مشخصات ساعت شیائومی واچ S3

72
0
مشخصات ساعت شیائومی واچ S3

ساعت هوشمند شیائومی واچ S3 درکنار گوشی‌های پرچمدار سری شیائومی ۱۴ معرفی شد. این محصول از نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، تراکم ۳۲۶ پیکسل در اینچ و روشنایی ۶۰۰ نیتی بهره می‌برد و از ۲۵۶ سطح روشنایی تطبیقی پشتیبانی می‌کند. در این پست به به بررسی مشخصات ساعت شیائومی واچ S3 می پردازیم.

مشخصات ساعت شیائومی واچ S3

صفحه‌نمایش شیائومی واچ S3 تجربه‌ی کاملی از مشاهده‌ی اطلاعات ارائه می‌دهد و نسبت‌به مدل‌ قبلی این محصول کاربردی‌تر شده است. این دستگاه برای اولین‌بار از طراحی نوآورانه‌ی قاب قابل‌تعویض بهره می‌برد که می‌توان آن را مطابق نظر خود شخصی‌سازی کنید. واچ‌فیس‌های این محصول شامل انیمیشن‌های پویا و جلوه‌های صوتی منحصربه‌فردی هستند که حس بسیار خوبی به کاربر القا می‌کنند.

شیائومی واچ S3 از سیستم‌عامل HyperOS کاملاً سفارشی استفاده می‌کند که تجربه‌ی تعاملی یکپارچه‌ای را هنگام اتصال به سایر محصولات این برند چینی ارائه می‌دهد. این محصول از ۱۵۰ حالت ورزشی ازجمله فعالیت‌های خارج از منزل، اسکی، بازی‌‌هایی که با توپ انجام می‌شوند، رقص و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند و طیف گستره‌ای از سناریوهای فعالیت‌ بدنی را پوشش می‌دهد.

طبق ادعای شیائومی باهر بار شارژ واچ S3 می‌توان تا ۱۵ روز با این ساعت هوشمند کار کرد. این محصول از تماس و شبکه‌ی مستقل eSIM پشتیبانی می‌کند و درنتیجه می‌توان بدون نیاز به اتصال گوشی، به‌طور مستقیم ازطریق ساعت تماس برقرار کرد.

مشخصات ساعت شیائومی واچ S3
مشخصات ساعت شیائومی واچ S3

ساعت هوشمند شیائومی Watch S3 از موقعیت‌یابی مستقل با پنج ماهواره و فرکانس دوگانه برای نظارت دقیق بر موقعیت مکانی کاربر پشتیبانی می‌کند. این محصول به تراشه‌ی GNSS دو فرکانس L1+L5 مجهز شده و می‌تواند از پنج سیستم اصلی ماهواره‌ای برای موقعیت‌یابی دقیق بهره ببرد. محصول مورد اشاره همچنین از طراحی آنتن دولایه استفاده می‌کند که دریافت سیگنال‌های GNSS را تا ۵۰ درصد بهبود می‌دهد.

شیائومی واچ S3 در دو رنگ مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد و مهم‌ترین ویژگی آن، قاب همه‌کاره است که به شما اجازه می‌دهد آن را مطابق سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کنید و تغییر دهید. با تعویض این قاب، واچ‌فیس ساعت نیز به‌طور خودکار تغییر خواهد کرد.

قیمت ساعت هوشمند شیائومی واچ S3 نسخه‌ی استاندارد ۱۰۹ دلار و نسخه‌ی eSIM آن ۱۳۷ دلار است.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس