شیائومی NoteBook Pro 120G دارای صفحه نمایش 2.5K 120Hz خواهد بود، Smart TV Series X شامل سه مدل خواهد بود.

18
0
شیائومی NoteBook Pro 120G

هفته گذشته، شیائومی اعلام کرد که لپ‌ تاپ NoteBook Pro 120G و تلویزیون‌های Smart TV Series X را در 30 آگوست در هند رونمایی می‌کند. در حالی که شیائومی هنوز جزئیات مشخصات این محصولات را اعلام نکرده است، جزئیاتی را در مورد آنها فاش کرده است. ما نگاهی اجمالی به طرح های آنها داریم.

بیایید ابتدا در مورد Xiaomi NoteBook Pro 120G صحبت کنیم. تصویری که شیائومی در وب ‌سایت رسمی خود به اشتراک گذاشته است نشان می‌دهد که این لپ‌ تاپ دارای یک پورت USB-A در سمت راست و یک درگاه HDMI در سمت چپ است که در کنار آن یک پورت Thunderbolt و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری قرار دارد. همچنین می توانید نشان شیائومی را روی درب لپ تاپ مشاهده کنید.

شیائومی همچنین گفته است که NoteBook Pro 120G دارای نمایشگر واقعی 2.5K با نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز است. با این حال، هنوز قطر (diagonal) پنل را فاش نکرده است.

تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی شامل سه مدل 43، 50، و 55 است. همه آنها حاشیه های باریکی دارند و برند چینی تایید کرد که صفحه نمایش ها دارای وضوح 4K خواهند بود.

با نزدیک‌ تر شدن به رونمایی در 30 آگوست، می‌توانید انتظار داشته باشید که اطلاعات بیشتری در مورد این تلویزیون‌ها و لپ ‌تاپ‌ها بشنوید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس