معرفی خودرو ماستنگ RTR Spec 2

36
0
خودرو ماستنگ RTR Spec 2

فورد ماستنگ به خاطر قطعات افترمارکتی قوی مشهور است. در طول سال‌های تولید آن، هیچ کمبودی در ارتقا بصری و عملکرد آن وجود نداشت. نسل بعدی آن با مدل ۲۰۲۴ تابستان امسال به فروش می‌رسد و ارتقاهای افترمارکتی RTR Vehicles بلافاصله پس از عرضه آن دردسترس خواهد بود. در این مطلب به بررسی خودرو ماستنگ RTR Spec 2 می پردازیم.

خودرو ماستنگ RTR Spec 2

شرکت RTR Vehicles ارتقاهای Spec 1 و Spec 2 را برای ماستنگ ۲۰۲۴ ارائه می‌دهد‌. Spec 2 ظاهر و هندلینگ خودرو را با ارتقاهای بصری و مکانیکی تغییر می‌دهد. درمورد Spec 1 اطلاعات کمی دردسترس است.

ماستنگ RTR Spec 2 یک جلوپنجره بالایی جدید به همراه LED دارد که به خنک‌سازی موتور کمک می‌کند. این پکیج شامل یک دریچه هوا روی کاپوت، اسپلیترها، بج‌های RTR، بسته گرافیکی و اسپویلر بوده است.

در فضای داخلی، دکمه شیفت، کفپوش‌هایی با نشان RTR و پلاک داشبورد با امضای Vaughn Gittin ، دیده می‌شود.

این ماستنگ تیون‌شده، با ارتقاهایی در بخش هندلینگ و تعلیق همراه است. رینگ‌های ۲۰ اینچی RTR Aero 5 آن با تایرهای Nitto NT555 G2 پوشیده شده و یک کیت ضربه‌گیر در بخش عقب وجود دارد. سیستم تعلیق RTR Tactical Performance، فنرهای پایین آورنده و کمک فنرهای قابل تنظیم را ارائه می‌دهد.

قیمت پکیج RTR Spec 2 از ۱۲۴۹۵ دلار آغاز می‌شود و شامل هزینه خودرو نیست. این پکیج با هر ماستنگ GT مدل 2024 سازگار است.

اطلاعاتی درباره پکیج Spec 1 دردسترس نیست. شرکت RTR Vehicles ارتقاهای Spec 3 و Spec 5 را برای ماستنگ ۲۰۲۳ ارائه می‌دهد. پیشرانه ۵ لیتری V8 آن با یک سوپرشارژ ارتقا یافته و ۷۵۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.
فورد ماستنگ GT مدل ۲۰۲۴ بار دیگر با پیشرانه ۵ لیتری V8 دردسترس بوده و ۴۸۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۱۵ پوند فوت گشتاور دارد. سیستم اگزوز پرفورمنس فعال آن به صورت اختیاری ارائه می‌شود و خروجی را به ۴۸۶ اسب‌بخار قدرت و ۴۱۸ پوند فوت افزایش می‌دهد. ماستنگ ۲۰۲۴ مدل Dark Horse نیز قدرتی برابر ۵۰۰ اسب‌بخار دارد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس