بررسی بازی Dying Light 2 Stay Human: Bloody Ties – هیچ چیز ارزش بازگشت ندارد

85
0
بررسی بازی Dying Light 2 Stay Human

Dying Light 2 Stay Human به تازگی اولین بسط بزرگ خود را در قالب Bloody Ties دریافت کرده است. با این بسط، توسعه دهنده Techland امیدوار است بر روی بهبود یکی از بخش های متوسط بازی پایه یعنی مبارزه تمرکز کند. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید در مورد اینکه آیا ارزش بازدید مجدد از دنیای Dying Light 2 Stay Human به خاطر Bloody Ties را دارد یا خیر صحبت کنیم. بررسی بازی Dying Light 2 Stay Human را در ادامه بخوانید.

همچنین مطلب 10 بازی چندنفره برتر برای تجربه‌ی خانوادگی را بخوانید.

بیایید یک چیز را از سر راه برداریم: Dying Light 2 Stay Human در زمان راه اندازی مشکلات زیادی داشت، و وقتی نوبت به طراحی اصلی بازی می رسد، بسط Bloody Ties واقعاً کار زیادی برای رفع این مشکلات انجام نمی دهد. در عوض، آنچه می توانید از Bloody Ties انتظار داشته باشید، اساساً بیشتر از یک چیز است.

“بیایید یک چیز را از سر راه برداریم: Dying Light 2 Stay Human در زمان عرضه مشکلات زیادی داشت و وقتی نوبت به طراحی اصلی بازی می رسد، بسط Bloody Ties واقعاً برای رفع این مشکلات کار زیادی انجام نمی دهد.”

بسط یک فرض نسبتاً ساده دارد. آیدن، قهرمان داستان، در مورد یک تورنمنت مرموز که مدتی است در ویلدور اتفاق می‌افتد، می‌فهمد و پس از یک سری اتفاقات، اساساً در میانه مسابقات رانده می‌شود. همانطور که از فرضیه اصلی توسعه انتظار دارید، مبارزه در اینجا تمرکز اصلی است. مطمئناً، داستانی با شخصیت‌های جدید و معمایی تا حدودی جالب برای حل وجود دارد، اما قطعاً مبارزه با Bloody Ties تمرکز دارد.

یکی از مشکلات اساسی بازی Dying Light 2 Stay Human: Bloody Ties از همان ابتدا مشخص می‌شود: نوشته آن چندان جذاب نیست. شما با راهنمای داستان Bloody Ties در قالب Ciro آشنا شدید. با این حال، این شخصیت جدید نمونه ای از بدترین جنبه های Dying Light 2 Stay Human به عنوان یک کل است. فقط چیز زیادی در راه نوشتن خوب وجود ندارد که شما را به آن سوق دهد.

بلافاصله، آیدن احساسات محافظتی عجیبی نسبت به چیرو پیدا می‌کند، که از همان ابتدا عجیب به نظر می‌رسد، زیرا، بیایید با آن روبرو شویم، چند نفر از ما حاضریم زندگی‌مان را برای کسی که ملاقات کرده‌ایم به خطر بیندازیم.

به معنای واقعی کلمه فقط چند دقیقه پیش؟ چیرو به عنوان یک شخصیت نسبتاً ضعیف نوشته شده است، که به یک مشکل تبدیل می شود زیرا تلاش شخصی او برای انتقام و داستان در نهایت نیروی محرکه گسترش Bloody Ties به عنوان یک کل است.

در یک سطح اساسی، نوشته در Dying Light 2 Stay Human: Bloody Ties چیزهای زیادی را برای شما به جا می گذارد. مسیر داستانی قانع‌کننده‌ای برای دنبال کردن وجود ندارد، و شخصیت‌ها کاملاً آزاردهنده هستند، به امید اینکه دشمنان واقعی باشند که می‌توانید آنها را بکشید.

وقتی صحبت از گیم پلی به میان می آید، واقعاً هیچ چیز جدیدی در اینجا وجود ندارد. Bloody Ties امیدوار است بر گیم پلی مناسبی که Dying Light 2 Stay Human ارائه می دهد تأکید کند. با این حال، Bloody Ties در نشان دادن کاستی های گیم پلی Dying Light 2 Stay Human نیز عمل می کند.

در مقایسه با اولین Dying Light، گیم‌پلی دنباله آن نسبتاً ساده است، مخصوصاً وقتی صحبت از بازی با فیزیک می‌شود، و Bloody Ties شما را در عرصه‌هایی قرار می‌دهد که دقیقاً نمونه‌ای از آن هستند.

بررسی بازی Dying Light 2 Stay Human
بررسی بازی Dying Light 2 Stay Human

Bloody Ties” امیدوار است بر گیم‌پلی مناسبی که Dying Light 2 Stay Human ارائه می‌کند تاکید کند. با این حال، Bloody Ties در نشان دادن کاستی‌های گیم‌پلی Dying Light 2 Stay Human نیز عمل می‌کند.”

از نظر محتوای محض، واقعا چیز زیادی برای تعقیب وجود ندارد. غارت بسیار خسته کننده است، و واقعاً چیز زیادی در راه اصلاح کننده های جدید برای وسایل دست ساز وجود ندارد. صحنه ابتدایی Bloody Ties یک سلاح جدید جالب را آزار می دهد، اما معلوم می شود که کم و بیش معادل یک گوز خیس است. هیچ چیز واقعاً نمی‌تواند در سطح آخر بازی شما را شکست دهد، به خصوص وقتی متوجه می‌شوید که سطح پیشنهادی برای شروع داستان Bloody Ties 2 است.

راستش را بخواهید، اگر به دنبال بهانه ای برای بازگشت به Dying Light 2 Stay Human هستید، باید به شما هشدار بدهم که بیشتر از داستان، که هم کوتاه و هم مختصر است، به گیم پلی بمانید. در پایان، در میان پایان ناگهانی، میل به پارکور و مبارزه بیشتر خواهید داشت.

در حالی که گیم پلی بازی هم هیجان انگیز و هم غوطه ور است، روایت آن ناامید کننده است. و حتی پس از آن، بهترین بخش گیم پلی – پارکور و اکشن اضطراری که در حین دویدن آزاد در سطح شهر انتظار دارید – بر چیز اشتباه تأکید می کند. مبارزه، زمانی که به آن دست می‌یابید، در مقایسه با Dying Light اصلی بسیار خسته‌کننده‌تر است.

اگر امیدوار هستید که در طول شب شاهد برخوردهای جالب تری باشید – چیزی شبیه آنچه از Dying Light اصلی انتظار دارید – برای یک دوز ناامیدی آماده باشید. با توجه به این واقعیت که بیشتر Bloody Ties حول محور Carnage Hall می چرخد، واقعاً برخوردهایی وجود ندارد که تسلط شما را در بازی به چالش بکشد.

هیچ مبارزه ای مهارت شما را در پارکور و مبارزات بداهه آزمایش نمی کند. نه. بیشتر مبارزات در Bloody Ties شما را در مقابل دشمنان معمولی و با فرکانس نگران کننده، زامبی ها قرار می دهند.

بررسی بازی Dying Light 2 Stay Human
بررسی بازی Dying Light 2 Stay Human

Techland” به‌جای استفاده از عرصه ورزش‌های خونی Carnage Hall برای معرفی مفاهیم جالب‌تر در مبارزات، تصمیم گرفت که فقط دشمنان معمولی قدیمی، چه زامبی‌ها و چه دشمن راهزن‌های معمولی شما، به خوبی عمل خواهند کرد.”

تعداد بسیار شگفت انگیزی از جلسات مبارزه در Dying Light 2 Stay Human: Bloody Ties حول مبارزه با زامبی ها، از جمله نیمه دوم تلاش آغازین می چرخد. Techland به‌جای استفاده از عرصه‌ی ورزش‌های خونی Carnage Hall برای معرفی مفاهیم جالب‌تر در مبارزات، تصمیم گرفت که فقط دشمنان معمولی قدیمی، چه زامبی‌ها و چه دشمن راهزن‌های معمولی شما، به خوبی عمل خواهند کرد.

از نظر بصری، Dying Light 2 Stay Human: Bloody Ties واقعاً جلوه های بصری جالبی را ارائه نمی دهد. در واقع، کمپین بازی پایه، مناظر و صداهای جالب‌تری نسبت به نسخه اول ارائه می‌دهد. اگر امیدوارید این نقطه‌ای باشد که می‌توانید توانایی گرافیکی سیستم خود را به رخ بکشید، برای مقدار زیادی ناامیدی آماده باشید.

چیزهای کمی در زمینه جلوه های بصری جدید و جالب وجود دارد، چه در قالب وفاداری و چه در جهت هنری، و شما واقعاً چیز جدیدی در راه گرافیک و جلوه های بصری فانتزی به دست نخواهید آورد تا محتوا را به خانه هدایت کند.

راستش را بخواهید، Bloody Ties اولین DLC ناامید کننده برای Techland است. در تلاش برای نشان دادن بهترین جنبه های بازی Dying Light 2 Stay Human – گیم پلی – در واقع این بسط بر خسته کننده ترین جنبه های آن تأکید دارد. بجای ارائه برخوردهای جدید و جالب که توانایی شما را در گیم پلی لحظه به لحظه جذاب پارکور محک بزند، بسط Bloody Ties به جای آن بر مبارزه تمرکز می کند.

در توسعه کار زیادی جز استفاده از حمله اولیه و گهگاهی از دکمه مسدود کردن وجود ندارد. هیچ برخوردی وجود ندارد که درک شما را از گیم پلی اصلی آزمایش کند. در واقع، چیزی که ممکن است در حین بازی Dying Light 2 Stay Human از زمان انتشار آن در فوریه در ماه فوریه، یاد گرفته باشید، واقعاً برای آزمایش وجود ندارد.

وقتی به سراغ آن می‌روید، Bloody Ties شبیه چیزی به نظر می‌رسد که بهتر بود به عنوان یک کوئست جانبی تصادفی در کمپین پایه Dying Light 2 Stay Human باشد. هیچ چیزی که ارائه می دهد به اندازه کافی اصلی نیست که وضعیت آن را به عنوان “اولین توسعه بزرگ” برای بازی تضمین کند. در عوض، بیشتر شبیه یک بسط گیم پلی و داستان طبیعی به نظر می رسد که بهتر از قبل موجود بود.

بررسی بازی Dying Light 2 Stay Human
بررسی بازی Dying Light 2 Stay Human

Bloody Ties” شبیه چیزی است که بهتر بود به عنوان یک کوئست جانبی تصادفی در کمپین پایه Dying Light 2 Stay Human باشد.”

اگر قرار است Bloody Ties انتظاراتی را برای آنچه می توانید از سری نسخه های الحاقی انتظار داشته باشید، ایجاد کند، Dying Light 2 Stay Human قرار است به پایان برسد، برای ناامیدی شدید آماده شوید. در حالی که هیچ چیز در الحاقیه اول کاملاً بد نیست، بیش از هر چیز دیگری، فقط چیز جدیدی برای بازگشت وجود ندارد، به خصوص اگر قبلاً همه چیزهایی را که بازی پایه ارائه می دهد تجربه کرده باشید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس