مسابقه Squid Game: The Challenge نتفلیکس

58
0
مسابقه Squid Game: The Challenge نتفلیکس

مجموعه تلویزیونی بعدی «بازی مرکب» (Squid Game) امسال به نتفلیکس خواهد آمد که البته فصل دوم موردانتظار این سریال نیست. Squid Game: The Challenge که قرار است در ماه نوامبر امسال پخش شود، یک مسابقه زنده خواهد بود که در آن ۴۵۶ نفر برای یک جایزه نقدی ۴.۵۶ میلیون دلاری با یکدیگر رقابت می‌کنند. در این پست به بررسی مسابقه Squid Game: The Challenge نتفلیکس می پردازیم.

مسابقه Squid Game: The Challenge نتفلیکس

درست مانند سریال، شرکت‌کنندگان این مسابقه نیز در بازی‌هایی با یکدیگر مسابقه خواهند داد و در هر دور افرادی حذف خواهند شد تا زمانی که یک نفر بتواند جایزه اصلی را کسب کند. با این وجود، نتفلیکس اعلام کرد که در این رویداد هیچ خونی ریخته نخواهد شد! همچنین تاریخ دقیقی برای پخش مسابقه اعلام نشده و فقط می‌دانیم در ماه نوامبر شاهد آن خواهیم بود.

ریلیتی شو Squid Game ابتدا سال گذشته توسط نتفلیکس معرفی شده بود و در ژانویه امسال گزارش‌هایی منتشر شده بود که ادعا می‌کردند چندین شرکت کننده به دلیل رقابت در دمای سرد دچار جراحات شدیدی شده‌اند و پزشکان در محل ضبط Squid Game: The Challenge حضور پیدا کرده‌اند. با این وجود، نتفلیکس در بیانیه‌ای اعلام کرد که صحنه فیلمبرداری مسابقه «بسیار سرد» بوده اما گزارش‌های مربوط به «جراحات شدید» شرکت‌کنندگان را رد کرد.
در مورد سریال اصلی بازی مرکب، هنوز تاریخ انتشار فصل دوم آن اعلام نشده است اما اطلاعاتی مانند حضور شخصیت‌های جدید و بازی‌های متفاوت در آن اعلام شده بود. فصل ۱ سریال به شکلی دراماتیک به پایان رسید و هرچند لزوما نیازی به ساخت فصل دوم آن وجود نداشت، موفقیت Squid Game باعث شد تا نتفلیکس نتواند با ساخت فصل دوم آن مخالفت کند.

gamespot

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس