زمان انتشار بازی Mortal Kombat 12

27
0
زمان انتشار بازی Mortal Kombat 12

یکی از اینسایدرها به تازگی ادعا کرده که در ماه می، اخبار بازی Mortal Kombat 12 منتشر می‌شود که با شایعات اخیر در مورد معرفی آن در فصل بهار مطابقت دارد. در این پست به بررسی زمان انتشار بازی Mortal Kombat 12 می پردازیم.

زمان انتشار بازی Mortal Kombat 12

پس از سال‌ها نیش و کنایه از طرف اد بون مبنی بر اینکه بازی بعدی استودیو NetherRealm چیزی غیرمنتظره خواهد بود، برادران وارنر به طور تصادفی طی گزارشی از درآمد خود تایید کرد که بازی جدید آن‌ها Mortal Kombat 12 است و رمز و رازی که بون در تلاش برای ساخت آن بود را از بین برد.

اکنون گزارش شده که معرفی رسمی بازی ممکن است در بازه‌ای از ماه می اتفاق بیفتند. خبرنگار ویندوز سنترال، جز کوردن، به تازگی در توییتر چنین جوابی به استریمر محبوب سبک مبارزه‌ای، Maximilian Dood، داده و ادعا کرد که ماه آینده می‌توانیم درباره Mortal Kombat 12 بشنویم.

کوردن قبلاً اطلاعات داخلی دقیقی بروز داده، بنابراین به نظر می‌رسد که این شایعه درست باشد، به خصوص که به پایان ماه آوریل نزدیک‌تر می‌شویم و هیچ اشاره‌ای به اطلاعیه قریب‌الوقوع نداریم.

تا زمان نگارش این خبر، هیچ اتفاقی در ماه می وجود ندارد که بتوان آن را به معرفی احتمالی Mortal Kombat 12 ارتباط داد، زیرا هیچ رویداد مهمی در جریان نیست. نزدیک‌ترین گزینه Summer Games Fest در ماه ژوئن است.

بنابراین ممکن است NetherRealm بازی بعدی را از طریق یک تریلر CG همانند گذشته معرفی کند و سپس گیم‌پلی کامل آن را در ماه ژوئن ارائه دهد. برادران وارنر قبلا تایید کرده بود که این بازی در مقطعی از سال جاری عرضه خواهد شد.

اگر مورتال کامبت بعدی واقعاً در سال ۲۰۲۳ منتشر شود، باید در آینده‌ای نزدیک رونمایی شود، حتی اگر از بازی‌هایی مانند Star Wars Jedi: Survivor پیروی کند و فقط یک دوره بازاریابی شش ماهه داشته باشد.

thegamer

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس