بهترین بازی‌ های آی‌ پد 2022: بهترین بازی‌های اپ استور تست‌شده و رتبه‌بندی شده‌اند

47
0
بهترین بازی‌های آی‌ پد

بهترین بازی‌ های آی‌ پد برای iPad، iPad Pro، iPad Air و iPad Mini در اینجا، ما بهترین بازی‌های iPad را که می‌توانید هم‌اکنون دانلود کنید، با چیزی برای همه جمع‌آوری کرده‌ایم. هر ژانری که به آن علاقه دارید، و هر چقدر هم که زمان کمی داشته باشید، ما App Store را جستجو کرده ایم تا بهترین عناوین را برای شما ارائه دهیم.

آموزش گام به گام پاک کردن حافظه کش در آی پد را هم بخوانید.

آیفون از طریق چند لمسی انقلابی در بازی ایجاد کرد، اما آی‌پد بوم و قدرت بزرگ‌تری را برای تجربه‌های کاملاً فراگیر و گسترده‌تر ارائه کرد.

تبلت اپل همچنان یک دستگاه بازی قدرتمند و جذاب باقی می‌ماند، چه در بازی‌های نوآورانه با صفحه‌نمایش لمسی غوطه‌ور شوید، چه از یک کنترل‌کننده برای تجربه‌ای به سبک کنسول‌تر استفاده کنید، و چه iPad Pro (2021)، آی‌پد مینی (2021) یا هر چیز دیگری داشته باشید.

هر چه که ترجیح می دهید، بهترین بازی ها در لیست ما یافت می شوند. هر ماه برای آخرین مورد علاقه ما دوباره بررسی کنید.

بازی ماه آی پد:

بهترین بازی‌ های آی‌ پد
بهترین بازی‌ های آی‌ پد

بهترین بازی‌ های آی‌ پد: خانه داوینچی 3 :

«خانه داوینچی 3» سومین ورودی از مجموعه‌ای است که زندگی را با آرزوی تبدیل شدن به «اتاق» آغاز کرد، اما بعداً به یک ماجراجویی فرار متقاعد کننده و مهیج تبدیل شد که با توطئه‌های قدرتمند، پازل‌های فریبنده، سفر در زمان و لئوناردو ازدواج کرد.

این نوشته نسبت به نسخه‌های قبلی خود بر داستان سنگین‌تر است و به عمق، پیچیدگی و شخصیت می‌افزاید. اما این بدان معنا نیست که خود پازل‌ها نادیده گرفته شده‌اند، مخصوصاً زمانی که مجبور می‌شوید با انجام کارهایی دست و پنجه نرم کنید که در زمان‌های دیگر به اشیاء تبدیل می‌شوند. اگر همه چیز خیلی زیاد شود، یک سیستم راهنمایی به شما کمک می کند، اما اگر می توانید از پس این بازی عالی به تنهایی لذت ببرید.

به دنبال ارتقاء هستید؟ آخرین معاملات ارزان iPad را بررسی کنید

بهترین بازی های ماجراجویی برای iPad:

ماجراهای همه جانبه iPad مورد علاقه ما، بازی های اشاره و کلیک، و روایت های داستان محور.

موزه گربه:

موزه گربه تقریباً در فاصله مساوی بین بازی های ماجراجویی، معمایی و ترسناک سوررئالیستی قرار دارد. آخرین مورد از دنیای آشفته‌ای می‌آید: موزه گربه‌ها، مملو از موجودات عجیب و غریب که از بدترین کابوس‌های شما بیرون کشیده شده‌اند. خوشبختانه، آنها به سبک کتاب های مصور نشان داده شده اند، و بنابراین کابوس واقعی را به شما نمی دهند. با این حال، عجیب است.

گیم‌پلی بازی تقریباً برعکس جلوه‌های بصری است و کاملاً متعارف است: شما محیط اطراف خود، اشیاء Gnd و Ggur را پیدا می‌کنید که بهتر است آن‌ها را رها کنید – درست مانند یک ماجراجویی کلاسیک با نقطه و کلیک از روزهای قدیم.

بیشتر پازل ها ساده هستند و برای هدایت شما در داستان وجود دارند. و این Gne است. همه گیج‌های ماجراجو نیازی به در هم شکستن مغز شما ندارند اسکرین‌شاتی که موزه گربه‌ها را در iPad نشان می‌دهد که چقدر سخت هستند – هر چند وقت یک‌بار، خیلی خوب است که یکی از شما را بیشتر به خاطر ظاهرش دوست داشته باشید.

شب در جنگل:

شبی در وودز گندز که ترک تحصیل کرده (و گربه انسان‌واره) در حال بازگشت به زادگاهش، مکانی در حال زوال، جایی که مردم با بدبینی به دنبال کاری می‌گردند که عمدتاً وجود ندارد. همچنین: چیزی در جنگل وجود دارد.

این یک بازی پلتفرم است، بخشی ماجراجویی، با روایت بسیار افتضاح. این بازی همچنین واقعاً نمی‌خواهد در طول زمان اجرا خود به پایان برسد. اگر اهل بی حوصلگی هستید، به جای دیگری نگاه کنید. اما اگر به یک ماجراجویی پر از شخصیت علاقه مند هستید که گاهی اوقات به موضوعات پیچیده می پردازد و دنباله های آرکید (اختیاری) سرگرم کننده را دنبال می کند، این بازی ایده آل است.

عالی به نظر می رسد، با انیمیشن های کارتونی فوق العاده. به نظر عالی میرسد. اما این نوشتن در اینجا است که برنده می شود. اغلب متحرک است، گهگاه مرموز است و شما را کاملاً در دنیای بازی غوطه ور می کند – با این فرض که مایلید مسیر را ادامه دهید، حتی زمانی که سرعت آن کند است.

بهترین بازی‌ های آی‌ پد
بهترین بازی‌ های آی‌ پد

بهترین بازی‌ های آی‌ پد: پنج تاریخ:

Five Dates یک بازی دوستیابی مجازی است که در لندن رخ می دهد. شما نقش وینی را بازی می کنید، یک هزاره که در یک برنامه دوستیابی ثبت نام کرده است. هدف شما این است که به او کمک کنید تا یک شریک روحی پیدا کند – یا حداقل خود را یک احمق کامل نکنید.

ما در اینجا در قلمرو FMV هستیم – بیشتر بازی شامل کلیپ های ویدیویی طولانی است. بارها و بارها از طرف وینی تصمیم می گیرید که می تواند بر مکالمه جاری تأثیر بگذارد. اینجاست که عنصر «بازی» وارد می‌شود. شما می‌توانید بر اساس شخصیت و اخلاق خود بازی کنید یا به سؤالات به گونه‌ای پاسخ دهید که فکر می‌کنید به بهترین شکل به گفتگو ادامه می‌دهد.

به هر حال بازی را انتخاب کنید، Five Dates جالب است. همانطور که با هر عنوان FMV، می تواند ناهموار باشد، و تکرار بازی محدود است. اما در این تاریخ ها انسانیت و شخصیت وجود دارد، و حتی این امکان وجود دارد که در طول راه چیز جدیدی در مورد خود کشف کنید.

بی خاطره:

unmemory در ابتدا شبیه یک رمان معمایی مصور معمولی است. شما با دستانتان خون بیدار می شوید، بدون اینکه بدانید کجا هستید. یک تلفن دکمه ای برای فشار دادن دارد، اما کاری انجام نمی دهد. به پایین بروید و داستان بیشتری نشان داده می شود، اما تعامل فراتر از خواندن حداقل است.

چند دقیقه بعد همه چیز عوض میشه تلفن زنگ می زند و شما برای دریافت پیامی به سمت بالا حرکت می کنید (که بهتر است آن را یادداشت کنید). به زودی متوجه می‌شوید که زمانی که به نظر می‌رسید صفحه‌ای از خط داستانی است، شبکه‌ای پیچیده از پازل‌های به هم پیوسته است. و پس از اتمام کار، چندین مورد دیگر برای مقابله وجود دارد.

به ندرت می‌توان بازی‌های واقعاً تازه‌ای را در iPad دید، اما unmemory می‌تواند به همان اندازه هیجان‌انگیز و جذاب باشد و کارهای هوشمندانه‌ای را با روایت‌ها، ماجراجویی‌ها و گیج‌کننده انجام دهد تا جایی که از زمان بازی کلاسیک iPad Device 6 ندیده‌ایم.

قو ناشناس:

The UnGnished Swan با یک داستان کلاسیک شروع می شود: پسر عاشق مادر است. پسر مادر را از دست می دهد پسر نقاشی یک قو را اهدا کرد. قو نقاشی شده زنده می شود و یک شب از دری اسرارآمیز که پسر از آن تعقیب می کند ناپدید می شود. خوب، شاید آن بیت آخر نباشد.

با این حال، این شروعی جذاب است، به ویژه زمانی که متوجه می‌شوید فضا از طریق درگاه خالی است – ظاهراً به این دلیل است که یک پادشاه مینیمالیستی همه چیز را سفید رنگ کرده است. خوشبختانه، شما با توپ های رنگ بی پایان مسلح هستید. آنها را به اطراف پرتاب کنید و به محیط اطراف خود فرم بیاورید تا بتوانید کاوش کنید.

این تعامل اساسی – پرتاب stuX. به هم ریختن؛ کاوش کنید – همچنان باقی می ماند، اما The UnGnished Swan همچنان به اختراع مجدد خود با پیشرفت شما ادامه می دهد. این یک داستان شیرین و تخیلی است، و به خصوص وقتی با یک کنترلر بازی های فیزیکی بازی می شود، لذت بخش است.

بهترین بازی‌ های آی‌ پد: شکل گیری- سفر به ذهن:

شخصیت ای بازی یک جانور کنجکاو است هوس کارتونی آن در گرست شما را در ذهن یک ماجراجویی کودکانه قرار می دهد، اما دنیای قهرمان داستان غرغرو، پر از معماها و نبردها، تاریک و سخت می شود.

پیش فرض این است که ذهنی که زمانی در آرامش بود، اکنون بسیار اینطور نیست، و داستی – صدای سابق شجاعت – مسئول اصلاح همه چیز شده است. این بدان معنی است که در اطراف یک دنیای رویایی سورئال و به زیبایی تحقق یافته، حل پازل های اساسی و هک کردن مکرر موجودات کابوس وار مختلف به بیت ها می پردازیم.

درنهایت این بازی آیپد چیزی جدید از نظر گیم پلی ندارد. این بخشی از ماجراجویی قدیمی مدرسه است که با نبردهای اکشن RPG ترکیب شده است. اما موسیقی متن و انیمیشن دنیا دا زنده می کند و تجربه ای را ایجاد می کند که باید از آن لذت برد.

سفر:

Journey به همان اندازه که یک بازی iPad است، دعوتی برای گشت و گذار است. شما را در بیابانی وسیع می اندازد و شما را به حال خود رها می کند. در آن مرحله، این شما هستید که باید اسرار دنیای عجیب و غریب را کشف کنید – و چگونه ادامه دهید. در Grst، گشت و گذار با مسافرتان در امتداد تپه های شنی و اکتشافات گاه به گاه لذت بخش است. اما Journey چیزی بیش از یک جعبه شنی بازی است – در این ماجرا یک مسیر پیشرفت وجود دارد.

به نظر بدیهی است که باید به کوه بروید، اما رسیدن به آنجا مستلزم درک دنیای اطرافتان، آواز خواندن برای موجودات پارچه ای، رویارویی با نگهبانان باستانی و کشف گلیف است. لحظات تنش وجود دارد، اما بیشتر این یک تجربه بیگانه و ماورایی در مورد لذت های آزادی و کشف، کار با سرعت خود و خیره شدن به تصاویر زیبا است.

دروغ گفتن:

Telling Lies اساسا یک پیگیری گسترده و با بودجه نسبتاً کلان برای غافلگیر کردن Telling Lies است که موفق شد داستان او را شکست دهد. اصول اولیه کاملاً مشابه است: شما به یک پایگاه داده عجیب و غریب از ضبط‌های ویدیویی خیره می‌شوید که می‌توانید عبارات جستجو را در آن تایپ کنید. لیست نتایج محدود است – تصور اینکه این به دلیل نگرانی های مربوط به حریم خصوصی است، اما بدیهی است که جستجوی شما را سخت تر می کند.

اما جستجو برای چه؟ خوب، این واقعاً هدف Telling Lies است – باز کردن لایه‌های متعدد آن، تماشای فیلم‌های ویدیویی از مکالمات، تلاش برای کشف پیوندها و رمز و راز اصلی.

اینکه شما فقط می‌توانید نیمی از تعاملات را بشنوید به این معنی است که به تدریج چیزها را کنار هم می‌گذارید – به نظر می‌رسد که به درستی تحقیقی است. یک دفترچه یادداشت دیجیتالی وجود دارد، اما احتمالاً یک دفترچه یادداشت واقعی می خواهید. و شما شگفت زده خواهید شد که چگونه سام بارلو خالق این سبک دوباره به ژانر مورد تمسخر FMV روح بخشیده است.

بهترین بازی‌ های آی‌ پد: آسمان- فرزندان نور:

Sky: Children of the Light یک ماجراجویی چند نفره باز است که در دنیایی از جادو و لذت اتفاق می افتد. این شامل فرزندان عنوانی نور است که وظیفه دارند ستارگان سقوط کرده را آزاد کنند و آنها را به صورت فلکی خود بازگردانند.

گیم پلی واقعی شامل گشت و گذار زیادی در اطراف مناظر سرسبز، جستجوی اسرار پنهان Sky: Children of the Light و روشن کردن شمع هایی است که «نور بالدار» شما را شارژ می کند. این به شما امکان می دهد از cliXtops و به طور موقت بالاتر از جهان بپرید.

این احساس Sky است که گرست شما را به سمت خود می کشاند – ترکیبی از تصاویر خیره کننده و آزادی که شبیه هیچ چیز دیگری در iPad نیست. چیزی که شما را در آنجا نگه می‌دارد، چند نفره هوشمندانه بازی است، جایی که باید با دیگران به اشتراک بگذارید، بدون کلام روی راه‌حل‌های معماها کار کنید، و گاهی اوقات قبل از اینکه جفت شما با شکوه به آسمان پرواز کنید، دستتان را بگیرد.

Minit:

Minit یک عنوان ماجراجویی عجیب و غریب است که ریشه های Grmly در بازی های RPG یکپارچهسازی با سیستمعامل کاشته شده است. بصری به نظر می رسد که در یک کنسول دهه 1980 ساخته شده است، و گیم پلی بازی به شما امکان می دهد نقشه ای مبتنی بر کاشی را برای اشیاء Gnd، ماموریت های ایمن و انجام کارهای اساسی جستجو کنید.

با این حال، Minit به جای اینکه به شما اجازه دهد که در آن قدم بزنید، شما را در مقابل ساعت قرار می دهد. هر جلسه فقط 60 ثانیه طول می کشد. با رسیدن به یک هدف، زوزه‌ای می‌فرستید، اما قبل از اینکه شیئی را بگیرید یا سوئیچ را فشار دهید، زمان شما تمام می‌شود – و سپس تصمیم می‌گیرید که در دفعه بعد، ثانیه‌های ارزشمند مسیر خود را بتراشید.

Minit کوتاه است. با توجه به نحوه ساخت آن، این شاید اجتناب ناپذیر باشد. اما حس تمرکز Minit آن – و تمرکز تیزی که بر بازیکن تحمیل می‌کند – قابل دفاع است، نه انتقاد.

پارک تایمبلوید:

Thimbleweed Park نامه ای عاشقانه به ماجراهای کلاسیک نقطه و کلیک است که توسط دو نفر از فریبنده ترین ذهن های صنعت طراحی شده است. ران گیلبرت و گری وینیک مغزهای پشت سر آثار کلاسیک Maniac Mansion و Monkey Island بودند، و Thimbleweed Park کم‌کم نیست زیرا شما ظاهراً تلاش می‌کنید یک معمای قتل را حل کنید.

«ظاهراً» می‌گوییم زیرا مرده‌ای که سریعاً می‌بینید، کمترین مشکل شماست. در طول بازی، شما در نهایت در نقش چندین شخصیت از جمله فدرال، یک توسعه‌دهنده مشتاق بازی و یک دلقک مبتذل و بدبخت بازی می‌کنید.

رابط کاربری کمی شبیه به دهه 1980 است، همانطور که سطح دشواری آن نیز وجود دارد. پارک Thimbleweed می تواند به طرز عجیبی مبهم و کمی ناجور باشد. اما چند ماجراجویی آی‌پد وجود دارد که با شوخ طبعی، قلب و حیله‌گری این یکی مطابقت داشته باشد – و هیچ چیز دیگری وجود دارد که لوله‌کش‌هایی را که اتفاقاً محققین ماوراء الطبیعه هستند و لباس کبوتر می‌پوشند، نشان دهد.

بهترین بازی‌ های آی‌ پد: دایره زیرسطحی:

Subsurface Circular در یک منطقه خاکستری بین رمان، Glm کوتاه و بازی ویدیویی وجود دارد. در یک کالسکه در یک سیستم حمل و نقل خودکار تنظیم شده است، و دارای بازیگرانی از Teks است – اندرویدهایی که جایگزین انسان ها در بسیاری از نقش های جامعه شده اند.

شما نقش یک کارآگاه تک را بازی می کنید که زندگی خود را صرف بازجویی از ربات های دیگر در Subsurface Circular می کند و بلافاصله درگیر یک راز می شود. گفتن بیشتر باعث خراب شدن همه چیز می شود، پس این را از ما بگیرید که داستان چند ساعت خود را وارد می کند، می پیچد و می چرخد.

علیرغم تنظیمات تک‌صحنه، بازی فوق‌العاده به نظر می‌رسد، با گروهی از Teks متنوع و رابط کاربری آشنا به سبک پیام‌رسانی که درخششی کاملاً آینده‌نگر دارد. و اگر نگران کوتاه بودن بازی هستید، توجه داشته باشید که به همان اندازه برای اجاره یک Glm هزینه می‌کنید و احتمالاً آنقدر لذت نخواهید برد.

گل:

گل یک بازی است که با بمباران به عنوان گلبرگ روی باد، گذراندن راه خود از میان گلدهای علفزار سرسبز، و اوج گرفتن به هوا در بالای کوه ها و آسیاب های بادی لذت می برد.

هر محیط با بازی شما به عنوان یک گلبرگ شروع می شود. همانطور که با دیگر گلبرگ ها برخورد می کنید، آنها شکوفا می شوند و گلبرگ مخصوص خود را برای پیوستن به گلبرگ شما می سازند، که به زودی تبدیل به یک رنگ در حال چرخش می شود که بر فراز جهان های کوچک و زیبای گل می چرخد.

در Flower کاوش‌ها و گیج‌های نوری وجود دارد، در درجه اول برای باز کردن بخش‌های بیشتری از هر سطح و کشف اسرار. اما بیشتر این بازی در مورد لذت بردن از یک سفر فوری، در دسترس و زیبا است که دارای یک هسته احساسی و یک لبه هیجان انگیز است.

بهترین بازی‌ های آی‌ پد: ساموروست 3:

از سازندگان Machinarium و Botanicula، Samorost 3 یک معمای قدیمی و خیره‌کننده است.

ماجراهای یک گنوم را دنبال می کند که برای جستجوی کیهان و شکست یک راهب دیوانه که با حمله به سیارات با یک هیدرای استیمپانک، سیارات زیادی را در هم شکسته است، را دنبال می کند.

داستان بی کلام در درجه اول شامل جست و خیز در مورد مناظر، آشکار کردن بخش های صوتی است که به انیمیشن های رویایی تبدیل می شوند و به کارهای بعدی شما اشاره می کنند.

اگرچه گاهی اوقات مات هستند، اما پازل ها اغلب هوشمندانه هستند و بازی در لذت کاوش و بازی لذت می برد. همچنین مملو از قلب است – عنوانی نادر و دلربا که به روح شما کمی روح می بخشد.

شما را به بیت دوست دارم:

Love You to Bits قلبی به بزرگی هزاران آی پد دارد. این یک ماجراجویی مبتنی بر ضربه است که Gnds یک کاوشگر فضایی کوچک است که سعی می کند تکه هایی از دوست دختر اندرویدی خود را که در سراسر کهکشان پراکنده شده اند، بازیابی کند.

مکانیک ها دقیقاً از بازی های کلاسیک نقطه و کلیک خارج شده اند، اساساً شما را مجبور می کند مکان های دو بعدی را بچرخانید، موارد را از زیر خاک بیرون بیاورید و سپس آنها را در جای مناسب رها کنید.

اما این بازی با محیط‌هایش آنقدر خلاقانه و مبتکرانه است – مملو از تصاویر خیره‌کننده، ارجاع به فیلم‌ها و بازی‌های دیگر، و مکانیک‌ها و ایده‌های هوشمندانه – که نمی‌توانید از آن لذت ببرید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس