جدید‌ترین آپدیت MIUI 14 برای پوکو

90
0
جدید‌ترین آپدیت MIUI 14 برای پوکو

پوکو مشخص کرده است که کدام گوشی‌های هوشمند در این سه‌ماهه MIUI 14 را در سراسر جهان دریافت خواهند کرد. در این پست به بررسی جدید‌ترین آپدیت MIUI 14 برای پوکو می پردازیم.

جدید‌ترین آپدیت MIUI 14 برای پوکو

گوشی‌های پوکو سخت‌افزار عالی را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهند و این شرکت در بخش نرم‌افزار نیز عملکرد خوبی دارد. بااین‌حال پوکو همانند شرکت مادر خود شیائومی، در انتشار به‌روزرسانی‌های نرم افزاری بهترین نیست. به‌تازگی پرچم‌دار Poco F4 به‌روز‌رسانی اندروید ۱۳ را در هند دریافت کرد؛ اما با تأخیر زیادی همراه بود. درحال‌حاضر، این شرکت رابط کاربری MIUI 14 را برای چندین گوشی دیگر در بازار جهانی از جمله پوکو F4 GT، پوکو F4، پوکو X3 GT و غیره عرضه کرده است.

گوشی‌های بیشتری از پوکو آپدیت اندروید ۱۳ را دریافت می‌کنند

پوکو کم‌کم درحال به‌روزرسانی برخی از گوشی‌هایش به رابط کاربری MIUI 14 است و امروز این برند فهرست گوشی‌هایی که جدیدترین به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، اعلام کرده است. طبق اعلام پوکو، ۱۱ گوشی در این سه‌ماهه آپدیت MIUI 14 را به‌صورت جهانی دریافت خواهند کرد که عبارتند از:
پوکو F2 Pro، پوکو F3، پوکو F4، پوکو F4 GT، پوکو M3، پوکو M4 5G،

پوکو M5، پوکو X3 GT، پوکو X3 NFC، پوکو X3 Pro، پوکو X4 GT

برخی از گوشی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، اکنون به‌روزرسانی MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ را در مناطق مختلف دریافت کرده‌اند؛ برای مثال، پوکو F3 این به‌روزرسانی را در ماه مارس و F2 پرو مدت کوتاهی پس از آن دریافت کرد. علاوه‌بر‌این، پوکو F4 در هند نیز رابط کاربری MIUI 14 را اجرا می‌کند. با‌این‌حال، پوکو اکنون عرضه جهانی‌ را اعلام کرده است؛ این یعنی گوشی‌های یادشده به‌زودی شروع به دریافت گسترده به‌روزرسانی خواهند کرد.

ناگفته نماند اگرچه این گوشی‌ها رابط کاربری MIUI 14 را دریافت خواهند کرد؛ اما لزوماً به این معنی نیست که به‌روزرسانی مبتنی‌بر اندروید ۱۳ باشد. برخی کاربران از دریافت آپدیت MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ خبر داده‌اند. وضعیت مشابهی برای گوشی‌های ردمی نوت ۱۲ پرو نیز رخ داد و ردمی نسخه‌ی قدیمی اندروید را منتشر کرد.

gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس