مشترکان PS Plus و PS Now خودکار به PS Plus Premium ارتقاء خواهند یافت

86
0
مشترکان PS Plus و PS Now خودکار به PS Plus Premium ارتقاء خواهند یافت

به گزارش اول نیوز و به نقل از سونی، مشترکان PS Plus و PS Now خودکار به PS Plus Premium ارتقاء خواهند یافت. به عبارتی مشترکان این سرویس‌ها بدون هیچ هزینه‌ای اشتراک درجه یک پلی استیشن پلاس را دریافت خواهند کرد.

سونی برای رقابت با سرویس پرطرفدار ایکس باکس گیم پس تصمیم گرفت 2 سرویس PS Plus و PS Now را در هم ادغام کند. این کار در ابتدا تحت عنوان پروژه‌ی اسپارتاکوس مطرح شده بود. ولی چندی پیش مشخص شد سونی از همان نام پلی استیشن پلاس استفاده خواهد کرد. با این تفاوت که این بار آن‌ها را سطح بندی کرده‌اند.

طی هفته‌های آینده پلی استیشن پلاس با PS Now ادغام می‌شوند و حال سونی از برنامه‌های خود برای کاربران فعلی این سرویس‌ها پرده‌برداری کرد. البته پیش از این آن‌ها عنوان کرده بودند که کاربران فعلی PS Now به طور خودکار به سطح سوم پلی استیشن پلاس جدید یعنی PS Plus Premium ارتقاء خواهند یافت. اما به تازگی این موضوع را اصلاح کردند و گفتند مشترکان PS Plus و PS Now خودکار به PS Plus Premium ارتقاء خواهند یافت. این ارتقاء رایگان خواهد بود و پس از پایان مدت زمان اعتبار تنها هزینه‌ی اشتراک جدید را پرداخت می‌کنند.

سونی همچنین عنوان کرد جابه‌جایی بین پلن‌های مختلف پلی استیشن پلاس به سادگی اتفاق خواهد افتاد. کاربران در هر زمان که بخواهند می‌توانند سطح اشتراک خود را ارتقاء یا کاهش دهند.

مشترکان PS Plus و PS Now خودکار به PS Plus Premium ارتقاء خواهند یافت

در ادامه به توضیح مختصر سطح‌بندی پلی استیشن پلاس خواهیم پرداخت:

سونی چندی پیش به شکل رسمی اعلام کرد قصد دارد پلی استیشن پلاس را با PS Now ادغام کند. این عمل طی هفته‌های آینده انجام خواهد گرفت. سرویس جدید که اسم رمز اسپارتاکوس را یدک می‌کشید، اکنون صرفاً پلی استیشن پلاس نامیده می‌شود. و دارای 3 سطح خواهد بود.

  1. سطح نخست تحت عنوان PlayStation Plus Essential ماهیانه 10 دلار و عملکردی مشابه پلی استیشن پلاس فعلی خواهد داشت.
  2. PlayStation Plus Extra سطح دوم خواهد بود که 15 دلار قیمت دارد. کاربران علاوه بر مزایای سطح اول بیش از 400 بازی PS4 و PS5 اضافه خواهند شد که قابل دانلود نیز هستند.
  3. PlayStation Plus Premium علاوه بر مزایای قبلی 340 بازی اضافه را در بر خواهد داشت که در مجموع دسترسی به بیش از 740 بازی را در اختیار می‌گذارد. شایان ذکر است که بازی‌های پلی استیشن 1، 2، PSP قابل دانلود هستند. ولی بازی‌های PS3 تنها از طریق استریم در دسترس خواهند بود. قیمت ماهیانه‌ی این سرویس 18 دلار می‌باشد.

پلی استیشن پلاس

راه‌اندازی سرویس جدید پلی استیشن پلاس از ماه ژوئن (خرداد-تیر) انجام خواهد گرفت. و پس از راه‌اندازی پلی استیشن پلاس با پلی استیشن Now ادغام خواهند شد. در نتیجه سرویس PS Now قابل خرید به شکل مجزا نمی‌باشد. مشترکان PS Plus و PS Now خودکار به PS Plus Premium ارتقاء خواهند یافت. شایان ذکر است که سونی فعلاً قرار نیست بازی‌های انحصاری خود را روز عرضه برای پلی استیشن پلاس منتشر کند. ولی ممکن است شرایط در ادامه‌ی راه تغییر کند.

اطلاعات جدید در خصوص سرویس اشتراکی جدید سونی طی هفته‌های آینده ارائه خواهد شد. امیدواریم هر چه زودتر از فهرست 700 بازی حاضر در این سرویس پرده‌برداری کنند. منتظر اطلاعات بیش‌تر باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ موافق ادغام PS Plus با PS Now هستید؟ پلی استیشن پلاس جدید را دریافت خواهید کرد؟ کدام سطح را برای خودتان فعال می‌کنید؟ لطفاََ با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس