آپدیت Trails & Tales ماینکرفت | آپدیت ۱.۲۰ ماینکرفت معرفی شد

54
0
آپدیت Trails & Tales ماینکرفت

استودیو Mojang رسماً از نام آپدیت بزرگ بعدی ماینکرفت تحت عنوان Trails & Tales رونمایی کرد که یک بیوم جدید و سایر مکانیزم‌های گیم‌پلی را به همراه خواهد داشت. در این پست به معرفی آپدیت Trails & Tales ماینکرفت می پردازیم.

آپدیت Trails & Tales ماینکرفت

نام آپدیت ۱.۲۰ در طول یک برنامه ماهانه جدید یوتیوب با نام Minecraft Monthly اعلام شد که در آن استودیو درباره توسعه بازی‌های مختلف خود صحبت می‌کند.

در پست وبلاگ، استودیو همچنین در مورد Trails & Tales صحبت کرد که به سنت ماینکرفت در نام گذاری به‌روزرسانی‌های اصلی بر اساس یک عنصر موضوعی از بازی، پایبند باقی مانده است.
استودیو در طول پست گفت این نام نشان‌دهنده سفری است که Minecraft ما را به آن می‌برد و داستان‌های منحصربه‌فردی که هر یک از ما به آن می‌رسیم. گاهی اوقات، آن سفر به معنای واقعی کلمه است، مانند حرکت به سمت افق روی یک شتر با بهترین دوست خود.

در موارد دیگر، این بیشتر استعاری است، مانند یادگیری نحوه فرار از دشمن‌های متخاصم یا کار کردن با یک سیستم ماینینگ هوشمند. در پایان سفر، هر طور که بازی کرده باشید، داستان مخصوص به خود را خواهید داشت.
ما عاشق شنیدن داستان‌های شما هستیم و امیدواریم Trails & Tales شما را تشویق کند که حتی داستان‌های Minecraft بیشتری بگویید که می‌توانید با جهان به اشتراک بگذارید!
آپدیت Trails & Tales قرار است مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای ماینکرفت به ارمغان بیاورد، از جمله یک بیوم شکوفه‌های گیلاس جدید و همچنین یک سیستم کاملاً جدید باستان‌شناسی. در حالی که این به‌روزرسانی هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، در حال حاضر در نسخه‌های اسنپ‌شات، بتا و بیلدهای پیش نمایش بازی در دسترس است.

gamingbolt

2/5 - (14 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس