پوستر تازه فیلم ترسناک جیغ ۶

80
0
پوستر تازه فیلم ترسناک جیغ ۶

شرکت پارامونت پیکچرز به‌مناسبت سال نو میلادی یک پوستر خلاقانه از فیلم Scream VI منتشر کرد. در این مطلب به بررسی پوستر تازه فیلم ترسناک جیغ ۶ می پردازیم.

پوستر تازه فیلم ترسناک جیغ ۶

پارامونت پیکچرز به‌مناسبت سال نو میلادی پوستر تبلیغاتی منحصربه‌فردی از فیلم Scream VI (جیغ ۶) به اشتراک گذاشته است. این پوستر با ادای احترام به نقشه‌های مترو شهر نیویورک، مشخصات هر یک از قربانیان در طول تاریخ مجموعه را نشان می‌دهد.

در این پوستر هر خط نشان‌دهنده‌ی یکی از فیلم‌های جیغ است و هر ایستگاه یکی از شخصیت‌های کشته‌شده در آن فیلم را به نمایش در می‌آورد. پوستر تازه به قتل کربی رید با نقش‌آفرینی هیدن پنیتیر نیز اشاره دارد که در قسمت ششم فیلم جیغ باز خواهد گشت.

پوستر تازه فیلم ترسناک جیغ ۶
پوستر تازه فیلم ترسناک جیغ ۶

در خلاصه‌ی داستان فیلم Scream VI می‌خوانیم: «چهار بازمانده‌ پس از آخرین قتل‌های Ghostface در فیلم جیغ ۵، شهر وودزبرو را ترک می‌کنند تا فصل جدیدی از زندگی خود را در شهر نیویورک آغاز کنند». جیمز وندربیلت، نویسنده‌ی فیلم The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز) و گای بیوزیک، نویسنده‌ی سریال Castle Rock (کسل راک)، فیلم‌نامه‌ی جیغ ۶ را به رشته تحریر درآوردند و متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت، کارگردانان فیلم‌ Ready Or Not (آماده باشی یا نه) سکان هدایت آن را در دست دارند. این فیلم در تاریخ ۱۰ مارس (۱۹ اسفند) اکران می‌شود.

ملیسا باررا، بازیگر فیلم In the Heights (در ارتفاعات)، جاسمین ساووی براون، بازیگر سریال The Leftovers (بازماندگان)، میسون گودینگ، بازیگر فیلم Booksmart‎ (بوک‌اسمارت)، جنا اورتگا، ستاره سریال Wednesday (ونزدی)، هیدن پنیتیر، بازیگر سریال Heroes (قهرمان‌ها) و کورتنی کاکس، بازیگر سریال Friends (دوستان) از بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که دوباره برای ایفای نقش در فیلم Scream VI باز خواهند گشت. از دیگر بازیگرهای فیلم نیز می‌توان به جک چمپیون، هنری چرنی، لیانا لیبراتو، درموت مالرونی، دوین نکودا، تونی ریوولوری و جاش سگارا اشاره کرد.

comicbook

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس