گوشی Oppo Reno8 در 18 جولای در هند عرضه می شود

49
0
گوشی Oppo Reno8

شایعه شده بود که گوشی Oppo Reno8 که در ماه می در چین رونمایی شد، در تاریخ 18 جولای در هند عرضه خواهد شد. خوب، از زمانی که اوپو Oppo امروز اعلام کرد که سری Reno8 در تاریخ 18 ژوئیه در ساعت 18 به وقت محلی در هند معرفی می شود، این شایعه درست است.

گوشی Oppo Reno8

با این حال، با توجه به افزایش موارد COVID-19 در دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند جهان، هنوز مشخص نیست که آیا Oppo میزبان یک رویداد راه اندازی روی زمینی برگزار می کند یا یک رویداد مجازی برگزار می کند. اوپو Oppo  گفته است که هنوز در حال بررسی این موضوع هستند که آیا یک رویداد حضوری برگزار کنند یا خیر.

سری Reno8 از مدل‌های vanilla (وانیلی)، Pro و Pro+ در چین تشکیل شده است که در اروپا نیز یک نسخه Lite وجود دارد. با این حال، اوپو Oppo، در 18 جولای تنها Reno8 و Reno8 Pro را به هند می آورد و با قضاوت بر اساس تصاویر و سایر جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط Oppo، به نظر می رسد که Reno8 Pro که به هند می آید یک Reno8 Pro+ تغییر نام یافته در چین باشد. اگر این درست باشد، Reno8 Pro هندی دارای SoC Dimensity 8100-Max، صفحه نمایش 6.7 اینچی FullHD+ 120Hz AMOLED، دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 80 واتی خواهد بود. این گوشی هوشمند همچنین دارای NPU MariSilicon X در زیر کاپوت (کلاهک)خواهد بود که اولین بار با پرچمدار Find X5 Pro معرفی شد.

با فرض اینکه Reno8 هندی مشابه مدل چینی باشد، تراشه Dimensity 1300، صفحه نمایش 6.43 اینچی FullHD+ 90Hz AMOLED، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 80 واتی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را دریافت خواهید کرد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت با دو واحد 2 مگاپیکسلی (بزرگ و گود) به هم متصل می شود. برخلاف مدل Pro که دارای واحدهای ماکرو 8 مگاپیکسلی و فوق عریض 2 مگاپیکسلی همراه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است.

در حالی که ما منتظر جزئیات بیشتر Oppo در مورد Reno8 و Reno8 Pro هندی هستیم، این شرکت تایید کرده است که هر دو گوشی هوشمند دارای دو گزینه رنگی در هند خواهند بود. vanilla Reno8 در رنگ‌های سبز لعابدار و مشکی لعابدار عرضه می‌شود، در حالی که نسخه پرو Pro در رنگ‌های طلایی درخشان و مشکی درخشان ارائه می‌شود.

منبع : gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس