ورود مجدد تلویزیون های هایسنس به بازار ایران 1402

74
0
تلویزیون هایسنس E7H

یکی از برندهای نام آشنا و معتبر در بازار تلویزیون هایسنس است که چندین سال است در میان برندهای پرطرفدار به چشم می‌آید. وقتی تصمیم به خرید تلویزیون Hisense گرفته‌اید یعنی کیفیت و کارایی ملاک اصلی خریدتان است و به دنبال محصولی برای استفاده بلند مدت هستید. در اینجا محصولات جدید هایسنس که جزو محبوب ترین تلویزیون های بازار هستند معرفی می‌شوند، که می‌توانید با بودجه مناسب از بهترین کیفیت ممکن استفاده کنید.

تلویزیون هایسنس برای آن دسته از عاشقانی که دل به سینما بسته اند اما از لحاظ بودجه در مضیقه هستند، غول چراغ جادویی ست که روح بر آرزویشان می دمد.

هایسنس به عنوان یک شرکت اقتصادی شروع به کار کرد اما اکنون با ابر قدرت ها رقابت می کند؛ این برند در سال جدید خط تولید تلویزیون‌هایش را دوباره راه اندازی کرد و به این شیوه توانست در مقابل سازنده های کره ای قرار بگیرد؛ تلویزیون های هایسنس در رنج قیمتی متوسط و اقتصادی دسته بندی شده اند و معمولا با کیفیت تصویر 4k تولید می شوند؛ همچنان اگر شما اهل بازی هستید، این سازنده مدل های گیمینگ مانند تلویزیون U8H را روانه بازار کرده تا بدون اینکه درگیر قیمت نجومی تلویزیون شوید یک گیمر حرفه ای باشید. به یاد داشته باشید در حالی که یک تلویزیون هایسنس «https://afralland.com/tv/hisense-tv/» خوش قیمت است اما از نظر امکانات اسمارت چیزی از رقبایش کم ندارد و این به لطف سیستم عامل Vidaa می باشد که هم اشتراک گذاری را راحت کرده و هم از دستیارهای صوتی پشتیبانی می کند.

هایسنس روبری رقبای سرسخت

نقطه عطف تلویزیون هایسنس، قیمت اقتصادی آن است و می توان گفت این برند اکنون به عنوان  یکی از مقرون به صرفه ترین ها به محصولات خودش ارزش خرید بالایی بخشیده است. اما این تنها عامل پیشرفت آن در کوتاه مدت نیست، بلکه کیفیت تصویر عالی و دسترسی های آسان در زمینه هوشمند نیز در این موفقیت بی تاثیر نیستند.

و اما اگر بخواهیم هایسنس را با رقبا روی کفه ترازو قرار بدهیم می بینیم که مدل‌های میان رده اش به نسبت دیگر برندها ارزش خرید بالاتری دارند؛ اگر بخواهیم یکی از بهترین و پرطرفدارترین تلویزیون های اقتصادی هایسنس را به شما معرفی کنیم می رسیم به مدل A61H که با قیمتی مقرون به صرفه برای کاربرانی که طرفدار فیلم و وب گردی هستند مناسب است.

از بحث قیمت که بگذریم می رسیم به کیفیت تصویر تلویزیون هایسنس که در مجموع راضی کننده است و بررسی های انجام شده نشان می دهد که هم برای اتاق‌های تاریک و هم برای اتاق‌های روشن می‌تواند پاسخگو باشد و جزئیات را به نمایش بگذارد که عامل این نیز استفاده از پنل‌های VA در صفحه نمایش است.

در ابتدا هایسنس تنها تلویزیون های LED معمولی تولید می کرد اما از سال 2021 به بعد شروع به گسترده ساختن امکاناتی مانند پورت HDMI2.1 و رفرش ریت 120 هرتز در برخی از مدل های بالارده اش کرد و این باعث شد گیمرها از صفحه نمایشی که روبرویشان است رضایت کامل داشته باشند. در ادامه به بررسی دو تلویزیون از هایسنس یکی معمولی و یکی دیگر گیمینگ و پیشرفته خواهیم پرداخت.

تلویزیون هایسنس A61H، میان رده ای فراتر از انتظار

هایسنس برای کاهش قیمت تلویزیون‌هایش دست به دامان روش‌های زیادی شده است و یکی از آن ها حذف امکانات حرفه ای گیمینگ است؛ تلویزیون هایسنس A61H یک میان رده شگفت انگیز است که در سال 2022 با صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر فورکی تولید شده و به دلیل اینکه از پنل VA بهره می برد درخشندگی رنگ ها را حفظ می کند اما نباید انتظار زاویه دید بسیار گسترده ای از آن داشته باشید. این تلویزیون اقتصادی Hisense به دلیل رفرش ریت 60 هرتز از ویژگی های بازی در سطح حرفه ای پشتیبانی نمی‌کند اما برای گیمرهای مبتدی به راحتی پاسخگو خواهد بود؛ پس اگر بودجه کمتری در اختیار دارید و تصمیم به خرید تلویزیون هایسنس گرفته اید پیشنهاد ما این مدل هوشمند سری 6 است.

تلویزیون هایسنس A61H  تولید شده سال 2022 جزو مدل‌های اقتصادی بوده، که مجبور به پرداخت هزینه هنگفت بابت آن نیستید، همچنین از امکانات و قابلیت‌های هوشمندی هم در کنار طراحی شیک با فریم باریک برخوردار می‌باشد.

تلویزیون هایسنس E7H، قهرمان اصلی میدان

گفتیم که هایسنس بیشتر در میدان تلویزیون های اقتصادی و خوش قیمت جولان می‌دهد اما به این معنی نیست که مدل بالارده و فول امکانات ندارد. در سال 2022 تلویزیون هایسنس E7H پا به میدان رقابت گذاشت و به عنوان قهرمان اصلی نمایشگرها با صفحه ULED و بک لایت MiniLED معرفی شد؛ این تلویزیون با رفرش ریت 120 هرتز و VRR به معنای واقعی گیمینگ است و با کنسول بازی نسل نهم نیز سازگاری دارد؛ پس به طبع قیمت بالاتری برای آن در نظر گرفته شده است اما همانطور که گفتیم هنوز هم در مقایسه با تلویزیون های بالارده سامسونگ و ال جی مقرون به صرفه تر است. 

تلویزیون هایسنس E7H
تلویزیون هایسنس E7H

به وسیله تلویزیون هایسنس U8H به دنیای جدید طیف رنگی بالا از محتوای زنده قدم بگذارید! هایسنس با رونمایی از این نمایشگر جدید در سال 2022 قصد شروع رقابتی جدید را دارد که قطعا زبانزده عموم و خاص خواهد شد.

جمع بندی

تا به اینجای کار نمایشگرهای جدید این برند معرفی شدند که می‌توانید از افرالند خریداری کنید. جدیدترین تلویزیون های هایسنس، نشان می دهند که این شرکت به عنوان یک برند تازه نفس تا چه اندازه پیشرفت کرده؛ همانطور که در جریان هستید تولیدات این برند حول قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه می چرخند و در حال حاضر تلویزیون هایش را در دسته های ال ای دی، ULED و OLED روانه بازار کرده است که همگی با کیفیت تصویر فورکی و سیستم عامل ویدا تولید شده اند. طیف گسترده تلویزیون های هایسنس را می توانید در افرالند مشاهده کنید تا بتوانید با توجه به بودجه و نیاز خودتان محصول مناسب را خریداری نمایید.

آدرس وبسایت: afralland.com

تلفن ثابت: 08734225456

ایمیل : info@afraland.com

آدرس: کردستان، بانه، کوچه پاساژ نور ساختمان پاییز

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی اول نیوز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

5/5 - (3 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس