Sony Xperia 5 IV گواهی FCC را دریافت کرد

82
0
Sony Xperia 5 IV گواهی FCC را دریافت کرد

FCC یک گوشی هوشمند آینده سونی را تایید کرده است و به نظر می رسد این گوشی Xperia 5 IV باشد که مدتی شایعه شده است. لیست دستگاه چند مشخصات کلیدی از جمله ابعاد گوشی را تایید می کند – ارتفاع آن 155.74 میلی متر و عرض آن 67.1 میلی متر است.Sony Xperia 5 IV گواهی FCC را دریافت کرد.

دوستداران تلفن های جمع و جور خوشحال خواهند شد زیرا نسبت به Xperia 5 III سال گذشته که به ترتیب 157 و 68 میلی متر بود، کمی کوتاه تر و باریک تر است. قطر صفحه نمایش در Xperia 5 IV 153.5 میلی متر است که دقیقاً 6.04 اینچ است – کمی کوتاه تر از پنل 6.1 اینچی Xperia 5 III.

علاوه بر این، Xperia 5 IV دارای کانکتور USB-C برای شارژ و انتقال داده و همچنین جک 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود. لیست ها همچنین اتصال NFC و شارژ بی سیم را تأیید می کنند – چیزی که در سه مدل قبلی Xperia 5 دیده نمی شد.

Sony Xperia 5 IV همچنین از اتصال Wi-Fi 6 و پشتیبانی از کارت‌های هوشمند RFID که به طور گسترده در ژاپن استفاده می‌شوند، برخوردار خواهد شد. این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر در اختیار داریم، اما باید انتظار داشته باشیم که جزئیات بیشتری در هفته‌های آینده ظاهر شود.

شایعات گذشته حاکی از آن است که Xperia 5 IV از چیپست Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت می گیرد. انتظار می رود تنظیمات دوربین Xperia 5 III را بازیافت کند – به این معنی که یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی (IMX557)، یک ماژول تله فوتو 12 مگاپیکسلی IMX663 و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی (IMX363).

5/5 - (1 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس