مشخصات تبلت Armor Pad 3 Pro

17
0
مشخصات تبلت Armor Pad 3 Pro

Ulefone در آینده‌ی نزدیک تبلت مستحکم جدیدی به نام Armor Pad 3 Pro را معرفی خواهد کرد که از پردازنده‌ی مدیاتک استفاده می‌کند. در فاصله‌ی باقی‌مانده تا رونمایی، برخی از مشخصات این تبلت فاش شده‌اند. در این پست به بررسی مشخصات تبلت Armor Pad 3 Pro می پردازیم.

مشخصات تبلت Armor Pad 3 Pro

برجسته‌ترین ویژگی تبلت یولفون مدل آرمور پد ۳ پرو، باتری بسیار بزرگ ۳۳٬۲۸۰ میلی‌آمپرساعتی آن است که ازطریق درگاه USB-C با توان ۶۶ وات شارژ می‌شود. طبق ادعای سازنده، این باتری می‌تواند تبلت را به‌مدت ۱٬۸۱۲ ساعت در حالت استندبای و ۱۸۱ ساعت در حالت مکالمه روشن نگه دارد و از شارژ سیمی معکوس پشتیبانی می‌کند.

مشخصات تبلت Armor Pad 3 Pro

آرمور پد ۳ پرو به صفحه‌نمایش ۱۰٫۳۶ اینچی از نوع LCD با وضوح ۱٬۲۰۰ × ۲٬۰۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، شدت روشنایی بیشینه‌ی ۵۰۰ نیت و شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ۵ مجهز خواهد بود.

تبلت آرمور پد ۳ پرو با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد و از تراشه‌ی MT8788 مدیاتک و ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 قابل ارتقا تا ۲ ترابایت از‌طریق کارت microSD پشتیبانی خواهد کرد.

یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی، امکان تصویربرداری را برای تبلت جدید یولفون فراهم خواهند کرد.

در پشت تبلت جان‌سخت آرمور پد ۳ پرو دو چراغ کمپینگ ۱٬۱۰۰ لومنی تعبیه شده است که می‌توان آن‌ها را با دکمه‌ی اختصاصی که در قسمت چپ قاب قرار دارد، سریعاً روشن و خاموش کرد. این تبلت به کلیدی قابل‌تنظیم و یک پورت HDMI نیز مجهز خواهد بود.
ویژگی‌های مهم دیگر تبلت آرمور پد ۳ پرو شامل جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری، اسکنر اثر انگشت نصب‌شده درکنار تبلت، ارتباط LTE دو سیم‌کارته و NFC می‌شوند. این تبلت گواهینامه‌های IP68 و IP69K و MIL-STD-810H را دارد که مقاومت آن در‌برابر گردوغبار، آلودگی، فشار و ضربه را تضمین می‌کنند. محصول جدید یولفون وزنی درحدود ۱٫۲ کیلوگرم دارد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس