معرفی بهترین انیمه های جنگی منتشر شده

100
0
بهترین انیمه های منتشر شده

خیلی از انیمه های محبوب داستان هایی حماسی با صحنه های خاص از مبارزه های را دنبا می کنند که اغلب طرفداران بسیاری را هم به خود مجذوب می کنند. داستان و اتفاقات این دست از انیمه ها همیشه به سمت و سویی می رود که شاهد جدالی جذاب و نفس گیر بین کاراکترهای اصلی و فرعی هستیم و یا حتی در برخی مواقع کاراکترهایی که با یکدیگر دوستانی قدیمی هستند و روابطی پر معنا را در طول انیمه دنبال می کنند، ناگهان بر سر اتفاقات خاصی دچار مشکل می شوند و این جاست که ماندگارترین و به یاد ماندنی ترین مبارزه های به وجود می آیند. در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین انیمه های جنگی منتشر شده می پردازیم.

بهترین انیمه های جنگی

اغلب اوقات، مبارزه های در انیمه اوج داستان انیمه را به نمایش می گذارد که هر بیننده ای را به خوب جذب می کند. در ادامه این مطلب قصد داریم در کنار یکدیگر بهترین مبارزه هایی که تاکنون در انیمه های محبوب و پرطرفدار شاهد آن‌ها بودیم را بررسی کنید. اگر شما هم عاشق دنیای انیمه و مانگا هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید. همچنین در صورتی که نگران اسپویل برخی انیمه ها هستید، در ادامه بهتر است بیشتر حواستان را جمع کنید!

انیمه The End of Evangelion مبازره بین Asuka و The Mass Production Evangelions

بهترین انیمه های منتشر شده
بهترین انیمه های منتشر شده

انیمه End of Evangelion پس از اکران به سرعت توانست جای خود را در میان طرفداران پیدا کند و با محبوبیتی انکار ناپذیر رو به رو شود. یکی از بهترین صحنه های مبارزه ای در این انیمه نبرد بین خلبان Asuka و The Mass Production Evangelions است که مبارزه ای تماشایی را به نمایش گذاشتند.

در طول این صحنه Asuka به عنوان تنها خلبان باقی مانده EVA، هنوز پس از اتفاقات بسیاری که برایش افتاده به پا ایستاده و چاره ای ندارد جز این که از تمام قدرتش را برای این مبارزه بگذارد و نهایت تلاشش را برای بقا کند. آسوکا در این صحنه نه تنها از قدرت بی رحمانه ای که در اختیار دارد استفاده می کند، بلکه سلاح های دشمنانش را نیز به کار می گیرد تا بتواند پیروزی را از آن خود کند. به طور قطع در این نبرد شاهد نمایش تکنیک های خیره کننده، استراتژی های شگفت انگیز و مبارزه های بی رحمانه ای خواهیم بود که جذابیت زیادی را به نمایش گذاشته اند.

انیمه My Hero Academia مبازره بین Midoriya و Todoroki

بهترین انیمه های منتشر شده
بهترین انیمه های منتشر شده

قطعا مبارزه هایی که در انیمه My Hero Academia شاهد آن بودیم از جذاب ترین مبارزه های بودند، یکی از بهترین صحنه های این انیمه رویارویی بین Midoriya Izuku و Todoroki Shoto بود که نشان می داد چقدر یک مبارزه انیمه شونن می تواند عالی باشد.

این مبارزه که در نیمه اول فصل دوم مجموعه انیمه My Hero Academia صورت گرفت، ناشی از نگرش هر یک از این دو کاراکتر در مورد معنای قهرمانی بود که در واقع نقطه اوج داستان نیز به شمار می رفت. بر خلاف روند کلی فصل دوم که آرام و ملایم بود، این مبارزه توانست شور و هیجان سابق را به انیمه بیاورد که در نوع خود بسیار دیدنی و خیره کنند بود.

آسیب های وارده و اندام شکسته شده و میدان نبردی که در حال متلاشی شدن است، همه صحنه به یاد ماندنی را خلق کردند. میدوریا با استفاده از One For All، انفجار پس از انفجار به وجود می آورد، در حالی که تودوروکی برای مقابله با او کوه ‌هایی از یخ و شعله هایی از آتش را ایجاد می کند. در پایان، هر دو ایده‌ آل ‌های خود را در مورد معنای قهرمان بودن به آزمایش گذاشتند و این تولدی دوباره برای دو قهرمان افسانه ای و شکست ناپذیر بود.

 

انیمه One Punch Man مبازره بین Saitama و Boros

در دنیایی که هپچ کس از مشت قهرمان داستان جان سالم به در نبرده است، طبیعی است که منتظر شرورترین شخصیت داستان باشیم تا ببینم قهرمان داستان با چند ضربه می تواند از او پذیرایی کند. مبارزه بین بوروس و سایتاما یکی از افسانه ای ترین مبارزه های انیمه ای بود که می توانست رخ دهد. در این صحنه قدرتمندترن قهرمان جهان یعنی سایتاما در می یابد که هنوز هم می تواند خود را به چالش بکشد و امیدی برای یک زندگی برابر در مقابل شرورها خواهد داشت.

 

انیمه Fullmetal Alchemist: Brotherhood مبازره بین Ed و Father

بهترین انیمه های منتشر شده
بهترین انیمه های منتشر شده

در صحنه مبارزه اد و پدرش، همه چیز به این بر می گردد که ادوارد الریک پس از رویارویی با کایمرا و سایرین، در اولین هومونکولوس پا به پای پدرش ایستاده است. با این حال، این مبارزه بهای زیادی داشت؛ برادر اد، یعنی آلفونس، خود را فدا کرد تا اطمینان حاصل کند که برادرش توسط سرکرده قدرتمند کشته نمی‌شود و در این مبارزه بازوی از دست رفته ‌اش را به قیمت جانش بازگرداند.

اد غرق در خشم و با تمام قوا به سمت پدرش می ‌آید و همه چیز را از رگبار موشک‌ های آهنی گرفته تا مشت ‌های پرنده در آخرین حمله به سمت وی پرتاب می کند. این مبارزه ای است که طرفداران سریال اصلی همیشه به دنبال آن بودند و در طول این مبارزه، بسیاری از بینندگان تا اصابت آخرین ضربه بر روی صندلی های خود میخکوب بودند.

انیمه Hellsing Ultimate مبازره بین Alucard و Walter

بهترین انیمه های منتشر شده
بهترین انیمه های منتشر شده

والتر زمانی که یکی از متحدان آلوکارد و شکارچی خون ‌آشام شده بود، به دوستان و خانواده‌ اش خیانت می‌کند تا فرصتی برای کشتن دراکولای جاودانه پیدا کند. او که با نیروهای خون آشام نازی متحد می شود، شمشیر خود را غلاف می کند و با دستکش های خود در برابر آلوکارد در ویرانه های لندن به جنگ می رود و در این مبارزه باعث می شود یک حمام خوب راه بیوفتد. هر دوی این مبارزان تمامی ایستگاه ها را تخریب و ساختمان ها را با خاک یکسان می کنند، در حالی که سگ های جهنمی به میدان می آیند، از زیر آواره های ریخته شده بلند می شوند و با سرعتی سرسام آور می جنگند.

انیمه Devilman Crybaby مبازره بین Akira و Ryo

بهترین انیمه های منتشر شده
بهترین انیمه های منتشر شده

تنش بین دو دوست سابق در قسمت آخر انیمه Devilman Crybaby به پایان می رسد زیرا اقدامات ریو به پایان جهان و مرگ عزیزان آکیرا منجر می شود و از آنجایی که هیچ راه دیگری در مقابل خود نمی بینند، برای آخرین نبرد جهانی با هم ملاقات می کنند. آکیرا در نقش کشتی شیطان آمون و ریو در نقش فرشته سقوط کرده لوسیفر مبارزه ای را در مقابل یکدیگر آغاز می کنند که تماشای آن بسیار دیدنی است. 

هر کدام ارتش اهریمنی خود را رهبری می‌کنند، هر دو با مبارزه ‌شان زمین، دریا و آسمان را در هم می ‌شکنند و یکدیگر را با مشت‌ های سهمگین از شهاب‌ سنگ ها و انفجارهای پر از انرژی که اتمسفر را شکاف می دهد، در سراسر سیاره به پرواز در می آیند. وقتی گرد و غبار فرو می نشیند، چیزی جز بقایای دو دوست سابق باقی نمی ماند تا پایان دنیا را با هم تماشا کنند. همه این صحنه ها با سبک هنری ویژه و دیدنی انجام می شود و برای هر کسی که به تماشای آن نشسته است، یک صحنه منحصر به فرد و شاهکار را بر روی صفحه نمایش خلق می کند.

انیمه Sword of the Stranger مبازره بین Nanashi و Luo-Lang

بهترین انیمه های منتشر شده
بهترین انیمه های منتشر شده

در حالی که در سایر انیمه ها شاهد مبارزه هایی در مقیاس های کیهانی و جنون آمیز هستیم،Sword of the Stranger مبارزه هایی از جدال واقعی بین ناناشی و لولانگ را به تصویر می کشد که با شمشیرهای فولادی و مجذوب کننده به مبارزه با یکدیگر می روند. شمشیربازان سرگردان، ناناشی و دوستانش در پی رسیدن به امنیت مجبور می شوند تا با لو-لانگ رهبر گروهی از قاتلان که در سراسر ژاپن تحت تعقیب است، در ویرانه هایی از شهر به مبارزه بپردازند. هر دوی آن‌ها شمشیر بازان ماهری هستند و بنابراین مبارزه های اکشنی که پس از برخورد آن‌ها آغاز می شود، به زودی به پایان نخواهد رسید. هر دو مبارز در طی این جدال با ضربات متعدد شمشیر آسیب می بینند و به گوشه ای پرتاب می شوند. این صحنه از انیمه Sword of the Stranger گواهی بر این است که یک مبارزه با کاراکترهای جذاب و کیفیت مناسب چقدر می تواند چشمگیر به نظر برسد و هنوز هم به عنوان یکی از زیباترین نبردهایی که حتی یک دهه بعد از ساخته شدن آن، زبانزد تماشاگران است.

انیمه Gurren Lagann مبارزه بین Team Gurren و The Anti-Spiral

بهترین انیمه های منتشر شده
بهترین انیمه های منتشر شده

 مبارزه هایی که در انیمه Gurren Lagann صورت می گیرند همیشه در مقیاس های بزرگی هستند و تا ارتفاعات بسیار بالایی از آسمان به نمایش گذاشته می شوند. با این حال در پایان این انیمه مبارزه ها از بعد آسمان فراتر رفته و به فضا کشیده می شود و در مقیاسی کیهانی صورت می گیرد. دو طرف مبارزه، کهکشان ها را به سمت یکدیگر پرتاب می کنند و انفجارهای بزرگی را به وجود می آورند که می تواند به راحتی کل جهان را در هم بشکند.

انیمه Hunter X Hunter مبازره بین Gon و Pitou

بهترین انیمه های منتشر شده
بهترین انیمه های منتشر شده

این مبارزه قطعا یکی از وحشیانه ترین مبارزه هایی بود که می توانستیم شاهد آن باشیم. پس از اینکه پیتو مربی سابقش کایت را می‌ کشد، گون به صورت دیوانه واری مشتاق انتقام گرفتن از او نبرد است، تا جایی که دیگر کنترل خود را از دست می دهد. تنها چیزی که او را نجات می دهد این امیدواری است که پیتو بتواند کاری را که انجام داده اند برگرداند و کایت را احیا کند و هنگامی که پیتو به او می گوید غیرممکن است، خشم او قدرت خفته اش را بیدار می کند. Hunter X Hunter به نسبت خیلی از انیمه های دیگر به سبک بسیار خشن تری ساخته شده است و بینندگان در طول مبارزه بین پیتو و گون احساس می کنند که هر ضربه فلج کننده گون می تواند پیتو را از پای در بیاورد. این صحنه به همان اندازه که هیجان انگیز است، دلهره آور و هیپنوتیزم کننده نیز می باشد و یکی از برجسته ترین صحنه های انیمه به شمار می آید.

انیمه Hajime No Ippo: New Challenger مبازره بین Takamura و Bryan Hawk

بهترین انیمه های منتشر شده
بهترین انیمه های منتشر شده

اجازه ندهید که ژانر انیمه شما را فریب دهد و فکر کنید که شاهد صحنه هایی تکراری از بوکس و زدو خوردهای کلیشه ای خواهید بود. انیمه Hajime No Ippo: New Challenger مبارزه هایی را به نمایش می گذارد که هر کسی می تواند از آن لذت ببرد. به خصوص فصل دوم آن که بسیار میخکوب کننده و تماشایی است. یکی از شخصیت های اصلی سری Hajime No Ippo، نه تنها باید به مربی ‌اش ثابت کند که تمام تلاشی که برای تمرین کردن انجام داده ‌اند ارزشش را داشته است، بلکه تصمیم می گیرد تا غرور و خشم رقیب خود را یک بار برای همیشه خاموش کند. هر مشتی که به طرفین وارد می شود به نحوی به نمایش در می آید که تاثیر آن را به وضوح احساس شود، احساسات شخصیت ها طوری به تصویر کشیده شده اند که به زیبایی به تماشاگر منتقل می شوند. در حین مسابقه، تماشاگران که دائماً با کسی که دست برتر را دارد به این سو و آن سو می‌چرخند.

انیمه Naruto Shippuden مبازره بین Naruto و Sasuke

بهترین انیمه های منتشر شده
بهترین انیمه های منتشر شده

مبارزه نهایی بین ناروتو و ساسکه همیشه ابهاماتی در بر داشت. سال ها در افتتاحیه ها، طرفداران حدس و گمان هایی در این باره نمی زدند اما تقریبا این اتفاق غیر ممکن بود که صحنه مبارزه ناروتو و ساسکه بتواند انتظارات طرفداران را بر آورده کند، اما سر انجام با پخش شدن این صحنه همه به صندلی های خود میخکوب شده بودند. صحنه مبارزه ناروتو و ساسکه در واقع چیزی بیشتر از انتظارات طرفداران بود، این نبرد بین دو شینوبی فوق العاده با ارائه تمیزترین و قوی ترین سکانس های انیمه ای، مانند هدیه ای در قبال سال ها طرفداری بود. این صحنه یک پایان واقعاً رضایت‌ بخش برای رقابت تلخ بین ناروتو اوزوماکی و ساسکه اوچیها است.

انیمه Dragon Ball Z مبازره بین Gohan و Cell

بهترین انیمه های منتشر شده
بهترین انیمه های منتشر شده

در مجموعه ‌ای پر از مبارزه های نمادین دراگون بالز، نبرد بین گوهان و سل می تواند عنوان بهترین نبرد را از آن خود کند. از لحظه ‌ای که گوکو تسلیم می ‌شود و به پسرش این فرصت را می‌ دهد تا قدرت ‌های خود را به طور کامل آزاد کند، هر ضربه ‌ای که توسط سل به گوهان اصابت می کند، به نظر ضربه ای قوی و بی نظیر است تا این که گوهان ضربه نهایی را می زند. این جا بود که دیگر خبری از پسر آرام و ملایمی که نمی‌ خواست به کسی یا چیزی صدمه بزند نبود و به جای او نیرویی غیرقابل وصف از خشم ظاهر شده بود. آنچه در این سکانس می بینیم، چیزی است که Dragon Ball Z را عالی و منحصر به فرد کرده است؛ تبادل سریع ضربات تا انفجار نهایی همگی صحنه هایی دیدنی را به نمایش گذاشته اند.

انیمه Bleach مبازره بین Ichigo و Aizen

بهترین انیمه های منتشر شده
بهترین انیمه های منتشر شده

در میان بسیاری از دشمنانی که ایچیگو کوروساکی در دوران تصدی خود به عنوان Soul Reaper با آن روبرو می شود، سوسوکه آیزن حیله گرترین و خطرناک ترین آن‌ها است. در طول انیمه او همه تلاشش را می کند تا بتواند به نحوی ایچیگو را از بین ببرد و به این ترتیب، تعجبی ندارد که رویارویی که دو نهایتاً توأم با خشم و کینه توزی بسیاری که در طول رابطه آن‌ها ایجاد شده، باشد و بهترین صحنه های مبارزه ای که در یک انیمه باید وجود داشته باشید را به نمایش بگذارند.

انیمه Cowboy Bebop مبازره بین Spike Spiegel و Vicious

بهترین انیمه های منتشر شده
بهترین انیمه های منتشر شده

Spike Spiegel و Vicious به عنوان دو دوست قدیمی، در طول انیمه شرایط ایده الی ندارند. زمانی که جولیا، در یک مثلث عشقی قرار می گیرد و جانش در خطر است، قبل از اینکه اسپایک بتواند او را به منطقه ای امن برساند، توسط افراد ویسیوس کشته می شود؛ اسپایک از این موضوع دل شکسته می شود و درصدد انتقام بر می آید، او تصمیم گیرد تا به مقر ویسیوی حمله کرده و ویسیوس و افرادش را از بین ببرد. در این صحنه شاهد مبارزه هایی سریع با شمشیرها و اسلحه ها هستیم که پایانی دیدنی را برای این سری انیمه می سازد.

انیمه Attack on Titan مبازره بین Eren و Reiner

بهترین انیمه های منتشر شده
بهترین انیمه های منتشر شده

Attack on Titan علیرغم این که یک انیمه فانتزی است که در آن هیولاهای عظیم مردم را می خورند، دارای بهترین و دقیق ترین صحنه های مبارزه هایی است که تا کنون ساخته شده اند و از لحاظ فنی بسیار تاثیر گذار هستند. این مبارزه ها بیشتر در فصل دوم Attack on Titan به نمایش در می آیند. پس از فاش شدن این که راینر تایتانی در لباس مبدل است، ارن وارد حالت تایتان خود می شود تا این خائن غول پیکر را از بین ببرد. این صحنه می تواند یکی از هیجان انگیزترین مبارزه های در انیمه Attack on Titan به شمار بیاید.

انیمه Fate Zero مبازره بین Kiritsugu و Kirei

جدال بین Kiritsugu و Kirei کافی است تا قهرمانان افسانه ای انیمه ها را شرمنده کند! آخرین اربابان که پس از یک جدال خونین زنده ماندند، قصد دارند تا رویای خود را ثمر برسانند و در این بین با استفاده از فنون و قدرت های مختلف و به کار گیری استراتژی های دقیق، دیگری را از میدان خارج کنند و هدف خود را نهایی کنند.

انیمه Samurai Champloo مبازره بین Mugen and Jin و Kagetoki and Toube

اگرچه Mugen and Jin و Kagetoki and Toube از لحاظ فنی دو جناح مبارزه متفاوت هستند، اما به اندازه کافی با مهارت های رزمی یکدیگر آشنایی دارند که یک مبارزه عالی و دیدنی را به نمایش بگذارند. دو جناح برای کشتن سامورایی سرگردان از یکدیگر جدا می شوند و در این راه هر دو مجبور می شوند برای زنده ماندن از تمام مهارت هایی که آموخته اند استفاده کنند. موگن باید از سبک شمشیر زنی خاص خود که ادغام شده با بریک دنس است استفاده کند، در حالی که جین باید ضربه های متعدد یک شمشیرزن چیره دست با سال ها تجربه را پیش بینی کند و از آن‌ها فرار کند. در پایان مبارزه اگرچه هر دو خون آلود و زخمی شد اند، اما هنوز به اندازه کافی قدرت برای آن‌ها باقی مانده تا بتوانند به عنوان آخرین مبارزه با یکدیگر مبارزه ای تماشایی را به نمایش بگذارند.

انیمه Gundam Thunderbolt مبازره بین Full Armor Gundam و Psycho Zaku

 مبارزه های خارق العاده زیادی در طول مجموعه Gundam رخ می دهد که هر کدام از آن‌ها به نحوی دیدنی هستند، اما نبرد بین Full Armor Gundam و Psycho Zaku در Thunderbolt قطعا برجسته ترین مبارزه در این سری انیمه است. این دو، با انبوهی از فناوری‌ ها و سلاح‌ های آزمایشی، هر کدام در راس تحقیقات علمی ارتش خود قرار دارند و تنها هدف آن‌ها از بین بردن مخالفان است. دو مبارز در نبرد خود نشان می دهند که چگونه مهارت های خود را با روش ها و فنون دیگری هماهنگ می کنند و مبارزه ای عظیم را به تصویر می کشند. در طول مبارزه هیچ کس نمی داند که قهرمان واقعی چه کسی خواهد بود و همین موضوع به جذابیت آن را افزایش می دهد. از آنجایی که هر دو افرادی را دارند که در خانه منتظرشان هستند و دلایلی نیز برای زنده ماندن دارند، در طول مبارزه با هر ضربه ای که وارد می شود احساسات مختلفی را به بیننده انتقال می دهند. این نبرد بیشتر از این که جنگ بین ماشین آلات پیشرفته باشد، شبیه به درگیری بین دو انسان است که امیدوار هستند زنده بمانند.

انیمه Parasyte the Maxim مبازره بین Shinichi و Gotou

شینیچی پس از ماه ‌ها جستجو و کشف حیات بیگانگانی که انسان ها را بر روی زمین به تسخیر خود در آورده اند، توسط جمعی از این بیگانگانی که قصد دارند او را از بین ببرند، ردیابی می‌ شود. آن‌ها سریع تر و قوی تر از شینیچی هستند و تقریبا شانس زنده ماندن را از او می گیرند. این مبارزه سریع، ضربان قلب شما را بالا می برد و در اوج به پایان می رسد. این صحنه کامل کننده سری انیمه  Parasyte the Maxim است و یک نمونه عالی از مبارزه های انیمه ای می باشد.

انیمه Demon Slayer مبازره بین Tanjiro and Nezuko و Rui

با شروع پخش Demon Slayer در سال 2019، دنیای انیمه طوفانی را تجربه کرد! بینندگان خیلی زود متوجه انیمیشن روان و سبک هنری منحصر به فرد آن شدند. مبارزه بین تانجیرو که یک شیطان کش مبتدی است با خواهر شیطان او نزوکو و شیطان مون روئی صحنه ای را به نمایش گذاشت که در هیچ انیمه دیگری آن را تجربه نکرده بودیم. Demon Slayer با موسیقی متن، احساساتی که به نمایش گذاشت و شخصیت پردازی های زیبا توانست به سرعت در میان طرفداران جای خود را پیدا کند و بلافاصله پس از انتشار این صحنه مبارزه در توییتر ترند شود.

انیمه Jujutsu Kaisen مبازره بین Yuji and Nobara و Eso and Kechizu

دقیقاً مانند Demon Slayer در سال 2019، از همان لحظه ای که پخش Jujutsu Kaisen در سال 2020 آغاز شد، توانست بینندگان را جذب خود کند. در طول انیمه Itadori Yuji و Kugisaki Nobara که اولین سال‌ ها را در Jujutsu Tech می گذرانند، در حال آموختن تکنیک هایی هستند که بتوانند با آن ها “نفرین” ها را از بین ببرند، آن‌ها در این مسیر به قدرت های خاصی نیاز دارند که هر کدام باید این قدرت ها را تمرین کنند و بیاموزند، در تمام سری انیمه ایتادوری و کوگیساکی زمان خود را صرف یادگیری این فنون می کنند، تا این که قسمت آخر فرا می رسد و این جاست که هر دوی آن ها مجبور می شوند تا به طور کامل تمامی آموخته های خود را به نمایش بگذارند، زیرا جادوگران جوجوتسو یوجی و نوبارا با Cursed Wombs Eso و Kechizu روبرو می شوند و مبارزه ای دیدنی را به نمایش می گذارند.

 انیمه Boruto مبارزه بین Naruto and Sasuke و Momoshiki

مهم نیست که در ابتدا چه احساسی نسبت به Boruto داشتید، این سری از انیمه ناروتو، دنباله ‌ای از بهترین مبارزه های را در کل فرنچایز به ما ارائه کرده است. صحنه های مبارزه در این انیمه به قدری خوب هستند که می توان آن‌ها را به عنوان برخی از بهترین های ژانر شونن در نظر گرفت. ناروتو و ساسکه در مقابل موموشیکی یکی از همین مبارزه های خاص و دیدنی است. علی‌رغم اینکه این دو نفر تقریباً در کل سری اصلی در یک تیم بودند، در این سری شاهد معدود دفعاتی هستیم که ناروتو و ساسکه تماماً در برابر یک دشمن قرار می‌گیرند و این شگفت ‌انگیز است.

ترکیب فوق‌ العاده ‌ای از تای ‌جوتسو و نینجوتسو، همراه با ارجاعاتی به لحظات به یاد ماندنی از ناروتو اصلی مانند ترفند هایی که در برابر زابوزا به کار گرفته بود، حرکاتی که برای اولین بار در مقابل اوروچیمارو در جنگل مرگ انجام داد و غیره همگی صحنه هایی تماشایی از مبارزه های را خلق کرده اند.

منبع : twinfinite

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس