مشخصات گوشی پوکو C51

24
0
مشخصات گوشی پوکو C51

پوکو برای این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.52 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس استفاده کرده که در بالای آن یک برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد. در این پست به بررسی مشخصات گوشی پوکو C51 می پردازیم.

مشخصات گوشی پوکو C51

قدرت این گوشی هوشمند را تراشه جدید هلیو G36 شرکت مدیاتک تأمین می‌کند که برای گوشی‌های اقتصادی توسعه یافته است و درحقیقت نسخه اورکلاک‌شده هلیو G35 به‌حساب می‌آید. این تراشه توسط 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود که البته از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین، خریداران این گوشی هوشمند به 3 گیگابایت رم مجازی هم دسترسی پیدا می‌کنند تا درمجموع 7 گیگابایت رم در اختیار داشته باشند.

مشخصات گوشی پوکو C51
مشخصات گوشی پوکو C51

پوکو C51 به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند. با توجه به ظرفیت بالای باتری، با مدت‌زمان شارژ بالایی روبه‌رو خواهیم شد؛ البته از سوی دیگر شارژدهی بالایی هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
روی پنل پشتی گوشی جدید پوکو دوربین اصلی دوگانه ب‌ چشم می‌خورد که سنسور اصلی‌اش 8 مگاپیکسلی است و توسط دوربین VGA برای تشخیص عمق همراهی می‌شود. همچنین روی پنل پشتی سنسور اثر‌انگشت قرار گرفته است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی به دوربین 5 مگاپیکسلی دسترسی دارند.

این دستگاه که نسخه گو سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند، در رنگ‌های مشکی و آبی روانه بازار می‌شود. قیمت پوکو C51 برابر 105 دلار است، اما در اولین روز فروش با قیمت 95 دلار عرضه خواهد شد.

gsmarena

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس