معرفی خودرو آئودی RSQ8 منصوری

52
0
خودرو آئودی RSQ8 منصوری

شرکت منصوری در سال‌های گذشته بیشتر به محصولات مرسدس بنز، ب ام و، فراری، بنتلی و لامبورگینی توجه نشان داده و کمتر به سراغ محصولات آئودی رفته است. در این پست به معرفی خودرو آئودی RSQ8 منصوری می پردازیم.

خودرو آئودی RSQ8 منصوری

با این حال، پس از پروژه موفقی که این تیونر آلمانی در سال 2020 و روی آئودی RS6 آوانت پیاده کرد، اکنون نوبت به RSQ8 رسیده تا پس از تغییرات ظاهری و فنی، به خودرویی هیجان‌­انگیزتر از قبل بدل شود. نکته مهم این‌که آئودی RSQ8 با تیونینگ منصوری به صورت مجازی رونمایی شده، امری که قبلا هم توسط این شرکت انجام شده است.

همانطور که از محصولات منصوری انتظار داریم، نمای ظاهری آئودی RSQ8 تا حد زیادی با نسخه استاندارد فاصله دارد. این کار به یاری هواکش‌های بزرگ سپر جلو، دیفیوزر، کاپوت و سایر اجزای فیبرکربنی و البته ترکیب رنگی بدنه، حاصل شده است. بخش اعظم بدنه با رنگ سبز تیره تزئین شده است، درحالی‌که رنگ زرد را می‌­توان در نوار سرتاسری، جزئیات سپرها و رینگ‌ها و همچنین کالیپر ترمز مشاهده کرد. بد نیست بدانید که تمام قطعات فیبرکربن مورد استفاده در آئودی RSQ8، در دستگاه‌های اتو کلاو منصوری ساخته شده است.

خودرو آئودی RSQ8 منصوری
خودرو آئودی RSQ8 منصوری

منصوری از اعمال تغییر بر پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر آئودی هم غافل نمانده و با نصب سیستم اگزوز ساخت خود و تغییر در برنامه‌­ریزی ECU، خروجی پیشرانه را به 780 اسب‌­بخار قدرت و هزار نیوتن‌متر گشتاور افزایش داده است. شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت این شاسی‌بلند نیرومند هم به ترتیب 3.3 ثانیه و 320 کیلومتر برساعت اعلام شده است.
رینگ‌های غولپیکر 24 اینچی آئودی RSQ8 منصوری نیز با تایرهای 295/30 و 355/25 در محورهای جلو و عقب همراه شده است، تا پایداری و عملکرد فنی این خودرو را افزایش دهد.

فعلاً تصویری از فضای کابین آئودی RSQ8 منصوری در اختیار رسانه‌­ها قرار نگرفته است، ولی می­‌توان انتظار داشت که گستره­‌ای وسیع از امکانات شخصی‌سازی برای خریداران این خودرو درنظر گرفته شده باشد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس