معرفی خودرو نیسان پتفایندر 2023 کانسپت

103
0
خودرو نیسان پتفایندر 2023 کانسپت

با گذشت دو سال از معرفی نیسان پتفایندر 2022 برای بازار ایالات متحده، فروش این خودرو هنوز در چین آغاز نشده است. اکنون در نمایشگاه خودرو شانگهای، شاهد معرفی نسخه­‌ای از نیسان پتفایندر با مدل 2023 و البته لقب کانسپت هستیم، که با مدل حاضر در آمریکا تفاوت دارد. به نظر می­‌رسد که نیسان قصد دارد مدل متفاوتی از این محصول را در چین عرضه کند.

خودرو نیسان پتفایندر 2023 کانسپت

علیرغم بدنه یکسان، طرح چراغ‌های جلو و عقب تغییر کرده است و چراغ‌های دیلایت نیز مکان متفاوتی دارد. عرض جلوپنجره افزایش یافته و طراحی سپر جلو هم تغییر کرده، ضمن­ این‌که چراغ‌های مه­‌شکن جلو حذف شده است.

فرم 3 بعدی چراغ‌های عقب، طرح جدید باله عقب و طرح دو رنگ رینگ‌های شش پره، از دیگر ویژگی‌های این خودرو به‌شمار می­‌آید. از آنجا که با یک خودروی کانسپت طرف هستیم، برف پاک‌­کن عقب حذف شده و ریل­‌های سقفی نیز ارتفاع کمی دارند.

خودرو نیسان پتفایندر 2023 کانسپت
نیسان پتفایندر 2023 کانسپت

با ورود به فضای کابین نیسان پتفایندر 2023 کانسپت و مشاهده جزئیات مسی رنگ و دریچه­‌های تهویه، تقریبا با همان چیزی مواجه هستیم که می‌توان در نسخه تولیدی این خودرو هم مشاهده کرد. البته نحوه چیدمان دو نمایشگر کمی متفاوت است، که نسخه بازار چین احتمالا با همین ویژگی عرضه شود، اما نمی­‌توان اطمینان داشت که این مورد در نسخه بازار آمریکا هم اعمال شود.

خودرو نیسان پتفایندر 2023 کانسپت
نیسان پتفایندر 2023 کانسپت

نیسان فعلا از اعلام هرگونه جزئیات درباره پتفایندر 2023 کانسپت خودداری نموده و فقط از نمایش این مدل در کنار مدل قشقایی در نمایشگاه شانگهای 2023 خبر داده است.

لازم به‌ذکر است که مدل جدید نیسان قشقایی از ماه آگوست در بازار چین عرضه خواهد شد.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس