 35 دلار در سال است مشترک شوید. با این حال، می‌توانید از Keeper بدون طرح اشتراک با ویژگی‌های محدودی مانند عدم همگام‌ سازی ابری استفاده کنید.

7. RoboForm

RoboForm یک مدیریت رمز عبور ساده برای استفاده است که ویژگی های زیادی را شامل نمی شود. با این حال، تمام ویژگی‌های ضروری را که از هر مدیر رمز عبور انتظار دارید، مانند ذخیره و تولید گذرواژه‌های نا محدود، همگام ‌سازی در چندین دستگاه، پشتیبانی از 2FA و موارد دیگر، در خود جای داده است.

همچنین، می‌توانید سایر اطلاعات شخصی مانند کارت‌های اعتباری، حساب‌های بانکی و کلیدهای مجوز را با رمزگذاری AES 256 ذخیره کنید. با کمال تعجب، RoboForm به شما امکان می دهد مخاطبین و نشانک ها را ذخیره کنید. رمزهای عبور شما را از نظر آسیب ‌پذیری اسکن می‌کند و از شما می ‌خواهد در صورت یافتن رمز عبور آن را تغییر دهید.

RoboForm برای استفاده در هر دستگاهی با ویژگی های محدود رایگان است. می‌توانید برنامه RoboForm Everywhere را برای باز کردن قفل همه ویژگی‌ ها با 23.99 دلار در سال انتخاب کنید.

مدیریت رمز عبور مناسب را انتخاب کنید

علیرغم تعداد زیادی مدیر رمز عبور آیفون موجود، همه آنها تقریباً یک کار را انجام می دهند. چه در حال پرداخت هزینه ماهانه، خرید یک مجوز گران قیمت به طور کامل، یا انتخاب راه حل رایگان، ایده ساده است.

مدیران رمز عبور بسیاری از رمزهای عبور را پشت یک رمز عبور ذخیره می کنند تا زندگی شما را ساده کنند و حساب های شما را ایمن نگه دارند. جدای از آن، اگر هنوز از مدیریت رمز عبور استفاده نمی کنید، گزینه های مختلفی وجود دارد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس