ساخت ویدیو وایرال |  معرفی 4 اپلیکیشن برای ساخت ویدیوهایی که وایرال شوند

67
0
ساخت ویدیو وایرال

این روزها ساخت و ادیت ویدیو به یکی از چالش های کاربرات رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. با افزایش محبوبیت ویدئوهای یوتیوب و ریلزهای اینستاگرام، احتمالاً کمتر کسی به این فکر نیوفتاده است یک ویدیوی دیدنی بسازد و امیدوار باشد که ویدیوی او وایرال شود. با این حال، می دانید که ساخت ویدیو وایرال که همه در رسانه های اجتماعی آن را ببینند، باید دارای المان های خاصی باشد و مهمترین این المان ها، ویرایش و ادیت ویدیو است. خوشبختانه به کمک برنامه های کاربردی ویرایش ویدیو، این فرصت را دارید تا ویدیوهایی خاص و دیدنی بسازید و مخاطبان خود را شگفت زده کنید. برای این که با 4 تا از بهترین برنامه های ادیت ویدیو آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید. 

ساخت ویدیو وایرال

قطعا اگر در رسانه های اجتماعی فعالیت داشته اید، می دانید یکی از راه هایی که افراد می توانند در این رسانه ها شناخته شوند و به شهرت برسد، ویدیوهایی است که از آن‌ها در سراسر اینترنت وایرال می شود. اگرچه برخی از ویدیوهای وایرال شده به صورت خیلی شانسی در زمان مناسب و مکان مناسب فیلمبرداری شده اند، اما برخی ویدیوهای دیگر از دستورالعمل هایی پیروی کرده اند تا بتوانند شناخته شوند. امروزه، برنامه های عالی و کاربردی بسیاری برای ادیت و ویرایش وجود دارد که می توانند در این مسیر به شما کمک کنند. اگر می خواهید اولین ویدیوی وایرال خود را بسازید، پیشنهاد می دهیم بهترین ابزارهای ادیت را برای ویرایش ویدیوهایتان به کار بگیرید. این ابزارها با داشتن جلوه های ویژه، حرکات اسلوموشن و ایجاد تغییرات خلاقانه به شما در ساخت بهتر ویدیوها کمک کنند. 

اپلیکیشن Videoleap

ساخت ویدیو وایرال
ساخت ویدیو وایرال

Videoleap یکی از قدرتمندترین ویرایشگرهایی است که جلوه های ویژه  خارق العاده ای را ارائه می دهد. اپلیکیشن گوشی همراه Videoleap در بین بسیاری از کاربران اینستاگرام و TikTok شناخته شده و پر طرفدار است که با استفاده از آن می توانید ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنید و از ابزارهایی که در آن وجود دارد برای پیدا کردن ایده های جدید کمک بگیرید. این اپلیکیشن ویدیوهای شما را بدون برش و یا از بین بردن ویرایش می کند و نیاز نیست نگران پاک شدن ویدیوهای خود باشید. Videoleap به شما امکان می دهد فیلم ها را لایه بندی کنید و ترفندهای جدید و خلاقانه ای را بر روی آن‌ها پیاده نمایید. تغییر پس‌ زمینه، متون و ایموجی ‌ها در آن آسان است و می توانید برای الهام گرفتن و مشاوره با دیگر سازندگان در پلتفرم ارتباط برقرار کنید. همچنین این فرصت را دارید تا با Videoleap سرعت یک ویدیو را افزایش یا کاهش دهید. 

Download: Videoleap for iOS | Android (Free, in-app purchases available)

اپلیکیشن Shot FX

ساخت ویدیو وایرال
ساخت ویدیو وایرال

اگر می خواهید یک ویدیوی وایرال برای خود بسازید، Shot FX برنامه ای است که باید آن را در بین اپلیکیشن های خود داشته باشید. با استفاده از هزاران جلوه های ویژه و ابزارهای ادیت Shot FX می توانید فیلم هایی را بسازید که به نظر برسد متعلق به صحنه ای از یک فیلم سینمایی هستند. این امکان را دارید تا همه این ادیت ها را تنها از گوشی همراه خود انجام دهید. تا کنون ویدیوهای وایرال بسیاری با استفاده از Shot FX ساخته شده اند؛ از جمله برخی از ویدیوهای وایرال تیک تاک که بیش از یک میلیون لایک را در این اپلیکیشن دریافت کرده اند. این اپلیکیشن در اصل یک ویرایشگر ویدیویی با افکت های بی شمار است که می توانید با استفاده از آن آتش، لیزر و فیلترهای خلاقانه ای از این دست را به ویدیوی خود اضافه کنید و بهترین ویدیوها را با استفاده از آنها بسازید. یکی از مزایای Shot FX امکان استفاده سریع از همه افکت ها است که به شما این اجازه را می دهد ببینید افکت های مختلف چگونه به نظر می رسند و جلوه ها را نیز به صورت زنده ویرایش نمایید. شات FX دارای یک مجموعه چشمگیر از آپشن ها را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن‌ها می توانید در عرض چند دقیقه ویدیویی دیدنی بسازید. 

Download: Shot FX for iOS | Android (Free, in-app purchases available)

اپلیکیشن FilmoraGo

ساخت ویدیو وایرال
ساخت ویدیو وایرال

FilmoraGo یکی دیگر از برنامه های ضروری ویرایش ویدیو است. این برنامه به شما امکان می دهد سرعت ویدیو را در بازه های مختلف زمانی تغییر دهید، در واقع FilmoraGo یکی از معدود برنامه های ویرایش با این ویژگی است. با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می توانید متون، پس زمینه و کلیپ های مختلف را به ویدیوی خود اضافه کنید. FilmoraGo بیشتر به دلیل قالب هایش محبوب است چراکه با بیش از 600 قالب آماده برای استفاده در مجموعه FilmoraGo، می توانید بلافاصله شروع به ساخت فیلم های چشمگیر کنید. این برنامه امکان ساخت ویدیوهایی با فرمت HD 1080p  را برای شما فراهم کرده است و از همین رو می توانید مطمئن باشید که ویدیوهای شما در هر دستگاهی که پخش شوند عالی به نظر می رسند. 

  

Download: FilmoraGo for iOS | Android (Free, in-app purchases available)

اپلیکیشن BIGVU

ساخت ویدیو وایرال
ساخت ویدیو وایرال

اگرچه ممکن است BIGVU جلوه های ویژه ای نداشته باشد، اما می تواند کمک زیادی در ساخت فیلم های بهتر به شما کند. اگر ویدیوی شما شامل دیالوگ های زیادی است یا می خواهید داستانی را در آن تعریف کنید، می توانید از قابلیت های BIGVU استفاده کنید. BIGVU یک برنامه تله پرامپتر است که به شما امکان می دهد اسکریپت خود را تایپ کرده و در حالی که به دوربین نگاه می کنید آن را بخوانید، بنابراین یکی از حرفه ای ترین ابزارها برای فعالان در رسانه های اجتماعی به شمار می آید.  

همچنین این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا زیرنویس های مورد نظرتان را به ویدیو اضافه کنید و پس زمینه خود را تغییر دهد. بسیاری از ادیتورها ابتدا تغییرات لازم در ویدیوهای خود را با استفاده از BIGVU انجام می دهند و سپس آن را با یکی از اپلیکیشن های ادیتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، ادیت می کنند. 

Download: BIGVU for iOS | Android (Free, subscription available)

هم اکنون شروع به ساختن اولین ویدیوی وایرال خود کنید!

امروزه همه افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، این فرصت را دارند تا با استفاده از برنامه های مختلف ویدیوهای خود را ادیت کنند و به صورت آنلاین آنها را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند. با کمی کسب مهارت در این زمینه شما هم می توانید ویدیوهای وایرالی بسازید که به صورت آنلاین میلیون ها بازدید بگیرند! اگرچه این کار ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد اما این برنامه ها می توانند به شما کمک کنند تا ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس