مشخصات گوشی پوکو M6 Pro 5G

49
0
مشخصات گوشی پوکو M6 Pro 5G

درحالی‌که فقط چند روز تا معرفی رسمی پوکو M6 Pro 5G باقی مانده، مشخصات فنی و رندرهای این دستگاه دردسترس قرار گرفت. در این پست به مشخصات گوشی پوکو M6 Pro 5G می پردازیم.

مشخصات گوشی پوکو M6 Pro 5G

پوکو قصد دارد در تاریخ ۵ آگوست از گوشی هوشمند پوکو M6 Pro 5G برای بازار هند رونمایی کند. اکنون برخی تصاویر این دستگاه به‌همراه اطلاعات کاملی مثل مشخصات و قیمت فاش شده است.

از پوکو M6 پرو 5G نشان می‌دهد این گوشی در رنگ سبز و مشکی روانه‌ی بازار خواهد شد. دوربین سلفی در پانچ‌هول مرکزی بالای نمایشگر این دستگاه قرار دارد و جزیره‌ی دوربین پشتی آن شامل دوربین دوگانه، فلش LED و برند Poco است.

گفته می‌شود پوکو M6 Pro 5G از نمایشگر ۶٫۷۹ اینچی IPS LCD با وضوح Full HD پلاس و نسبت‌تصویر ۲۰٫۵:۹ بهره خواهد برد. دوربین سلفی دستگاه ۵ یا ۸ مگاپیکسلی درنظر گرفته شده و از دوربین پشتی اصلی ۵۰ مگاپیکسلی درکنار دوربین دو مگاپیکسلی تشخیص‌عمق/ماکرو استفاده می‌کند.

پوکو M6 Pro 5G از تراشه‌ی Snapdragon 4 Gen 2، حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار این گوشی می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی اشاره کرد.

شنیده‌ها حاکی از آن است پوکو M6 Pro 5G در مدل ۶۴ گیگابایتی با رم ۴ گیگابایت، مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۴ گیگابایت و مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. قیمت این سه‌ مدل به ترتیب ۱۸۱ دلار، ۱۹۳ دلار و ۲۰۵ دلار خواهد بود.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس