معرفی و بررسی خودرو سوزوکی جیمنی نسخه Heritage

110
0
خودرو سوزوکی جیمنی نسخه Heritage

سوزوکی جیمنی از آن دسته خودروهایی است، که همیشه دوست‌داشتی بوده و هست. خودرویی کوچک، مقرون به صرفه و اقتصادی که ویژگی‌های آفرودی نیز دارد. در این پست به بررسی خودرو سوزوکی جیمنی نسخه Heritage می پردازیم.

خودرو سوزوکی جیمنی نسخه Heritage

این خودرو اولین بار در سال ۱۹۷۰ عرضه شد و به عنوان اولین موفقیت جهانی این شرکت محسوب می‌شد. اکنون با گذشت بیش از نیم قرن از عرضه آن، همچنان محصولی پرطرفدار و موفق است.

سوزوکی برای قدردانی و تکریم گذشته درخشان این محصول، نسخه ویژه Heritage را تولید کرده که در استرالیا در دسترس است.

جیمنی Heritage براساس تریم GLX ساخته شده است و تنها ۳۰۰ دستگاه از آن تولید می‌شود. خطوط قرمز رنگ سبک رترو روی بدنه خودرو نقش بسته است. مشتریان می‌توانند رنگ‌های سفید، مشکی Pearl، سبز Jungle و یا خاکستری Medium را برای بدنه انتخاب کنند. تمامی ۳۰۰ دستگاه، رینگ‌های ۱۵ اینچی، گیربکس پنج سرعته دستی و سیستم چهار چرخ محرک دارند.

خودرو سوزوکی جیمنی نسخه Heritage
خودرو سوزوکی جیمنی نسخه Heritage

در قسمت عقب خودرو، تایر زاپاس روی در صندوق تعبیه شده و یک نشان نیز دیده می‌شود.
از آن جایی که این نسخه براساس تریم GLX ساخته شده، پس شامل امکاناتی نظیر چراغ‌های جلو خودکار LED، مه‌شکن جلو، دوربین عقب، هشدار خروج از خطوط و ترمز اضطراری خودکار است.

داخل کابین آن، یک نمایشگر ۷ اینچی دیده می‌شود که توانایی پشتیبانی از Android Auto و Apple Carplay را دارد. سیستم صوتی با دو اسپیکر، فرمان چرمی، نویگیشن و کنترل آب و هوا سایر ویژگی‌های آن است.

خودرو سوزوکی جیمنی نسخه Heritage
خودرو سوزوکی جیمنی نسخه Heritage

قیمت سوزوکی جیمنی Heritage از ۳۳,۴۹۰ دلار (دلار استرالیا) آغاز می‌شود. اگر رنگی به جز سفید را انتخاب کنید، باید ۶۹۵ دلار دیگر بپردازید.
شرکت سوزوکی در ابتدای سال جاری یک نسخه جدید از جیمنی را معرفی کرد که کشیده‌تر بوده و پنج در دارد. چند هفته بعد، نسخه‌ای تمام الکتریکی از آن ارائه شد که اواخر همین دهه عرضه می‌شود. این مدل الکتریکی ابتدا برای اروپا معرفی شد.

bama

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس