مشخصات گوشی اینفینیکس اسمارت ۸

231
0
مشخصات گوشی اینفینیکس اسمارت ۸

برند چینی اینفینیکس که به عرضه‌ی گوشی‌های اقتصادی معروف است، از جایگزین اینفینیکس اسمارت ۷ با نام اینفینیکس اسمارت ۸ پرده برداشت. به‌گزارش وبسایت رسمی اینفینیکس، این گوشی اقتصادی از نمایشگر ۹۰ هرتز با پنل LCD و وضوح HD پلاس بهره می‌برد. در این پست به بررسی مشخصات گوشی اینفینیکس اسمارت ۸ می پردازیم.

مشخصات گوشی اینفینیکس اسمارت ۸

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اسمارت ۸ درون ناچ شبیه به داینامیک آیلند آیفون قرار گرفته است که اینفینیکس آن را Fluid Punch-Hole می‌نامد. کاربران می‌توانند از مقدار شارژ گوشی در این حفره مطلع شوند.

پردازنده Unisoc T606 همراه با رم ۳ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی در دل گوشی اقتصادی اینفینیکس اسمارت ۸ قرار گرفته است. اینفینیکس درگاه کارت حافظه را برای ارتقای فضای ذخیره‌سازی در اسمارت ۸ تعبیه کرده است.

مشخصات گوشی اینفینیکس اسمارت ۸
گوشی اینفینیکس اسمارت ۸

دوربین اصلی گوشی اقتصادی جدید اینفینیکس ۱۳ مگاپیکسلی است که در کنار آن حسگر عمق قرار دارد. باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۱۰ وات انرژی اینفینیکس اسمارت ۸ را تأمین می‌کند. حسگر اثرانگشت اپتیکال این گوشی روی دکمه‌ی روشن/خاموش آن تعبیه شده است.

گوشی اقتصادی اسمارت ۸ در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و طلایی عرضه خواهد شد. قیمت گوشی اینفینیکس اسمارت ۸ نزدیک ۱۰۸ دلار اعلام شده که نسبت به قیمت گوشی‌ های اقتصادی برندهای دیگر، مقرون‌به‌صرفه‌ به‌شمار می‌رود.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس