معرفی چهار گوشی ناشناخته نوکیا | معرفی دو گوشی با طراحی جدید نوکیا

136
0
گوشی ناشناخته نوکیا

نوکیا اوئی‌یه (به فنلاندی: NOKIA Oyj) یک شرکت چندملیتی فنلاندی است که به طراحی و تولید تجهیزات و زیرساخت‌های مرتبط با مخابرات، فناوری اطلاعات و لوازم الکترونیکی مصرفی می‌پردازد. این شرکت در سال ۲۰۲۰ در حدود ۹۲٬۰۰۰ کارمند دارد و در بیش از ۱۳۰ کشور، فعالیت تجاری دارد. درآمد سالانهٔ نوکیا، حدود ۲۳ میلیارد یورو تخمین زده می‌شود. این شرکت از طریق شرکت تابعه نوکیا سولوشنز اند نتورکس در حوزه‌های تجهیزات پهنای باند شبکه‌های موبایل و خدمات مولتی‌مدیا نیز فعالیت می‌کند. تصاویری از چهار گوشی ناشناخته‌ی نوکیا به تازگی منتشر شده است که توسط ایوان بلاس به اشتراک گذاشته شده است. هنوز جزئیات و حتی نام آن‌ها دردسترس نیست و فقط شماره‌مدل‌ این گوشی‌ها منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد زبان طراحی آنها تغییر کرده باشد. در این مقاله به معرفی چهار گوشی ناشناخته نوکیا می پردازیم.

معرفی چهار گوشی ناشناخته نوکیا

شماره‌مدل N150DL و N1530DL دو دستگاه کاملا مرتبط با برآمدگی دوربین در سمت چپ بالا را نشان می‌دهد که هرکدام طراحی مستطیل گرد دارند و به دو قسمت تقسیم شده‌اند. با‌توجه‌به بریدگی قطره‌ای، این دو مدل احتمالا دستگاه‌های میان‌رده هستند. حسگر اثرانگشت نیز در‌کنار قاب تعبیه شده است که به‌نظر می‌رسد صفحه‌نمایش آن از نوع LCD باشد. به علاوه، در بالای قاب گوشی یک جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون دیده می‌شود. باوجوداین، متأسفانه، ما هنوز نمی توانیم برچسب روی دوربین سه گانه را تشخیص دهیم.

گوشی ناشناخته نوکیا
گوشی ناشناخته نوکیا
گوشی ناشناخته نوکیا
گوشی ناشناخته نوکیا

نوکیا N151DL برآمدگی دایره‌ای دارد که درحال‌حاضر، HMD Global از آن برای اکثر گوشی‌های هوشمندش استفاده می‌کند. گوشی مذکور احتمالا پایین‌رده است؛ زیرا فقط یک دوربین دارد و حسگر اثر‌انگشت ندارد و حاشیه‌ی پایینی‌اش بسیار زیاد است.

در‌نهایت، نوکیا N152DL به‌احتمال زیاد گوشی‌ای از سری C با سیستم‌عامل Android Go Edition خواهد بود. طراحی این گوشی هوشمند بسیار شبیه به نوکیا C1 یا C01 پلاس است که طراحی آن چند سال از گوشی‌های فعلی عقب‌تر است. البته سری C نوکیا گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ ای هستند.

گوشی ناشناخته نوکیا
گوشی ناشناخته نوکیا
گوشی ناشناخته نوکیا
گوشی ناشناخته نوکیا

درباره‌ی رونمایی رسمی چهار گوشی عنوان شده نوکیا هیچ گزارشی در‌دسترس نیست. بااین‌حال، ما انتظار داریم تا قبل از آن شاهد افشای جزئیات بیشتری باشیم.

منبع :gsmarena

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس