مشخصات گوشی Xperia 1 V سونی

47
0
مشخصات گوشی Xperia 1 V سونی

طبق اطلاعات فاش‌شده در ویبو، اکنون برخی از مشخصات احتمالی گوشی هوشمند سونی اکسپریا وان مارک ۵ دردسترس قرار گرفته است. البته نمی‌دانیم منبع این گزارش واقعاً از برنامه‌های شرکت ژاپنی اطلاع دارد یا این داده‌ها صرفاً براساس حدس‌وگمان ارائه شده‌اند. در این پست به بررسی مشخصات گوشی Xperia 1 V سونی (احتمالی) می پردازیم.

مشخصات گوشی Xperia 1 V سونی

اکسپریا وان مارک ۵ احتمالاً با جک ۳٫۵ میلی‌متری عرضه خواهد شد که چنین قابلیتی در پرچمداران امروزی کمتر دیده می‌شود. البته حذف این ویژگی برای سونی بسیار خطرناک خواهد بود زیرا یکی از مهم‌ترین دلایل وفاداری بسیاری از افراد به گوشی‌های گران‌قیمت غول فناوری ژاپنی است. البته به‌ نظر می‌رسد این شرکت اسلات microSD را از نسل پرچمدار بعدی خود حذف خواهد کرد.
طبق اطلاعات فاش‌شده، سونی احتمالاً درگاه microSD را از Xperia 1 V حذف خواهد کرد. البته در برخی رندرهای قبلی، این اسلات همچنان روی بدنه‌ی دستگاه دیده می‌شود و بنابراین نمی‌توان با اطمینان درمورد آن نظر داد. از آنجا که بسیاری از گوشی‌های هوشمند اندروید، امکان ارتقا حافظه‌ی ذخیره‌سازی ازطریق microSD را ارائه می‌دهند، حذف قابلیت مذکور می‌تواند به کاهش طرفداران وفادار این برند منجر شود.

notebookcheck

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس