مرسدس بنز AMG EQE سدان را پیش از اولین رونمایی ببینید!

117
0
مرسدس بنز AMG EQE سدان

نسخه مرسدس بنز AMG EQE سدان EQS بیش از 600 اسب بخار قدرت دارد.

چند ماه پس از رونمایی از اولین مدل تمام الکتریکی AMG، مرسدس-AMG EQS سدان، این برند در حال آماده شدن برای معرفی دومین خودروی الکتریکی خود: سدان AMG EQE است. مرسدس بنز اولین ویدیو های AMG EQE را در آخر هفته و صبح امروز منتشر کرد و اعلام کرد که در 15 فوریه ساعت 18:01 رونمایی خواهد شد.

همه ما تاکنون مدل های AMG را دیده ایم و میدانیم که EQE نیز تفاوت چندانی نخواهد داشت. از ویدیوی تیزر می بینیم که AMG EQE دارای لت های عمودی به سبک پانامریکانا، ورودی های کمی تهاجمی تر در سپر جلو، طراحی چرخ های جدید، دیفیوزر باز طراحی شده و اسپویلر بزرگ تر روی درب صندوق است.

فضای داخلی دارای صندلی های اسپورت تر، تریم های آلکانترا و فیبر کربنی فراوان، فرمان و پدال های جدید از تغییرات جدید است. البته تعداد زیادی نشان AMG نیز وجود خواهد داشت.

EQE ممکن است از نظر اندازه کوچکتر از EQS باشد، اما از پیشرانه برادر بزرگ تر خود استفاده می‌کند. AMG EQS دارای یک موتور الکتریکی در هر محور با مجموع خروجی 649 اسب بخار و گشتاور 700 پوند بر فوت است که به حداکثر 751 اسب بخار و 752 پوند فوت افزایش یافته است. این خودرو دارای کنترل پرتاب فعال شده است. مرسدس بنز احتمالاً به EQE قدرت کمی پایین تر می‌دهد، اما حداقل 600 اسب بخار را به عنوان پایه قرار می‌دهد.

سایر ارتقا های AMG EQE شامل سیستم چهارچرخ متحرک، تنظیم جدید فرمان، سیستم تعلیق و اجزای شاسی مخصوص AMG، باتری ارتقا یافته و سایر تغییرات نرم افزاری خواهد بود. ترمز های کربن سرامیکی اختیاری خواهند بود. مانند EQS، EQE نیز صداهای مخصوص پیشرانه AMG را خواهد داشت که صدای ماشین را شبیه یک سفینه فضایی می‌کند.

سدان EQE تنها یکی از مدل های AMG الکتریکی است که در چند سال آینده خواهیم دید. نسخه های AMG از EQE و EQS SUV نیز وجود خواهد داشت. در حال حاضر AMG در حال کار بر روی پلتفرم اختصاصی خود برای آینده است. از نظر خودروهای گازسوز، تقریباً هر AMG با موتور احتراق داخلی از سیستم پلاگین هیبریدی مانند GT63 S E Performance استفاده خواهد کرد.

مرسدس بنز EQE یک سدان برقی درجه یک است.

 

 

5/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس