مشخصات ساعت Instinct 2X Solar گارمین

47
0
ساعت Instinct 2X Solar گارمین

گارمین ساعت رده‌بالای هیجان‌انگیزی رونمایی کرده است که نیازی به شارژ کردن آن ندارید؛ چون با انرژی خورشیدی کار می‌کند.
اگر ساعت‌های رده‌بالا و گران‌قیمتی نظیر اپل واچ اولترا و گلکسی واچ ۵ پرو تمامی نیازهای شما را برطرف نمی‌کنند، جدیدترین ساعت گارمین احتمالا محصولی است که دنبالش می‌گردید. Instinct 2X Solar همانطور که از نامش پیدا است، با انرژی خورشیدی کار می‌کند. در این پست به بررسی مشخصات ساعت Instinct 2X Solar گارمین  می پردازیم.

ساعت Instinct 2X Solar گارمین

Instinct 2X Solar ساعتی هیجان‌انگیز است که قابلیت‌های سطح بالای زیادی دارد و در برابر ضربه و نفوذ ذرات خارجی مقاومت قابل‌توجهی نشان می‌دهد. گارمین می‌گوید ساعت جدیدش روی انواع فعالیت‌های سلامتی نظارت انجام می‌دهد.

ساعت ۵۰ میلی‌متری بزرگ گارمین به گواهی MIL-STD-810 برای مقاومت دربرابر آب، ضربه و حرارت مجهز است. این ساعت می‌تواند تا عمق ۱۰۰ متری آب از بدون مشکل کار کند. شیشه‌ی تقویت‌شده‌ی بالای نمایشگر، دربرابر خط و خش مقاوم است.

در صورتی که به نور کافی دسترسی داشته باشید، ساعت هوشمند جدید گارمین هیچ نیازی به شارژ ازطریق برق ندارد. گارمین می‌گوید پنل‌های خورشیدی Instinct 2X Solar تا ۵۰ درصد انرژی بیشتر نسبت‌به پنل‌های خورشیدی ساعت Instinct 2 تولید می‌کنند.

ساعت Instinct 2X Solar گارمین
ساعت Instinct 2X Solar گارمین

گارمین عملکرد GPS را بهبود داده و پشتیبانی از GNSS چندبانده را به ساعتش اضافه کرده است. Instinct 2X Solar حسگر ارتفاع‌سنج بارومتریک و قطب‌نمای سه محوره دارد. قابلیت Tracback به شما کمک می‌کند در صورت گم شدن، مسیر طی‌شده را دنبال کنید و به محل شروع برگردید.
ساعت Instinct 2X Solar می‌تواند روی خواب، تنفس و سطح اکسیژن خون نظارت کند. این ساعت توانایی نظارت بر دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و بسیاری از ورزش‌های دیگر را نیز دارد.

ساعت Instinct 2X Solar گارمین
ساعت Instinct 2X Solar گارمین

Instinct 2X Solar به فلاش LED پرنور مجهز است که می‌توان شدت و رنگ نور آن را تغییر داد. ساعت Instinct 2X Solar با قیمت ۴۵۰ دلار قابل‌تهیه است.

digitaltrends

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس