نقد و بررسی سریال Silo سیلو

34
0
نقد و بررسی سریال Silo سیلو

سریال Silo سیلو با نام قبلی پشم یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی آمریکایی است که توسط گراهام یوست بر اساس مجموعه رمان های سیلو اثر نویسنده هیو هوی است . این سریال با بازی ربکا فرگوسن ، که همچنین تهیه کننده اجرایی سریال است،در 5 می 2023 در Apple TV+ پخش شد. در این پست به نقد و بررسی سریال Silo سیلو می پردازیم.

نقد و بررسی سریال Silo سیلو

در آینده‌ای سمی دیستوپیایی که جامعه‌ای در سیلوی غول‌پیکر صدها داستان در اعماق زمین وجود دارد، مردان و زنان در جامعه‌ای پر از مقررات زندگی می‌کنند که معتقدند برای محافظت از آنها طراحی شد. در زمان آینده و در دنیایی ویران روایت می‌شود و در مورد مردان و زنانی است که در یک سیلوی غول پیکر در اعماق زمین زندگی می‌کنند. این سیلو دارای قوانین خاصی است که به اعتقاد ساکنین آن، برای محافظت از انسان‌ها در برابر دنیای سمی و ویران شده خارج طراحی شد.

نقد و بررسی سریال Silo سیلو
نقد و بررسی سریال Silo سیلو

از آن جایی که هوای کره‌ی زمین به شدت مسموم و خطرناک است، ده‌ها هزار انسان برای حفظ جان خود در سیلوهای غول‌پیکری که زیر زمین هستند، زندگی می‌کنند. این سیلوها دارای قوانین خاصی است که برای محافظت از جان مردم تنظیم شد. اما آن چه برای همه سوال است که این سیلوهای مجهز و به درستی تعبیه شد چه زمانی و چرا ساخته شد؟

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال سیلو

  • ربکا فرگوسن در نقش ژولیت
  • رشیدا جونز در نقش آلیسون
  • دیوید اویلوو در نقش هلستون
  • رایج به عنوان سیمز
  • تیم رابینز در نقش برنارد
  • هریت والتر در نقش مارتا واکر
5/5 - (6 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس